2012 AÖF AÇIKÖĞRETİM SINAV TARİHLERİ





2012 AÖF AÇIKÖĞRETİM SINAV TARİHLERİ
Anadolu Üniversitesince yapılan Açık Öğretim Fakültesi 2012 sınav takvimleri açıklandı. Bu sene aralarında benimde olacağım öğrenci arkadaşlara sınavlarında başarılar dilerim. Sınav tarihleri için yazının devamındaki bağlantıya tıklayınız….
2012-2013 Açıköğretim Takvim Sınav Tarihleri
Arasınav Güncellenecek
Yılsonu Sınavı Güncellenecek
Bütünleme Sınavı Güncellenecek


Akademik Danışmanlık Hizmetleri
Başlama Tarihi Güncellenecek
Bitiş Tarihi Güncellenecek

İktisat – İşletme Fakülteleri “DİKEY GEÇİŞ”, “2011 ÖSYS EK YERLEŞTİRME”, “İKİNCİ ÜNİVERSİTE” ve “LİSANS TAMAMLAMA” Başvuru ve Kayıt Duyurusu
2011-2012 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu bilgi almak için  buraya tıklayınız.
Kredili Lisans ve Önlisans Programları 2011-2012 Öğretim Yılı Güz Dönemi Kayıt Yenileme Duyurusu
2011-2012 Öğretim Yılı Güz Dönemi Kayıt Yenileme Duyurusu bilgi almak için buraya tıklayınız.
Kredili Lisans ve Önlisans Programları 2011-2012 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu
İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu bilgi almak için  buraya tıklayınız.

Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu
İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu bilgi almak için  buraya tıklayınız.
Dönemlik-Kredili Önlisans ve Lisans Programları 2011-2012 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu
İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu bilgi almak için  buraya tıklayınız.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kayıtlar hakkında bilgi kılavuzları için pdf dosyaları resminin üstüne tıklayarak bilgi alabilirsiniz.
 
2011-12 Öğretim Yılı Dönemlik-Kredili Programlar Kayıt Yenileme Kılavuzu
2011-12 Öğretim Yılı Dönemlik-Kredili Programlar (Çoklu Kayıt) İnternet Başvuru ve Kayıt Kılavuzu
2011-12 Öğretim Yılı Dönemlik-Kredili Programlar İnternet Başvuru ve Kayıt Kılavuzu
2011-12 Öğretim Yılı Dönemlik-Kredili Programlar Öğrenci Kılavuzu
2011-12 Öğretim Yılı Dönemlik-Kredili-Merkezi Açıköğretim Programları Program Kılavuzu
2011-12 Öğretim Yılı Dönemlik-Kredili Uzaktan Eğitim Programları Program Kılavuzu
2011-12 Öğretim Yılı Dönemlik-Kredili Uzaktan Eğitim Programları İngilizce Öğretmenliği Program Kılavuzu
2011-12 Öğretim Yılı Yıllık Sistemde Öğretim Yapılan Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri Öğrenci Kılavuzu
2011-12 Öğretim Yılı Yıllık Sistemde Öğretim Yapılan Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri İnternet Başvuru ve Kayıt Kılavuzu

2011-2012 AÖF Öğretim Yılı İnternet Başvurusu ve Kayıt İşlemleri
Dikey geçiş başvuru tarihleri: 24 ekim 2011-25 kasım 2011
Kayıt tarihi: 24 ekim 2011- 25 kasım 2011
Mazeretli kayıt tarihi: 28 kasım 2011 -30 kasım 2011
Uzaktan Eğitim Ön Lisans Programları 2010-2011 Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kayıt Yenileme Duyurusu
Uzaktan Eğitim Ön Lisans Programları 2010-2011 Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kayıt Yenileme Duyurusu için buraya tıklayınız (31.01.2011).
  • Açıköğretim Fakültesi Uzaktan Eğitim İlahiyat Ön Lisans Programı 2010-2011 Öğretim Yılı Güz Dönemi’nde Sorumlu Olunan Derslere İlişkin Duyuru
    Uzaktan Eğitim İlahiyat Ön Lisans Programı 2010-2011 Öğretim Yılı Güz Dönemi’nde Sorumlu Olunan Derslere İlişkin Duyuru için buraya tıklayınız (12.11.2010).

  • Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri 2010-2011 Öğretim Yılı Kayıt Yenileme Duyurusu
    Açıköğretim sistemine göre öğretim yapan Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine kayıtlı öğrencilerin (Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans, Bilgi Yönetimi, Coğrafi Bilgi Sistemleri ve Dönemlik-Kredili Ön Lisans Programları hariç) 2010-2011 öğretim yılı Kayıt Yenileme Duyurusu için buraya tıklayınız (05.11.2010).

  • Açıköğretim Fakültesi “İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI” “BİLGİ YÖNETİMİ” ve “COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ” Ön Lisans Programlarının 2010-2011 Öğretim Yılı Kayıt Yenileme Duyurusu
    Açıköğretim Fakültesi “İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı” “Bilgi Yönetimi” Ve “Coğrafi Bilgi Sistemleri” Ön Lisans Programlarının 2010-2011 Öğretim Yılı Kayıt Yenileme Duyurusu için buraya tıklayınız (18.10.2010).

  • AÇIKÖĞRETİM – İKTİSAT – İŞLETME FAKÜLTELERİ “DİKEY GEÇİŞ”, “2010 ÖSYS EK YERLEŞTİRME”, “İKİNCİ ÜNİVERSİTE”, “LİSANS ÖĞRENİMİNE HAZIRLIK PROGRAMINDAN 3. SINIFA KAYIT”, “LİSANS TAMAMLAMA” VE “OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS TAMAMLAMA” 2010-2011 ÖĞRETİM YILI İNTERNET BAŞVURU VE KAYIT DUYURUSU
    Açıköğretim – İktisat – İşletme Fakülteleri “Dikey Geçiş”, “2010 ÖSYS Ek Yerleştirme”, “İkinci Üniversite”, “Lisans Öğrenimine Hazırlık Programından 3. Sınıfa Kayıt”, “Lisans Tamamlama” ve “Okulöncesi Öğretmenliği Lisans Tamamlama” 2010-2011 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu için buraya tıklayınız (18.10.2010).

  • Açıköğretim Fakültesi Uzaktan Eğitim İlahiyat Ön Lisans Programı 2010-2011 Öğretim Yılı Güz Dönemi Kayıt Yenileme Duyurusu
    Açıköğretim Fakültesi Uzaktan Eğitim İlahiyat Ön Lisans Programı 2010-2011 Öğretim Yılı Güz Dönemi Kayıt Yenileme Duyurusu için buraya tıklayınız (11.10.2010).

  • Açıköğretim Fakültesi Uzaktan Eğitim Ön Lisans Programları 2010-2011 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu
    Açıköğretim Fakültesi Uzaktan Eğitim Ön Lisans Programları 2010-2011 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu için buraya tıklayınız (11.10.2010).

  • Açıköğretim – İktisat – İşletme Fakülteleri 2010-2011 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu
    Açıköğretim – İktisat – İşletme Fakülteleri 2010-2011 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Duyurusu için buraya tıklayınız (17.09.2010).

  • Uzaktan Eğitim Sistemi Program Kılavuları
    Anadolu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sistemi 2010 – 2011 Program Broşürleri yapım aşamasındadır. (03.03.2010).

  • Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültesi Öğrencilerinin Dikkatine
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemine Göre Öğretim Yapan Fakülteler Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 17.maddesi 17.02.2009 tarih ve 27144 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Yönetmelik değişikliği ile “Açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelerin öğrencileri, kaydedildikleri ve bulundukları sınıf, bölüm ve programda okutulan derslerin tümünü almak zorundadır. Ancak, öğrencilerin Anadolu Üniversitesi’nden daha önce alıp da başarmış oldukları Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi, Türk Dili, Yabancı Dil ve Temel Bilgi Teknolojisi dersleri transfer edilebilir. Diğer yükseköğretim kurumlarından ders transferi yapılmaz. Dikey geçiş yapan öğrenciler, Yabancı Dil ile Türk Dili derslerini ön lisans programlarından almış olduklarından lisans programındaki bu derslerden sorumlu tutulmaz.” şeklinde değiştirilmiştir.
    Yönetmelik değişikliğine istinaden belirtilen dersleri Anadolu Üniversitesi’nden almış ve başarmış olanlardan, açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelere kayıtlı olanlara ders transferi yapılarak adreslerine bilgi gönderilmiştir.
    Buna göre Anadolu Üniversitesi’nden daha önceki öğretim yıllarında sözkonusu dersleri almış ve başarmış olan öğrencilerimiz, 2009-2010 öğretim yılında sorumlu oldukları dersleri http://aofburo.anadolu.edu.tr internet adresinin “AÖF Büro-Web Hizmeti” kısmından T.C.kimlik numarası ve şifreleri ile veya AÖF bürolarından kontrol edebilirler.
    İlgililere duyurulur (09.01.2010).

  • Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinde aşağıdaki programlar açılmıştır.
    • İktisat Fakültesi (Lisans)
      • Uluslararası İlişkiler
    • İşletme Fakültesi (Lisans)
      • Konaklama İşletmeciliği *
    • Açıköğretim Fakültesi (Lisans)
      • Felsefe
      • Sosyoloji
      • Türk Dili ve Edebiyatı
    • Açıköğretim Fakültesi (Önlisans)
      • Menkul Kiymetler ve Sermaye Piyasası
      • İşletme Yönetimi
      • Spor Yönetimi
      • Adalet
      • Fotoğrafcılık ve Kameramanlık
      • Elektrik Enerjisi Üretim, İletim ve Dağıtımı
      • Kültürel Miras ve Turizm
      • Turizm ve Seyahat Hizmetleri *
      • Lojistik
      • Medya ve İletişim
      • Radyo ve Televizyon Programcılığı
    * “Konaklama İşletmeciliği Lisans Programı” ve “Turizm ve Seyahat Hizmetleri Önlisans Programı” programlarında staj zorunluluğu bulunmaktadır.
    (23.07.2009)

  • Açıköğretim Fakültesi Uzaktan Eğitim Programları (Eczane Hizmetleri Önlisans Programı – Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Önlisans Programı – Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Önlisans Programı – Kimya Teknolojisi Önlisans Programı – Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Önlisans Programı) Duyurusu
      • Bu programlarda dersler, internet üzerinden yürütülmektedir.
      • Öğrenciler derslerin bir bölümünde belli sayıda ödev teslim etmek zorundadırlar.
      • Öğrenciler Laboratuvar uygulamalarını yaz okullarında Eskişehir’de gerçekleştireceklerdir.
      • Bu programlarda eğitim ve öğretim dönemlik ve kredili sisteme göre yapılmaktadır ve Anadolu Üniversitesi Örgün Eğitim Akademik Takvimi uygulanacaktır.
      • Bu programlarda Uzaktan Eğitim Ön Lisans ve Lisans Öğretim ve Sınav Yönetmeliği uygulanmaktadır.
      • Programların öğretim giderleri Açıköğretim Fakültesi ‘nin diğer programlarındaki öğretim giderlerinden farklı ve daha yüksektir.
      • Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi, Tıbbi Laboratuvar Teknikleri, Eczane Hizmetleri programlarında staj zorunluluğu bulunmaktadır.
    Programlar ve dersler hakkındaki bilgiye Anadolu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programları sitesinden ulaşabilirsiniz.

  • Coğrafi Bilgi Sistemleri Önlisans Programı Duyurusu
    • Bu programda dersler, internet üzerinden yürütülmektedir.
    • Öğrenciler derslerin bir bölümünde belli sayıda ödev teslim etmek zorundadırlar.
    • Bu programda eğitim ve öğretim yıllık ve kredili sisteme göre yapılmaktadır. Bu programlarda Açıköğretim Fakültesi Yıllık Akademik Takvimi uygulanacaktır.
    • Bu programda Açıköğretim Sistemine Göre Öğretim Yapan Fakültelerin Kredili Sisteme Dayalı Öğretim ve Sınav Yönetmeliği uygulanmaktadır.
    • Programın öğretim giderleri Açıköğretim Fakültesi ‘nin diğer programlarındaki eğitim giderlerinden farklı ve daha yüksektir.
    • Bu programda staj zorunluluğu bulunmaktadır.
    Program ve dersler hakkındaki bilgiye Anadolu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programları sitesinden ulaşabilirsiniz.

