Merkezi Hastane Randevu Sistemi Parola ve Randevu Alma



Hayatımıza yeni bir kolaylık daha geldi.Artık her hastanenin farklı bir randevu sistemi yok aynı sistem ve tekbir parola ile bütün hastanelerden randevu alınabilecek-merkezi randevu sistemine geçen hastanelerle sınırlı şimdilik-.Peki Merkezi Hastane Randevu Sistemi Parola ve Randevu Alma İşlemi nasıl olacak?Hastane randevu.gov.tr sitesi üzerinden yapılacak.Aldığımız şifreyi unutursak ne yapmalıyız Bunların cevabı haberimizde gizli



Buraya tıklayın ve açılan sayfadaki Yeni Üye butonunu seçin. Şimdi karşılaşacağınız sayfadaki alanları kendi bilgilerinize göre doldurunuz. (* ile işaretlenmiş alanlar zorunludur). Sayfanın en altındaki Parola kısmına Merkezi Hastane Randevu Sisteminde kullanmak istediğiniz parolayı giriniz. En alttaki kutucuğa parolanızı tekrar giriniz ve Kaydet butonuna tıklayınız.

Artık Merkezi Hastane Randevu Sistemi kaydınız yapılmıştır ve bu belirlediğiniz Merkezi Hastane Randevu Sistemi parolanız ile dilediğiniz hastaneye randevu alabilirsiniz.
Parolanızı unutmanız halinde sistemden dilerseniz E-Posta adresinize dilerseniz de cep telefonunuza SMS olarakyenibir parola talep edebiliyorsunuz.
İstanbul’da Merkezi Hastane Randevu Sistemine Geçen Hastaneler
Istanbul (avrupa) Arnavutköy Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Bağcılar Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Bahçelievler Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
Istanbul (avrupa) Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Bakırköy Prof. Dr.mazhar Osman Ruh Sağlığı Ve Sinir Hastalıkları Eğitim Ve Araş. Hastanesi
Istanbul (avrupa) Lepra Deri Ve Zührevi Hastalıkları Hastanesi
Istanbul (avrupa) Başakşehir Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Bayrampaşa Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Beşiktaş Sait Çiftçi Devlet Hastanesi
Istanbul (anadolu) Beykoz Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
Istanbul (anadolu) Beykoz Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Prof. Dr.n.reşat Belger Beyoğlu Göz Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Taksim Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Büyükçekmece Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Çatalca Ilyas Çokay Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Deri Ve Tenasül Hastalıkları Hastanesi
Istanbul (avrupa) Esenyurt Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Eyüp Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Haseki Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Güngören Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
Istanbul (anadolu) Ataşehir Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
Istanbul (anadolu) Erenköy Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Hastanesi
Istanbul (anadolu) Erenköy Ruh Ve Sinir Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Fatih Sultan Mehmet Eğitim Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Göztepe Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
Istanbul (anadolu) Göztepe Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Kartal Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
Istanbul (anadolu) Kartal Dr. Lütfi Kırdar Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Kartal Koşuyolu Yüksek Ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Kartal Yavuz Selim Devlet Hastanesi
Istanbul (anadolu) Yakacık DoğumVe ÇocukHastalıkları Hastanesi
Istanbul (avrupa) Kanuni Sultan Süleyman Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Mehmet Akif Ersoy Göğüs Kalp Ve Damar Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Meslek Hastalıkları Hastanesi
Istanbul (anadolu) Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları Ve Göğüs Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Pendik Devlet Hastanesi
Istanbul (anadolu) T. C.sağlık Bakanlığı-marmara Üniversitesi Pendik Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Sancaktepe Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
Istanbul (avrupa) Metin Sabancı Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Sarıyer Ismail Akgün Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Sarıyer Istinye Devlet Hastanesi
Istanbul (anadolu) Şile Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Dr. Necmi Ayanoğlu Silivri Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Şişli Etfal Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Tacirler Eğitim Vakfı Sultanbeyli Devlet Hastanesi
Istanbul (avrupa) Lütfiye Nuri Burat Devlet Hastanesi
Istanbul (anadolu) Tuzla Devlet Hastanesi
Istanbul (anadolu) Ümraniye Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp Ve Damar Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Haydarpaşa Numune Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (anadolu) Üsküdar Devlet Hastanesi
Istanbul (anadolu) Zeynep KamilKadın VeÇocuk Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Süleymaniye DoğumVe KadınHastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Istanbul (avrupa) Yedikule Göğüs Hastalıkları Ve Göğüs Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Hastanelerden Online Randevu alma sistemi değişti eskiden hangi hastaneden randevu alacak isek o hastanenin web sitesine girmemiz gerekiyordu. Ama artık sistem değişti Devlet tüm bu sistemi tek bir çatı altında topladı.
Devlet randevu sisteminde büyük bir değişiklik yaparak internetten randevu sistemini başlatmıştı. Buna göre her şehrin hastaneleri özel bir randevu sitesine sahipti. Her hastahane için farklı web siteleri kullanılmaktaydı. Kocaeli, İzmir, İstanbul, Ankara, Eskişehir . . . illeri için devlet hastanesi, SSK hastanesi, Kızılay . . . için ayrı web sitelerinden gün ve tarih alınmaktaydı.
SİSTEM DEĞİŞTİ
Bu kargaşayı önlemek ve muayene randevu alımını tek bir çatı altında toplamak istenmi olmalı ki “Merkezi Hastane Randevu Sistemi “ ne geçildi.
Artık hangi şehirden hangi hastahanen randevu alacak olursanız olun http://85.111.7.201/Vatandas adresine giriş yapmanız gerekmektedir.
Ancak randevu alma işlemini yapabilmek için öncelikle sisteme kayıt olmanız gerekmektedir. Bunun için de üyelik formunu doldurmanız gerekmektedir.
Randevu almak için giriş yaptığınızda karşınıza TC kimlik no dışında bir de “Parola” bölümü çıkacaktır. Buradaki bölümü doldurmanız için üyelik formundan kendinizin belirleyeceği şifreyi “parola” bölümüne girmeniz gerekmektedir. TC kimlik numarası ve şifrenin doğru girilmesinin ardından şehir seçimi yaparak başlıyorsunuz randevu almaya. Sonrasında karşınıza şöyle bir ekran çıkacaktır:
İl, ilçe seçimi, hastane belirleme, klinik seçme, işlemlerininin yanı sıra “Hekim Ara” butonu ile de doktor tercihi yaparak istediğiniz doktorda muayene olabilirsiniz.
Hekim seçiminden sonra ekrana randevu tarih ve saatini belirleyebileceğiniz bir ekran gelecektir. İstediğiniz saat dilimi üzerine tıklayarak randevunuzu alabilirsiniz. 
GEÇMİŞ OLSUN!


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More