Teoman – Yıllar Sonra Şarkı Sözü



Teoman Yıllar Sonra Şarkı Sözü
Teoman Yıllar Sonra şarkı sözleri,Teoman Yıllar Sonra şarkısı dinle,Teoman Yıllar Sonra şarkı sözü boxca,Teoman Yıllar Sonra dinle,Teoman Yıllar Sonra şarkısını dinle,Teoman Yıllar Sonra videosu izle,Teoman Yıllar Sonra video klip izle,Teoman Yıllar Sonra klibini izle
Teoman – Yıllar Sonra Şarkı Sözü
Bir yol olsa demiştin, senle ben için
paramız olmasa da, kalbimiz zengin”

birazcık gurur, bolca da aşk
çok gençtik, hepsi buydu elimizdeki
Bir yol olsa demiştin, senle ben için
o yolda hayatımı sana verirdim
biraz kıskançlık, bolca da aşk
çok gençtik hepsi buydu elimizdeki
Yıllar sonra
Bir yol olsa demiştin senle ben için
aynı anda durduğu kalplerimizin”
birazcık hayal, bolca da aşk
çok gençtik hepsi buydu elimizdeki
yıllar sonra
Bugün o gün demiştin senle ben için
dışarıda yağmur vardı, kendini verdin
biraz pişmanlık, bolca da aşk
çok gençtik hepsi buydu elimizdeki


Güncel Blog Sayfası Online Tv Sayfası Canlı Maç Seyret Ödev Sitesi Yemek Tarifi Bedava Backlink Cep Telefonu Free Backlink SEO Yarışmaları Memur Blog Güncel Güncel Blogcu

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More