Eminevim Başvuru Formu Doldur



Emin evim sistemi ile ev sahibi olmak artık hayal olmaktan çıkıyor, yaptıkları sistematik çalışma ile herkesi ev sahibi yapıyor üstelik faizsiz gerçekten çok iyi birşey bu faiz ödemiyorsunuz.
başvuru yapmak için aşağıdaki linki tıklayın ve sağ taraftaki formu doldurup gönderin sizleri arayarak gerekli bilgileri vereceklerdir.

Başvuru Formunu doldurmak için TIKLAYIN

Eminevim Türkiye'de ve Dünya'da bir ilki gerçekleştirmiştir. Sistem; faiz ödemeden, kişinin bütçesine göre, dilediği yerden istediği gayrimenkulü alabilmesini sağlar. Sistemin özünde imece ve yardımlaşma vardır. Eminevim sisteminin bir adı da Elbirliği Sistemidir.
EMİNEVİM SİSTEMİYLE NASIL EV SAHİBİ OLUNUR?

- Eminevim sistemiyle nasıl ev alırsınız maddeler halinde sıralayalım,

* Öncelikle ev alacak kişi ne kadarlık bir ev almak istediğini belirler. (Ör: 80.000 YTL)
* Daha sonra kaç ay taksit yapılacağını belirtir. ( 60 aydan 120 aya kadar)
* Taksit sayısı, aynı zamanda o grupta kaç kişi olduğunu belirtir. ( 60 ay taksit = 60 kişilik grup)
* Her ay gruptaki kişilerin ödediği taksit bir ev parası eder.



EMİNEVİM SİSTEMİYLE EV ALMANIN AVANTAJLARI NELERDİR?

Çok fazla avantajı bulunan bu sistemden önemli gördüklerimizi maddeler halinde sıralayalım,

* Taksitler faizsizdir. Organizasyon ücreti dışında fazladan herhangi bir ücret ödenmez.
* Bu sistemde Faiz ödemeden ilk aylarda ev alma şansı vardır.
* Evini bir müddet bekledikten sonra alacak olanlar o güne kadar yardım alır ve evini daha ucuza mal eder.
* Türkiye'nin her yerinden, beğendiğiniz evi alabilirsiniz.
* Kendi birikiminizle alacağınız evi Eminevim size daha kısa sürede teslim eder.
* Bu sistem sizi tasarrufa yönlendirir.
* Taksitler evinizi alana kadar düşer, evinizi aldıktan sonra borç bitimine kadar sabitlenir, hiçbir şekilde artmaz.
* İstediğiniz her an evin değerinde değişiklik yapabilirsiniz.
* Taksit öderken geçici sıkıntılar yaşadığınızda taksitlerinizi dondurabilirsiniz.
* Zorunlu hallerde sistemden ayrılmanız gerekirse o güne kadar ödemiş olduğunuz rakamı alabilirsiniz.(Organizasyon ücreti iade edilmez)
* Teslim tarihinde kişi kendi evine geçeceği için kiradan kurtulur ve evini ucuza mal eder.
* Eminevim evini alan kişinin borcu bitene kadar teslim edilen eve satılamaz koyar. Böylelikle bütün müşterilerinin hakkını korumuş olur.





EMİNEVİM SİSTEMİYLE ALINAN KONUTUN BORCU VADESİNDEN ÖNCE KAPATILABİLİR Mİ?

- Evini teslim almış bir kişi dilediği zaman kalan borcunu kapatabilir. Bu işlem sırasında fazladan herhangi bir bedel ödemek zorunda kalmaz.

EMİNEVİM SİSTEMİYLE ALINAN KONUT KİRAYA VERİLEBİLİR Mİ?

- Alınan evin tapusu müşterinin adına olacağından dolayı müşteri bu gayrimenkul üzerinde istediği gibi tasarruf edebilir. Kiraya verebilir veya başka şekilde kullanabilir. Yalnız borç bitimine kadar alınan eve satılamaz kaydı konulacağı için ev satılamaz.

EMİNEVİM SİSTEMİ HER TÜRLÜ GAYRİMENKUL İÇİN KULLANILABİLİR Mİ?


- Eminevim sistemi ile ev,arsa,iş yeri başta olmak üzere her türlü gayrimenkul alınabilir.


