Google Pagerank Güncellemesi



Geçtiğimiz ay içinde Google sessiz sedasız Pagerank api'sinde yaptığı değişiklik sonucunda sitelerin pagerank toolbar'larında PR değerini "0" olarak görmesi ile bunun bir güncelleme olduğunu düşünmesi ile beraber birbirinden habersiz insanlar için kötü bir sürpriz olarak algılanmıştı. Sonradan bunun api ile ilgili bir değişiklik olmasından dolayı da derin bir oh çekilmişti. Bugün ise beklenen genel pagerank güncellemesi gerçekleşti ve toolbar'lara yansıdı. Halen güncelleme devam ettiğinden dolayı değişiklik görmeyen siteler ya değer anlamında değişmemiş yahut henüz bulunulan server'a yansımamış olabilir.Dün
pagerank aracından site değerini sorgulattığımda pagerank değerim 0 çıkmıştı ancak az önce  tekrar sorgulatmak istedim ve pagerank değerimin 0'dan 4'e yükseldiğini gördüm. Açıkçası emek verdiğimi ama 4 pagerank değerini hak edip etmediğimi bilmiyorum sanırım google amca bol keseden dağıtmış..Google amca sitenin pagerank değeri 4 olsun. demiş" Eh ne yapalım google'ye karşı boynumuz kıldan ince.

Google gelse deseki sen 4 olacan bende kabul etmesem google sinirlenip 0 verse suç kimin :D tabiki benim.

Neyse bu artış ile alexa ve pagerank değerimiz 265k'ya 4 oldu.Yani site gerçekten kaliteli olduğunu kanıtladı.Zaten ben site için 3-4 arası birşey bekliyordum ki 4 oldu.Ama hiç allı şallı bir şaşrıma olmadı benim gözümde.

2 yorum:

google amca beni sevmiyor valla hatta gıcık gidiyor olmalı ki hala 0 benim :) google sizi sevdiği için çok şanslısınız aranızdaki sevgi bağını kıskandım doğrusu :)

Aynen google bizide sevmedi bakalım ne olacak.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More