Beni Affet 125.Bölüm İzle



Umut Bahar’ı gitmekten alıkoyuyor

Berat Bahar’ın gidişine engel olmak için Bahar’ın askerdeki ikiz kardeşi Umut’a olan biteni haber verir. Bahar’ın peşine düşen Umut, Bahar’ı gitmekten alıkoyar. Bahar’ın gitme sebebini öğrenen Umut, Berat’ın da kışkırtmaları ile Kemal’in düşmanıdır artık. Diğer yandan oturduğu evi satın alan Kemal, Nazire’ye sorgusuz sualsiz bir kağıt imzalatır.


Tunç’un etkisi ile kendisine gelen Eylül, Osman’a olan kinini ve Kozan Ailesi’ne girme amacını yeniden anımsar. Eylül, Osman’ı nasıl köşeye sıkıştıracaktır?

Kendine atılan iftira yüzünden Feride karşısında zor bir duruma düşen Cüneyt olanın sorumlusunun Oktay olduğunu anlamıştır. Cüneyt Oktay’ı köşeye sıkıştıracak bir hamle yapar. Cüneyt’in hamlesi onu Feride’nin gözünde aklamaya yetecek midir?

Beni Affet yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Star Tv’de.

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..





Beni Affet 125.Bölüm İzle,Beni Affet İzle 125.Bölüm Fragmanı,Bölüm Özeti,Cuma,6 Nisan 2012 İzle,125.Bölüm Fragmanı İzle,Beni Affet Son Bölüm İzle,06.04.2012,HD İzle,Star Tv İzle,Canlı İzle,6 Nisan Yeni Bölüm İzle,Beni Affet İzle 6 Nisan 2012,Beni Affet 125.Bölüm,Beni Affet Seyret 6 Nisan 2012,Beni Affet Full İzle 6 Nisan 2012 Full Dizi İzle,Beni Affet 6 Nisan 2012 Fragmanı Seyret


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More