Nuran Sultan Kimdir Resimleri




Yıllara Meydan Okuyan vücuduyla ünlü dansöz özel hayatı ve bilinmeyenlerini anlattı:

Ben sahnede ölmek istiyorum gibi bir tavrım yok. Zamanı geldiğinde çoluk çocuğa karışıp bu dünyadan çekilmek ve çocuklarıma bir zamanlar yaşadığım masal gibi hayatı anlatmak istiyorum.


Herhalde formum bozulduktan sonra bu işi bırakırım. Çünkü ben dansözlüğü güzellikle bütünleştiriyorum. Bana göre oryantal dans aşk, seks ve tutku demek. O yüzden bir dansözün mutlaka güzel ve seksi olması gerektiğine inanıyorum. Sahnede de öyle kalmak istiyorum. Kendimi beğenmediğim an bu işi bırakırım. Genelde oryantal dansı doğurganlıkla bağdaştırıyorlar… Kimileri onu doğurganlıkla, anaçlıkla bütünleştiriyor ama ben oryantali içindeki şehvet nedeniyle tangoya benzetiyorum.

Sen bir dansöz olarak sahnede şehvetli bir kadınsın. Kadınlar için tehlike, erkekler için arzu nesnesisin. Zaten oryantal dans bana göre tarihsel olarak saraylardan çıkma bir dans kültürü. Haremde padişahlar için yapılan, seksten önce ateşleme işlevi gören bir dans. Ben de bir dansözü sahnede ne kadar ateşli ve tehlikeli duruyorsa o kadar başarılı buluyorum. “Tam bir Türk dansözüyüm” Serdar Ortaç’ın dediği gibi artık etrafta “binlerce dansöz var”. Neden ünlü isimler söz konusu oldu mu dansöz olarak sizi tercih ediyorlar? Ben tam bir Türk kadını gibiyim. Düzgün bir fiziğim ve keskin hatlarım var. Hatta tipim yabancılara çok egzotik geldiği için bana “Türk Lokumu” lakabını taktılar.
Sanırım sadece Türk müzikleriyle dans etmem de cazip geliyor. Hint ezgileri ya da Arap figürleri kullanmıyorum. Tam bir Türk dansözü gibi dans ediyorum. Tülay Karaca, Prenses Banu gibi… Roman müziğini çok kullanıyorum. Çünkü 9 / 8′lik ritim dünyanın hiçbir yerinde yok. O bizim ritmimiz. Kıyafetlerimi seçerken de dikkatliyim. Arap dansözleri gibi giyinmiyorum.

Benim toplumum modern ve yenilikçi. İstediğim kadar açık giyiniyorum. Zaten bunca yabancıya dans ederken modern bir Türk kadını gibi giyinip o şekilde hatırlanmak istiyorum. Kıyafetlerinizi kim dikiyor? Evin abla. Sahibi olduğu Bella modaevi Türkiye’nin bütün tanınmış dansözlerinin kostümlerini diker. Evin abla zamanında Sibel Can’ın kostümlerini de dikermiş.
“Diğerlerinden farklı bir stilim var” diyorsunuz, nedir o? Dans edeceğim müziği kendim seçiyor, koreografiyi ben yapıyorum. Shakira, Beyonce, Britney Spears gibi modern sanatçıların danslarındaki oryantal öğeleri de kullanıyorum. Ama beni diğerlerinden ayıran en önemli özellik Çingene olmam. Müzik, dans ve ritim bizim içimizde var. Oryantal dans da duygudur, ruhtur.

Güncel Blog Sayfası Online Tv Sayfası Canlı Maç Seyret Ödev Sitesi Yemek Tarifi Bedava Backlink Cep Telefonu Free Backlink SEO Yarışmaları Memur Blog Güncel Güncel Blogcu

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More