Formasyon Veren Üniversiteler ve Kontenjanları 2011-2012




2011 -2012 ÖĞRETİM YILI PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMLARI
22/09/2011 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul toplantısında; Yükseköğretim kurumlarımız bünyesinde mezun durumda olan öğrenciler için yürütülen pedagojik formasyon sertifika programlarının Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın 80 sayılı Kararı (Milli Eğitim Bakanlığı’na Bağlı Eğitim kurumlarına Öğreten Olarak Atanacakların Atamalarına Esas Olan Alanlar ile Mezun Oldukları Yükseköğretim Programları ve Aylık Karşılığı
Okutacakları Derslere İlişkin Esaslar) eki çizelgede yer alan yükseköğretim programlarından pedagojik formasyon programını tamamlayanlar koşulunun yer aldığı programlar için uygulanmak üzere 2011-2012 eğitim-öğretim yılında,
a)Aşağıda yer alan üniversitelerde karşılarında gösterilen kontenjanlar dahilinde Pedagojik Formasyon Sertifika Programı açılması uygun görülmüş,

-Abant İzzet Baysal Üniversitesi 200
-Adıyaman Üniversitesi 200
-Adnan Menderes Üniversitesi 200
-Ahi Evran Üniversitesi 200
-Akdeniz Üniversitesi 200
-Ankara Üniversitesi 400
-Anadolu Üniversitesi 400
-Atatürk Üniversitesi 400
-Atılım Üniversitesi 200
-Bahçeşehir Üniversitesi 200
-Balıkesir Üniversitesi 200
-Başkent Üniversitesi 200
-Celal Bayar Üniversitesi 200
-Cumhuriyet Üniversitesi 200
-Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi 200
-Çukurova Üniversitesi 400
-Dicle Üniversitesi 200
-Dokuz Eylül Üniversitesi 400
-Dumlupınar Üniversitesi 200
-Ege Üniversitesi 400
-Erciyes Üniversitesi 400
-Eskişehir Osmangazi Üniversitesi 200
-Fatih Üniversitesi 200
-Fırat Üniversitesi 200
-Gazi Üniversitesi 400
-Gaziantep Üniversitesi 200
-Gaziosmanpaşa Üniversitesi 200
-Harran Üniversitesi 200
-İnönü Üniversitesi 200
-İstanbul Üniversitesi 400
-Kafkas Üniversitesi 200
-Kahramanmaraş Sütçü İmam Üni. 200
-Karadeniz Teknik Üniversitesi 200
-Kırıkkale Üniversitesi 200

-Zirve Üni.                                                                             200
-Kocaeli Üniversitesi                                                             200
-Marmara Üniversitesi                                                           400
-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi                                          200
-Mersin Üniversitesi                                                              200
-Muğla Üniversitesi                                                               200
-Nevşehir Üniversitesi                                                           200
-Ondokuz Mayıs Üniversitesi                                                400
-Pamukkale Üniversitesi                                                        200
-Rize Üniversitesi                                                                  200
-Sakarya Üniversitesi                                                             400
-Selçuk Üniversitesi                                                               400
-Süleyman Demirel Üniversitesi                                            200
-Trakya Üniversitesi                                                              200
-Uludağ Üniversitesi                                                              200
-Uşak Üniversitesi                                                                 200
-Yıldız Teknik Üniversitesi                                                    400
-Yüzüncü Yıl Üniversitesi                                                     200
-Zonguldak karaelmas Üniversitesi                                        200
b)   2011-2012 eğitim –öğretim yılında üniversitelerimizde yürütülmesine izin verilen pedagojik formasyon sertifika programlarındaki kontenjanın %20’sinin Milli Eğitim Bakanlığı’nın ihtiyaç duyduğu alanlar olan “Rehber Öğretmen, Okul Öncesi Öğretmenliği, İngilizce Öğretmenliği, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği, Teknoloji ve Tasarım Öğretmenliği, Sınıf Öğretmenliği,
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği, Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenliği, Müzik Öğretmenliği, Matematik Öğretmenliği” ne kaynak gösterilen alan mezunları için ayrılmasına, kontenjanın %80’inin ise bu alanlar ile birlikte Talim Terbiye Kurulu Başkanlığının 80 sayılı kararında yer alan tüm alanlarda öğretmenliğe kaynak olarak gösterilen program mezunlarına ayrılmasına,
c)  2012-2013 eğitim-öğretim yılından itibaren pedagojik formasyon sertifika programı yürütülmesinin Milli Eğitim Bakanlığı’nın ihtiyaç duyduğu alanlar ve uygun görüşü dikkate alınarak düzenlenmesine,
karar verilmiştir.

Etiketler: 2011 Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler,2011 Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler ve Kontenjanları,2011-2012 Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler,2011-2012 Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler ve Kontenjanları,2011-2012 Pedagojik Formasyon Veren Üniversitelerin Kontenjanları,2012 Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler,2012 Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler ve Kontenjanları,Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler,Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler 2011-2012,Pedagojik Formasyon Veren Üniversiteler ve Kontenjanları,Pedagojik Formasyon Veren Üniversitelerin Kontenjanları 2011-2012

1 yorum:

PEDOGOJİK FORMASUYON VEREN ÖZEL ÜNİVERSİTE YOK MU?
2-PEDOGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMLARINA BAŞVURU YILDA BİR KEZ EYLÜL AYINDA MI OLUYOR?

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More