  • Uzaktan Eğitim gören öğrencilerin dikkatine…
    Sorumlu olduğunuz derslerin ECTS (Avrupa KrediTransfer Sistemi) kredilerinin belirlenmesine ilişkin anketi http://ects.aof.anadolu.edu.tr internet adresinde doldurabilirsiniz. (15.05.2009).

  • e-Öğrenme Portalına Giriş
    2009-2010 Öğretim yılında yeni kayıt olan öğrenciler kayıt süresi tamamlandıktan sonra Açıköğretim e-Öğrenme Portalında oturum açabileceklerdir.
Program:

ÖSYS Yeni Kayıt


Başvuru Tarihi:
26 Eylül 2011 00:00 – 14 Ekim 2011 17:00


Kayıt Tarihi:
26 Eylül 2011 – 11 Ekim 2011, mesai saatleri


Mazeretli Kayıt Tarihi:

12 Ekim 2011 – 14 Ekim 2011, mesai saatleri



Başvuru ve kayıt işleminizi gerçekleştirebilmek için aşağıda belirtilen basamakların tümünü uygulamalısınız.
Bu sayfada bulunan açıklamaların tamamını okumadan kesinlikle başvuruya başlamayınız.




KAYIT ADIMLARI

* Başvuru şartlarını taşıyorsanız başvurunuzu sitemize yapınız.


* Kayıt için gerekli belgeleri hazırlayınız.

* Öğrenim bedellerini bankaya yatırınız.

* AÖF bürosuna giderek kaydınızı yaptırınız.

BAŞVURU VE KAYIT

1) BAŞVURU


ÖSYS Yeni Kayıt başvuru koşulları aşağıdadır:
2011 yılı ÖSYS sonunda, Açıköğretim sistemine göre öğretim yapan Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine yerleştirilen, en az lise veya dengi okul mezunu adaylar başvurabilirler.
Anadolu Üniversitesi’nce yapılan Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı (AYÖS) ve Yatay Geçişle kayıt yaptıracak adaylar da başvurularını buradan gerçekleştireceklerdir.
Programın başvuru koşullarını taşıyorsanız 26 Eylül 2011 – 14 Ekim 2011 tarihleri içerisinde başvurunuzu bu siteden yapınız. Internet’ten başvuru işlemleri 14 Ekim 2011 saat 17:00′da sona erecektir. Başvurunuzun ardından size, bilgisayarınıza indirmeniz ve yazıcı dökümünü almanız için iki sayfalık elektronik dosya verilecektir. Dosyanın bir sayfası kayıt için AÖF bürosuna teslim etmeniz gereken Internet Başvuru Belgesinden, diğer sayfası sadece bilgi amacıyla hazırlanan ve sizde kalacak olan Başvuru ve Kayıt Bilgilerinden oluşmaktadır.
Başvurunuz sonrasında bilgisayarınıza indireceğiniz ve yazıcı dökümünü alacağınız elektronik dosya PDF formatındadır. Eğer bilgisayarınızda bu dosyayı okuyacak Adobe Reader yazılımı yoksa öncelikle burayı tıklayarak yazılımı bilgisayarınıza indirip kurunuz.

Başvuruya şimdi başlamak için burayı tıklayınız.

2) KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

Kayıt anında AÖF bürosuna teslim etmek zorunda olduğunuz belgeler aşağıda listelenmiştir. Bu belgeleri kayıt anından önce mutlaka hazırlayınız. Herhangi bir belge hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşmak için belge adının üzerini tıklayınız.
4 adet 4.5×6 cm. Fotoğraf


Askerlik Durumu Belgesi (sadece erkek adaylar için)

Fotoğraflı-İmzalı Form

Internet Başvuru Belgesi

Öğrenci Bilgi Formu

Öğrenim Belgesi (AÖF bürosu tarafından onaylı)