EMİNEVİM SİSTEMİNİN KONUT KREDİSİ, MORTGAGE VE DİĞER EV ALMA YÖNTEMLERİNDEN FARKI NEDİR?

- Birçok fark sayılabilir ancak bunların en başında; faizsiz bir sistem olması, her bütçeye göre seçenekler sunması, Türkiye'nin her yerinden ev alınabilmesi, Kirada olanlar için yardım yapılması, ev alacak kişiye ödemelerinde kolaylıklar sağlamasını sıralayabiliriz.

EMİNEVİM SİSTEMİNDE KİRADA OTURANLARA YARDIM NASIL OLUYOR?

- Eminevim, ev almak isteyen müşterileri arasında adaletin sağlanması amacıyla yardımlaşma uygulamasını Türkiye'de ilk ve tek olarak başlatmıştır. Evini almayanlar için yapılan yardımı bir örnekle açıklayalım: 100 kişinin Eminevim'den ev almak istediğini farz edelim. 100 kişilik bir grup meydana getirilir. 100 kişi arasında tıpkı altın günlerinde olduğu gibi noter huzurunda sıralama tespiti yapılır. her ay bir müşteri evini alır. ilk aylarda evine kavuşanlar avantajlı, son aylarda evini alanlar dezavantajlı olmasın diye evini alan kişiler 100 kişilik grupta kendisinden sonra ev alacak kişilere bir miktar yardımda bulunur ve aldığı eve ödediği yardımlarla beraber gerçek değerinden biraz fazla öder. Evini sonlarda alanlar ise kendisinden önce ev alanlardan yardım aldığı için evini ucuza mal eder.


HERKES EMİNEVİM SİSTEMİNDEN FAYDALANABİLİR Mİ?

- Alacağı evin taksitlerini aylık olarak ödeyebilen herkes Eminevim' in sunduğu imkanlardan yararlanabilir.

EVİM GEÇ ÇIKARSA NE OLACAK?

- Eminevim sisteminde evin geç çıkması bir dezavantaj değildir. Evi geç çıkan müşterimiz o güne kadar kendinden önce evini alan kişilerden yardım aldığı için evini ucuza mal eder, taksitleri her ay belirli oranda azalır. Dolayısıyla evini erken alan ne kadar avantajlı ise geç alanda bir o kadar avantajlıdır.

EV GEÇ ÇIKTIĞINDA EV FİYATLARI O GÜNE KADAR ARTAR. İSTEDİĞİM EVİ ALAMAYABİLİRİM.
- Eviniz geç çıktığında bugün düşündüğünüz evin o gün fiyatı büyük olasılıkla yükselecektir. Eminevim oluşan açığı kapatmak için iki farklı yöntem önermektedir. Bunlardan birincisi evinizi alana kadar size yapılacak yardımları ayrı bir hesapta biriktirmenizdir. Bu yöntemle o gün geldiğinde biriken yardımları ev almayı düşündüğünüz toplam rakamın üzerine ekleyip daha yüksek rakama düşündüğünüz evi alabilirsiniz. İkinci yöntem ise ilerleyen yıllarda gelirinizin de arttığını düşünürsek artan



gelirinizin bir kısmıyla taksitlerinizi yükseltebilirsiniz yani almayı düşündüğünüz evin fiyatını arttırmış olursunuz.

TAKSİT ÖDERKEN SIKINTIYA DÜŞERSEK TAKSİTLERİMİZİ DONDURABİLİR MİYİZ YA DA SİSTEMDEN AYRILABİLİR MİYİZ?


Eğer taksitleri ödemekte zorlanıyorsanız veya bir kaç aylık maddi sıkıntıyla karşılaştıysanız öncelikle taksitlerinizi düşürmeyi öneriyoruz eğer bu yöntem ihtiyacınızı karşılamıyorsa taksitlerinizi dondurmayı öneriyoruz. Taksitlerinizi kaç ay dondurduysanız o kadar teslimatınızı ileri atmış olursunuz. Yaşadığınız maddi sıkıntı uzun süreli ise sistemden dilediğiniz zaman ayrılabilirsiniz. Ayrılma durumunda o güne kadar ödediğiniz taksitlerinizi, peşinatınızı ve hesabınızda biriken yardımları alarak sistemden ayrılabilirsiniz. Ayrılma işlemi yapan müşterimizin sisteme giriş yaparken ödediği katılım ücreti (%5.9) iade edilmez. Ayrılma işleminde müşteriye geri ödeme 3 ay ile 6 ay arasında Eminevim'in belirleyeceği bir günde yapılır.

