Aşk Sözleri



*Semadaki tüm yıldızlar sönünce,
Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince,
İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine,
Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde....

*Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben

Çünkü birtek istediğim sensin benim.

*Aşkınla sararıp solacak kadar,
Sevginle bahtiyar olacak kadar
Uğruna canımı verecek kadar
seviyorum desem inanırmısın ?

*Belki hatıralar unutulup gidecek,
Belki bu sevgier yok olup eriyecek,
Ama şunu unutma,
Bu kalp sonsuza dek seni sevecek...

*Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,
Suyun damlasında, selin coşkusunda
Kimi yanımdasın kimi rüyamda
Ama hep aklımdasın sakın unutma...

*Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam,
Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,
Dönerim dersin ama kadere inanamam,
Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...

Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Güzel Sözler, Aşk Yazıları, Aşk Şiirleri, Aşk Mesajları, Aşk Resimleri, Aşk Hikayeler, Aşk Mektuplar, ask Sozleri, Sevgi sozleri. Sevdikleriniz için en güzel sevgi ve kutlama mesajları, özür dileme ve nefret mesajlarını sizler için toprladık. En güzel sözler en iyi aşk mesajları en komik sözler Güzel Sözler, aşk sözleri, sevgi sözleri, Ata Sözleri , Nefret Sözleri, Ayrılık Sözleri, Sms Sözleri, Aşk Mesajları, Sohbet Sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More