Aöf Kredili Sisteme Geçiyor- Kredili Sistem Nedir



Aöf Kredili Sisteme Geçiyor- Kredili Sistem Nedir?
Açık Öğretim Fakültesi Kredili Sisteme Geçiyor.Kayıtlarda da değişiklik olacak.
Kredili sistem: Sistemde bütünleme sınavı kaldırılacak. Bir yıl, (Güz ve Bahar dönemi olmak üzere) iki ayrı döneme bölünecek. Her dönemin ara ve final sınavı olacak. Yani eski sistemde senede her iki dönem için birer defa yapılan ara ve final sınavları, bu sistemde her dönem için yapılacak. Bu da demek oluyor ki; öğrenci bir eğitim-öğretim yılı içerisinde 4 defa sınava girecek. Ders geçme puanlamasında ise ‘Harfli Sistem’e geçilecek. Yani; örgün üniversitelerin
uyguladığı sistem. Örnek olarak belirtmek gerekirse, 50-55 arası (Yani bir dersten geçmek için alınması gereken puan) CC olarak adlandırılacak. Yine bu sistemin açıköğretime getirdiği yeniliklerden biri, öğrenciye her dönemde 30 kredi tanımlanması. Öğrenci bir sene içerisinde alttan kalmış dersi bulunmamak kaydıyla, üst sınıfından 15 kredilik ders alabilecek. Bu da 4 yıllık bir bölümü, 3 yılda bitirebilme olanağı sağlayacak.





KAYIT YENİLEMEDE DE DEĞİŞİKLİK VAR!
Açıköğretime getirilen yeni sistemde her dönem kayıt yenileme zorunluluğu var. Eski sistemde kayıt yenileme yılda bir defa yapılırken, yeni sistemde Güz Dönemi ve Bahar Dönemi olmak üzere, bir yıl içerisinde iki defa kayıt yenileme yapılması gerekiyor. Sınavlara giriş belgeleri de bundan sonra gönderilmeyecek. Öğrenci, Açıköğretim bürolarından aldığı şifre ile Anadolu Üniversitesi’nin internet sitesinden sınava giriş belgesi kendisi temin edecek.
İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ EĞİTİM YILINDA DEĞİŞİKLİKTEN ETKİLENECEK 2 YILLIK VE 4 YILLIK BÖLÜMLER:
Uzaktan Eğitim Programları: (2 YILLIK)
· “Bilgi Yönetimi Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Coğrafi Bilgi Sistemleri Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Eczane Hizmetleri Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Kimya Teknolojisi Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
Merkezi Açıköğretim Programları: (2 YILLIK)
· “Adalet Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “İlahiyat Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Laborant ve Veteriner Sağlık Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
· “Tarım Ön Lisans Programı” (2 yıllık)
BU SENE YENİ SİSTEME DAHİL OLAN 4 YILLIK BÖLÜMLER:
· “Felsefe Lisans Programı” (4 yıllık)
· “İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı” (4 yıllık)
· “Okulöncesi Öğretmenliği Lisans Programı” (4 yıllık)
· “Sosyoloji Lisans Programı” (4 yıllık)
· “Tarih Lisans Programı” (4 yıllık)
· “Türk Dili ve Edebiyatı Lisans Programı” (4 yıllık)
ÖNÜMÜZDEKİ YIL YENİ SİSTEME DAHİL OLACAK BÖLÜMLER:
Yeni sistemle birlikte önümüzdeki eğitim-öğretim yılında Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi’nde bulunan 2 yıllık ve 4 yıllık bölümlerin tümü ‘Kredili Sistem’e dahil olacak.

Güncel Blog Sayfası Online Tv Sayfası Canlı Maç Seyret Ödev Sitesi Yemek Tarifi Bedava Backlink Cep Telefonu Free Backlink SEO Yarışmaları Memur Blog Güncel Güncel Blogcu

Aranan Kelimeler: açık öğretim fakültesi, açık öğretim fakültesi kredili sisteme geçiyor, açık öğretim fakültesinde kredili dönem başlıyor, açık öğretim kredili sisteme ne zaman geçecek, açıköğretim, Açıköğretimde yeni sistem, Anadolu üniversitesi, anadolu üniversitesi açık öğretim fakültesi, aof, aöf kredili sisteme geçiyor, aöfte kredili sistem dönemi başlıyor, Harfli Sistem, kredili sistem, kredili sistem açık lisedeki gibimi olacak, kredili sistem bu sene hangi bölümleri etkileyecek, kredili sistem bu sene için geçerlimi, kredili sistem hangi bölümleri etkileyecek, kredili sistem nedir, Ömür Gülmez, serkan şenol,

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More