Ebru Yaşar Ağlayamıyorum Albümü (2012)



Ebru Yaşar – Ağlayamıyorum (2012) Single Albüm Mp3 indir – 3 Alternatif Download Linki Ebru Yaşar Ağlayamıyorum 2012 Albümü müzik marketlerdeki yerini aldı ve Ebru Yaşar hayranlarının müzik severlerin beğenisine sunuldu. Ebru Yaşar Ağlayamıyorum 2012 Albümünde 1 eser yer alıyor. Ebru Yaşar Ağlayamıyorum 2012 albümü dinlemeniz veya indirmeniz için sitemize eklenmiştir. Ebru Yaşar‘ın harika şarkılarından oluşan 2012 yeni albümünü müzik kalite farkıyla sitemizden indirmeden online olarak dinleme veya indirme imkanı bulabilirsiniz. Ebru Yaşar‘ın yeni albümünü, müzik marketlerden ve online müzik albümü satışı yapan web sitelerinden orjinal
albüm cd alıp dinleyebilirsiniz.


Sessizliğini Bozan Ebru Yaşardan Yepyeni Single. Ağlayamıyorum Şarkısını Aşşağıda Bulunan İndirme Linklerinden İndirebilir, İsterseniz Online Olarakta Dinleyebilirsiniz.

Sanatçı Adı: Ebru Yaşar Şarkı Adı: Ağlayamıyorum Yayın Tarihi: 2012 Ses Kalitesi:MPEG Audio at 192 Kbps Infos: 2 kanal, 44.1 KHz İndirebileceğiniz Linkler;Turbobit.net, Letitbit.net, Freakshare.Com Dosya Boyutu: 6 MB

 
Şarkının Sözleri
Susamış gözlerim bir damla yaşa
Ağlayamıyorum eskisi gibi
Erirdi sanki derdim
Dökülen her damlada
Ağlayamıyorum şimdi
Kurumuş toprakta aranan su gibi
Gönlümdeki yağmur mevsimleri mi bitti
Boğazım düğüm düğüm unutuldu gülüşüm
Ağlayamazsam solar çürürüm
Feryadım varsın duyulsun zalim yardan
İçi yansın haber alsın beni duyandan
Belki bir selam götürür hasret kalandan
Ayrılığın dert kervanı geçsin yolundan
Parça Full Orjinaldir. Keyifli Dinlemeler.

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi

Ebru Yaşar - Ağlayamıyorum [2012] Single Albüm İndir indir - muzikindirt Ebru Yaşar - Ağlayamıyorum [2012] Single Albüm İndir Ebru Yaşar  Ebru Yaşar - Ağlayamıyorum (2012) Single Albüm Mp3 indir - 3 Alternatif Download Linki. Ebru Yaşar - Ağlayamıyorum (2012) Mp3 indir

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More