Engelli öğrencilerimizin, sınavlara kendileri için ayrılmış salonlarda katılabilmeleri için durumlarıyla ilgili Sağlık Raporunun fotokopisini kayıt anında AÖF bürosuna vermeleri gerekmektedir. Ayrıntı için burayı tıklayınız.
Şehit veya malul çocukları ise “Öğrenci Katkı Payı” ödemelerinin düzenlenmesi için durumlarını kanıtlayan belgelerini, yukarıda listelenen kayıt belgeleri ile birlikte kayıt yaptıracağı AÖF bürosuna vermeleri gerekmektedir. Ayrıntı için burayı tıklayınız.
Açıköğretim Fakültesi Özel Güvenlik ve Koruma Ön Lisans Programına kayıt yaptıracak adaylar ayrıca “tam teşekküllü resmi bir hastaneden, bu mesleği yapmayı engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını, erkek adayların 1.75m’den, kadın adayların 1.65m’den kısa olmadığını belgeleyen heyet raporu” ile “sabıka kayıtlarının olmadığını gösteren belge”lerini kayıt için AÖF bürosuna vermeleri gerekmektedir.
Anadolu Üniversitesi’nce Yapılan Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı (AYÖS) ile Kayıt Yaptıracak Adaylardan Ayrıca İstenen Belgeler:

* Adayın sınav sonuç belgesinin aslı,

* Milli Eğitim Bakanlığı’nca verilmiş (lise diplomasının) denklik belgesinin aslı,

* Yukarıda istenilene ilaveten 8 adet 4.5×6 cm. ebadında renkli fotoğraf (toplamda 12 adet),

* Türkçe tercümeli öğrenim vizesi alınmış pasaport fotokopisi,

* Türkçe yeterlilik belgesi.
Yatay Geçiş
Yatay Geçiş Yönetmeliği ve 6111 sayılı Kanun’a göre Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine başvuru yapıp, başvurusu kabul edilenler yatay geçiş için İnternetten başvuru yapabilirler. Yatay geçiş başvurusu yapanlardan istenen belgeler adreslerine gönderilen kayıt mektubunda yer almaktadır. Bu adaylar başvurularını yapıp kayıt mektubunda istenen belgeleri hazırlayarak AÖF bürolarında kayıtlarını gerçekleştireceklerdir.
Yatay Geçiş Yönetmeliği Kapsamında Kayıt Yaptıracak Adaylardan İstenen Kayıt Belgeleri:
4 adet 4.5×6 cm. Fotoğraf


Askerlik Durumu Belgesi (sadece erkek adaylar için)

Fotoğraflı-İmzalı Form

Internet Başvuru Belgesi

Öğrenci Bilgi Formu
6111 Sayılı Kanunu Göre Yatay Geçiş Başvurusu Yapanlardan İstenen Kayıt Belgeleri:
4 adet 4.5×6 cm. Fotoğraf


Askerlik Durumu Belgesi (sadece erkek adaylar için)

Fotoğraflı-İmzalı Form

Internet Başvuru Belgesi

Öğrenci Bilgi Formu

Öğrenim Belgesi (AÖF bürosu tarafından onaylı)

3) ÖĞRENİM BEDELLERİNİN BANKAYA ÖDENMESİ

Kayıt yaptıracak aday öğrenciler iki farklı ödeme yapacaklardır. Birinci ödeme kitap, sınav hizmetleri, basılı malzemeler ve diğer hizmetler karşılığı olan Öğretim Gideri, ikinci ödeme ise her yıl Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen Öğrenci Katkı Payıdır. Ödemenizi 26 Eylül 2011 – 14 Ekim 2011 tarihleri arasında, bankanın mesai saatleri içerisinde, kayıt için AÖF bürosuna gitmeden önce herhangi bir Vakıfbank şubesine yapmalısınız.
Ödeyeceğiniz miktarı buradan öğrenebilirsiniz.

4) KAYIT

Yukarıda tanımlanan belgeler ile birlikte 26 Eylül 2011 – 14 Ekim 2011 tarihleri içerisinde herhangi bir AÖF bürosuna giderek kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz. Kayıt anında, hazırladığınız belgeleri eksiksiz olarak büroya teslim edecek ve kitaplarınızı alacaksınız. Size en yakın AÖF bürosunun adresini öğrenmek için tıklayınız.

KILAVUZLAR

Başvuru ve Kayıt Kılavuzu - PDF MS Word
Öğrenci Kılavuzu - PDF MS Word






0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More