TAKSİTLER SABİT Mİ ? İLERİDE EKSTRA ÖDEMELER ÇIKAR MI ?


- Taksitler evinizi alana kadar bir miktar yardım aldığınız için sürekli azalır. Evinizi aldıktan sonra ise sizden sonra ev alacak kişilere yapacağınız yardımlardan dolayı bir miktar yükselir ve borç bitimine kadar sabit bir şekilde ödeme yaparsınız, hiçbir şekilde yükselmez. Teslim tarihinizde tapu ve satılamaz masrafı dışında bir ödemeniz olmaz.


NEDEN EVİMİZİ HEMEN ALAMIYORUZ?

- Türkiye şartlarında hemen teslim ev almanın yolu kredi kullanmak ya da peşin almaktır. Peşin olarak ev alabilecek kişi sayısı ülkemizde maalesef çok azdır. Kredi kullanıldığında ise evin maliyeti iki katını geçmektedir. Eminevim sistemi faizsizdir ve tamamen dayanışmadan ibarettir. Nasıl ki halk arasında yapılan altın günlerinde grubun her üyesi ilk ay alamıyor, sırasını bekliyorsa Eminevim sistemi de böyledir.

EMİNEVİMDE SADECE ÇEKİLİŞLİ SİSTEM Mİ VAR?

- Eminevim'de 3 farklı sistem vardır çekilişe katılarak ev almak bunlardan sadece bir tanesidir. Bunun dışında çekilişe girmek istemeyenler için hiç peşinatsız vadenin ortasında evin teslim edildiği teslim tarihinizi kesin olarak bildiğiniz "Vade ortası Sistem" ve peşinatı olan müşterilerimizin evini daha erken alacağı teslim tarihinizi kesin olarak bildiğiniz "Peşinatlı Erken Teslim Sistemi" vardır.

EMİNEVİM SİSTEMİNİN GÜVENCESİ NEDİR?

- Eminevim ipotek teminat sistemli çalışmaktadır. İpotek teminat sistemi, evini alan her müşterinin evine borcu bitene kadar satılamaz kaydının konmasıdır. Bu yöntemle diğer üyelerin hakkı da korunmuş olur. Eminevim piyasada güven sağlamış bir firma olup yaklaşık 55.000 bireysel ve kurumsal referansa sahiptir.





Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler

21 yorum:

cok ısrar ettiler ıosrarla kaçtım..

hiç inandırıcı elmedi bana

nedense bilmiyorum ?

cazip gibi görünse de işin içinde bi hile olduğu kanısındayım. Niye bilmiorum ama öle hissediyorum

rkadaşlar bende memurum.burada bu firma ve sistemi hakkında en ufak bilgisi olmadan yorum yapan arkadaşlara söyleyecek söz bulamıyorum.o arkadaşlar gitsin bankalara bir ev almak için hayatlarını ipotek altına aldırsınlar.girin internet sitelerine bu firma hakkında en ufak bir şikayet bulamazsınız.www.eminevim.com sitesine girin sistemi inceleyin.türkiyede faize bulaşmadan evin değeri ne ise sadece o miktarı ödeyipte ev sahibi olabileceğiniz bir sistem.ben bu sisteme üyeyim,sisteme girmeden çok araştırma yaptım.hepsi allah korkusu olan insanlar.ama nedense allah yolunda hizmet edenler bazı kesimleri halen rahatsız etmeye devam ediyor.siteden inceleyin,tatmin olmazsanız telefon ile arayın bir görüşün birşey kaybetmezsiniz,halen tatmin olamadıysanız site içerisinde ev sahibi olanların telefonlarını arayın kendilerine sorun.20 yıldır bu işi yapan bir firma en ufak sorun yaşanmadı şimdiye kadar.ilk başta tereddüt olması normal elbette.ne de olsa bu ülkede bankalar bile battı.şimdiye kadar bankadan faiz ile çok kredi çektim ve sonunda anladım kazancınızın içine gram faiz bulaşmışsa bereket falan kalmıyor.ben bu yüzden girdim bu sisteme ilk girerken 1 750 tl ödeme yapmıştım hariçten sadece artı ödediğim para buydu.2,5 yıldır ödememi yapıyorum düzenli olarak sıkıştığım zaman o ay ödemiyorum.sadece evimin teslimatı bir ay öteleniyor.2,5 yıl sonra evimi teslim alacağım.geri kalanını evime girdikten sonra ödemeye devam edeceğim.şimdi bu sistemi buradan anlatmam biraz uzun sürer ama birşey kaybetmezsiniz sadece bir okuyun siteyi.sitede 3 çeşit sistem var 1.sistem çekilşli sistem 2. sistem vade ortası sistem 3.sistem peşinatlı erken tedlimatlı sistem.ben vade ortasına girmiştin yani 5. yılda evimi teslim alıyorum.bilmeden yorum yapan arkadaşlara bakmayın lütfen sadece inceleyin ve kararınızı verin.yanlış anlaşılmasın bu şirket ile hiçbir bağım yoktur sadece sizinde faydalanmınızı istediğim için yazmak istedim.saygılar.

