2012 KPSS Soruları Çalındı mı? KPSS İptal mı edilecek?




Bugün yapılan KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Ortaya atılan iddalarla gündeme bomba gibi düştü.
Dicle haber ajansından yayınlanan haberin tam metnini ve olay resimleri sizlere el değmeden aktarıyoruz. Eğer bu durum gerçekse yüz binlerce kişinin hakkı yenmiş olacak ki inşallah bu durum sadece bir iddadır demek istiyorum.
Şok gelişme 7 Temmuz 2012 tarihinde  yapılan 2012 KPSS Soruları çalındı !!. KPSS Soruları çalındı , 2012 KPSS İptal Edilir mi ? İptal Edilecek mi ?.. Son durum ve yorumlar bu sayfada ….

ŞOK ŞOK İşte O Soru Kitapçığı Bakmak İçin Tıklayın




memurlar net
haber kaynağı : http://www.memurlar.net/haber/254996/

2012 KPSS Sınav Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak

 

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi

10 yorum:

Bu soruları veren arkadaşlar sizlere sesleniyorum. “ALLAH BİN TÜRLÜ BELANIZI VERSİN” her iki dünyada iki elim yakanızda olacak. Bi de bu soruları bi şekilde alan arkadaşlara sesleniyorum. Sizler devlet memuru olup da benim verdiğim vergilerden maaş alacaksınız ya!!! “O ALDIĞINIZ PARAYI İŞALLAH HARCAMANIZ NASİP OLMAZ” verdiğim vergiler haram zıkkım olsun sizlere.

Bu ülkenin son 4 yıldır yaptığı tüm sınavlar şaibeli. Hepsinin de üstü örtülüyor. Ben şimdi neden bu ülkede yaşamak isteyeyim? yolsuzluğun daha sınavlardan başladığı yerde neden durayım? Kim ne derse desin TÜRKİYE CUMHURİYETİ kuruluşundan bu yana en kötü ve karanlık dönemini yaşıyor. Şuanki hükümetin iktidarlığında duraklama evresi çoktan geçilmiş düşüş evresine geçilmiştir.

sorular aynı ne olacağını zaman gösterir iki sene önce de sorular çalındı ama ilk bölümü iptal etmediler o zaman sadece eğitim bilimleri değil genel kültür genel yetenek de çalınmıştı yani..

allah belanızı versın en kucuk hakkım varsa haram olsun

arkadaşlar ben çalındığına inanmıyorum daha doğrusu inanmak istemiyorum. ortalığı karıştırmak en azından biraza da olsa bu kolay sorulardan sonra milletin keyfine limon sıkmak için yapılmış olabilir….geçmişte çıkan sorular diyecem ama bu kadarı da tesadüf olamaz ya da sınavdan erken çıkıp soruları yayınlamışlardır????. fazla iyi niyet biliyorum ama ………..hayırlısı neyse o olsun ya :-(((((

ne çalınmış ya verilmiş işte şunun adına çalınmış demeyin bari, verenler vermiş veya satanlar satmış artık herneyse ama bildiğim çalınmamış

böyle birşey olamaz yaa yazık onca emeğimize birebir aynı olması mümkün değil bunun başka bir açıklaması yok çalınmışşş hakkımı helal etmiyorum kesinlikle…

her yıl aynı şey yaa..Allah’tan korkun! kimler para kazanıyorsa bu şekilde üstümüzden,kimler hakkımızı yiyorsa…neyse Allah’a havale ediyorum kötü konuşmaya değmezsiniz!..

GETİRMİŞ BİZLERE TEK TEK ŞEFFAF DOSYAYA KOYULMUŞ KİTAPÇIK DAĞITIYORLAR BİZDE YEDİK DEMİ... BUNLAR İŞİN SÜSÜ... İKİ KALEME İKİ ŞEKERE İNSAN KANDIRIYORLAR YA ..Siz çalmayın kimse çalmaz soruları.. Kimin bu işte parmağı varsa Allah onun yaşamını mahvetsin kendisinden olmasa çoçuklarından çıkarsın..

çalışan ben arkadaşlar soruları bizler çalmıyoruz soruları ösym dağıtıyor bırakın bu işleri Allah bilir o kitapcık kaç gün önce çözülüp dosyaların arasına konulmuş işleri güçleri biz adaylara iftira atmak

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More