Ankara Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanı
T.C. ANKARA KALKINMA AJANSI GENEL SEKRETERLİĞİ PERSONEL ALIM İLANI
Ankara Kalkınma Ajansı [ANKARA], TR51 Düzey 2 Bölgesi'nde kurulan bir bölgesel kalkınma ajansı olup, ajansın merkezi Ankara'dadır. Ajansımıza "5449 Sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun" ve 25/07/2006 tarihli ve 26239 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan "Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği" ile bu yönetmelikte
değişiklik yapılması hakkındaki 22/12/2009 tarihli ve 27440 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmelik hükümleri uyarınca; TR51 Düzey 2 Bölgesi'nde çalışmak isteyen, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen ve seyahat engeli bulunmayan 13 (Onüç) Uzman Personel, 1 (Bir) İç Denetçi ile 3 (Uç) Destek Personeli alımı yapılacaktır.
Başvuru Tarihi: 15 Ağustos 2012 Çarşamba - 29 Ağustos 2012 Çarşamba (Resmi tatil günleri ve hafta sonları hariç, 8.30-17.00 saatleri arasında).
Başvuru Yeri: T.C. Ankara Kalkınma Ajansı, öveçler 1322. Cd. No: 11 Çankaya Ankara.
Sınav Tarihi : 12 Eylül 2012 Çarşamba günü başlayacaktır. Sınav programı, sınav yeri ve sınav tarihi 10 Eylül 2012 Pazartesi günü www.ankaraka.org.tr adresinden ilan edilecektir.
Sınava ilişkin detaylı bilgi ve İş Talep Formu, Ajansımızın web sitesi olan www.ankaraka.org. tr adresinden temin edilebilir.
Kamuoyuna ilanen duyurulur.
0 yorum:
Yorum Gönder