bugün üç beş kişi türemiş ne hikmetse bu eminotomotivin başlığını açıyor. sonrada bir başkası gelip uzun yorumla anlatıyor. kısaca bedava reklam işte.. eyyy benim kızlara söylediğim bir iki kelimeyi bana mesajla yollayıp bana yasak koyan

kooperatif şeklinde güzel bir sistem bence..

bende başvurmayı düşünüyorum..

millet bilsin bizim bilader 15 bin liralık bir kampanyasına girmisti 7 bin lira kadar odemiş sanırım simdi parayı vermek icin 2 tane memur kefil istiyorlarmıs.Bende dedim sen parayı yatrırıken onlardan kefil alsaydın ya onların neyine guvendin de yatırdın dedim

sistem güzel ama site ve açıklamalar çok yetersiz.

Güvenilir olduğunu ispatlaması lazım.

Eminevim.com sitesinde gezinti yapıp bilgilenmek istedim. Ama sitenin içeriğine bir türlü giremedim. Index sayfasında yardımcı olabilecek bilgiler var ama neden detaylarını referanslarını göremiyoruz.

Yaksa eminevim.com o kadarda emin değil mi?

Yıllardır eminotomotivin ismini hep müspet duydum...Faizsiz, elbirliği sistemiyle çevremizden bir çok kişinin otmobil ve ev sahibi olduklarını gördüm, . Bende birkaç sefer sisteme girdim teslimatlarım zamanında, hatta daha erken aldım.gönül rahatlığıyla akraba ve dostlarıma tavsiye ettim, faizle kredi kullanmış olanların nasıl pişman ve perişan olduklarını görüyoruz...bu sistemi bulup uygulayan ve aracı olan herkesten allah razı olsun der, faiz sarmalına bulaşmadan herkese elbirliği sistemini tavsiye ederim

faiz yada vade farkı vermeden bu güne kadar 60.000 geçmiş kişiyi çoğunlukla araç ve ev sahibi yapmış olan bu şirket 20 yıldır güvenilirliği ile türkiyede tek olduğunu kanıtlamış. başarının da % 100 ile ölçüldüğünü göstermiştir. ben araştırdım ve gerçekten çok iyi bir işe sahip olmak istiyorsanız aranılan özellikte iseniz hayatınızın en güzel işi olacaktır bu şirket. araştırmadan yorum yapmak yerine işsizliğe çare bulan bu şirkete tşk edelim. tebrik ediyom allah razı olsun..

Arkadaşlar, bu kadar yanlış yanlı yapmanıza çok şaşırdığımı belirmek isterim.Yorumları okuduktan sonra işin iç yüzünü öğrenmek için Şirket merkezini aradım ve yetkililerle görüştüm..İnsanları vade farksız ve faizsiz ev sahibi yapmak mı yanlış ,yoksa insanları satış ve pazarlama konusunda kariyer edinmek isteyenlere iş kapılarını ardına kadar açmak mı..Üç sefer düşünüp bir kere konuşalım ve halkı doğru bilinçlendirelim.Müslümana yakışır şekilde ..su-i zandan uzak.Allah yardımcıları olsun.

yazıda ağırlık reklam,reklam :D

Eskidende vardı bu firma..Hatta Tgrt'de epey reklamları dönerdi, sanırım enver ören'in tayfasındandı bu adamlar...Birde bunun emin arabam olan versiyonu vardı..
Bizim büronun tam kaşısında(ankarada) ofisleri var, hiç gitmedim gerçi :)
Bence yeni alan biri değilde, evi alıp borcunu tasasını bitirmiş birinden sormak lazım (ama ööle biri var mı, varsa nerden bulunur bilemiyorum :) )

