2012 ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzundan Tablolar ve Koşullar Yayınladı



2012 ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzundan Tablolar ve Koşullar Yayınladı

ÖSYM ' nin internet sitesinden yapılan duyuru ile 2012 – 2013 eğitim yılında yükseköğretim kurumları için öğrenci seçme ve yerleştirme işlemlerinde uygulanacak kuralların anlatıldığı 2012 ÖSYS Yükseköğretim programları ve kontenjanları kılavuzunu yayınladı.


Ayrıca duyuruda “Yükseköğretim Genel Kurulunca (YÖK) yerleştirme puanlarının nasıl hesaplanacağına ilişkin yöntem belirlenerek Kuruma iletildiğinde; sınav sonuçları ve 2012-ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzunun tamamının buna göre düzenlenip en kısa sürede adayların ve kamuoyunun bilgisine sunulacağı “ bildirilmiştir.

ÖSYM 'nin internet sitesi olan www.osym.gov.tr adresinden yayınlanan kılavuzu aşağıdaki bağlantıyı tıklayarak indirebilirsiniz.



ÖSYM

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More