Beni Affet 190.Bölüm Sezon Finali 6 Temmuz 2012



Beni Affet 190.Bölüm Sezon Finali  6 Temmuz 2012, Beni Affet 190.bölüm, Beni Affet 6 temmuz cuma, Beni Affet özeti, Beni Affet sezon finali, Beni Affet star tv

Bakalım Beni Affet 190.Bölümünde neler olacak?


Kozan Ailesi, Cüneyt ve Eylül’ün nikahları için beklerken Eylül, Osman’ın sonunun geldiğinin farkındadır. Cüneyt ve Eylül’ün düğünü başlamıştır. İşin dönülmez bir noktaya geldiğini fark eden Eylül çaresizce nikah masasına oturur. Feride’yse sonunda ortaya çıkar ve Cüneyt ile karşılaşmaya karar verir. Düğün son hızıyla devam ederken Eylül’ün tuttuğu kiralık katil hedefini şaşırır. Düğün günü vurulan kim olacaktır? Cüneyt ve Eylül’ün nikahları kıyılacak mıdır? Oktay’la karşılaşan Feride’yi nasıl bir son bekliyor?

Bahar, Kemal’le buluşmak için beklemektedir. Kemal’se düğünden ayrılıp Bahar’ı almak üzere buluşma yerine gider. Kemal ve Bahar’ın kaçacağını öğrenen Berat, Bahar’ı Kemal’den sonsuza kadar ayırmaya kararlıdır. Kemal’i bekleyen Bahar’ın karşısına çıkan Berat’ın gözü dönmüştür. Berat’ın eline düşen Bahar’a ne olacaktır? Bahar’a giderken büyük bir kaza yapan Kemal yaklaşan felaketi önleyebilecek midir? Kemal ve Bahar kaçmayı başarabilecekler midir?

Ferman’a olan hisleri ile çığrından çıkan Kader düğün günü Ferman’ı öper. Bu yasak ilişkinin tanığı Osman olacaktır.

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..

Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More