80'lerde Tofaş'ın ön siparişle araba sattığı zamanlarda bu ve bunun gibi bir çok firma 2 yıl vadeli taksit sistemiyle araba satıyorlardı. Her ayın taksidiyle bir araba parası birikiyor, ve bu para ile bir araba alınıyor, alınan araba noter çekilişi ile taksit ödeyenlerden birisine veriyorlardı. Yakınımda bir kaç kişi bu şekilde araba sahibi olmuştu. Şimdi benzer bir sistemi eve uygulamışlar.
Benzer şekilde çalışan bir çok firma battı ama bu adamlar bu işi kurumlaştırdılar ve güçlenerek çıktılar krizlerden. O yüzden ben de bir şikayet duymadım haklarında.
Alınan gayrimenkul ipoteklenerek devredileceği için ev sahibi açısından bir risk görünmüyor, ama taksitler vs. nin aksaması durumunda firma nın bir riski var gibi. Etrafımda bir kaç kişinin buradan ev aldığını duydum ama kendim gidip de sormadım.

Daha önceki Emin Otomotiv'le araba alma sisteminin ev için olan versiyonu. Ablamlar oldukça uzun süre arabayı alamadıkları için sistemden çıkmak istediklerinde parayı direkt alamadılar, çamaşır makinesi verelim, onu verelim bunu verelim diye oyaladılar oldukça uzun bir süre. Sonunda dava açıp icra yoluyla aldılar paralarını.

90lı yıllarda Emin Oto vardı. Demek araba işi cazibesini kaybetti.
Sitenin hesaplamalar bölümü çalışmıyor.

valla bu kadar büyük bir yatırım için ben tırsarım. sonuçta işin ucunda ömür boyu çalışıp didinip biriktirdiğiniz birikiminizi kaybetmek de var. firmayı suçlamak ya da güvenenlere tavsiye vermek gibi bir amacım yok ama bankaların bu kadar para almasının sebebi de bu zaten. güvenilir olmaları.

100bin TL için baktım

Vade : 60 Ay
Faiz Oranı : % 0.87
Aylık Taksit : 2,146.42 TL
Faiz : -39,374.32 TL
Masraf, dosya parası sigorta cart curt dahil değil. 2 kere aksat hop kapının önündesin.

39,374.32 TL faiz + masraflar cebinize kalıyor burası cezbediyor zaten. :roll: Düşünüyorum bakalım.

siteye bir göz attım. Yaptıkları hesaba kafa yormadım ama faizsiz falan dediler mi iyi hesaplamak gerek. Paranın zaman değeri nedeniyle faizsiz olması mümkün mü ki?

Ben olsam büyük bir bankanın kredisine bakarım.

risk ne kadar bilmiyorum ama riske edilen para buyuk, yani bi ev parasi. hadi araba parasi olsa bi derece, yani o da buyuk para ama, araba umit etmekle ev umit etmek arasinda bayag bi fark olsa gerek. bilemiyorum.

kira yardimi diye bir olay var, eger cekilisten hemen cikarsa ev, bayag bi daha fazla oduyorsunuz evin degerinden. simdi biraz inceledim de.

mesela 60 bin liralik bir ev icin (sadece ornek olsun diye, yoksa hayallerde bulursun o evi) eger cekilisten 1. ayda daha siz cikarsaniz.

Ödenecek Peşinat : 6000,00 TL.
Taksitlendirilecek Ücret : 54000,00 TL.
Organizasyon Ücreti (% 5.9) : 3540,00 TL.
Toplam Maliyet : 74160,00 TL.

oluyor.

30. ayda cekilisten cikarsaniz:
Ödenecek Peşinat : 6000,00 TL.
Taksitlendirilecek Ücret : 54000,00 TL.
Organizasyon Ücreti (% 5.9) : 3540,00 TL.
Toplam Maliyet : 64680,00 TL.

oluyor.

evi hemen teslim alirsaniz kiradan kurtuluyorsunuz (yani kiradaysaniz diyelim), yok eger 30. aya kadar beklemek zorunda kalirsaniz mesela, daha az oduyorsunuz toplamda, kira yardimindan dolayi.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More