E Okul öğrenci kayıt yeri öğrenme sorgulama 2012-2013 TIKLA/ÖĞREN



E Okul Öğrenci Kayıt yeri sorgulama ; 2012-2013 Eğitim ve Öğreti yılına yeni başlayacak öğrencilerin kayıtları oturdukları mahallelere göre en yakın okula E-Okul tarafından otomatik olarak yapılmaktadır. E-Okul Veli Bilgilendirme sisteminden E-Okul öğrenci kayıt yeri sorgulamasını yapabilirsiniz 2012

2012-2013 eğitim-öğretim yılında ilköğretim okulları birinci sınıflarına 2005 doğumlu çocukların kayıtları
alınacak. Başka bir okula kayıt için ancak taşınam durmunda elinde yeni ikamet ile başvurmada değişebilecek.Öğrenci, okullar açıldığında, adres bilgileri doğrultusunda isminin çıktığı okula giderek ders başı yapacak. Öğrencinin isminin çıkması aynı zamanda kayıt belgesi anlamına gelecek. Bunun dışında, herhangi bir işlem yapmasına gerek bulunmayacak.

Kayıt ve nakillerde “herhangi bir karışıklık çıkması durumunda” Ulusal Adres Veri Tabanı’ndaki adres bilgileri esas alınacak. “Velilere kolaylık sağlanması ve adresin doğruluğunun tespiti açısından” okul yönetimleri elektrik, su, telefon, doğalgaz abonelik sözleşmesi, kira sözleşmesi veya tapu kaydı gibi belgeler isteyebilecekler.
2012 e okul öğrenci kayıt yeri sorgulama

2012-2013 İlköğretim hangi okula kayıt yapılacağını öğrenmek için tıklayınız.


2012 e okul öğrenci kayıt yeri sorgulama

Kaynak: http://www.memurvadisi.com/2012/07/e-okul-ogrenci-kayt-yeri-sorgulama.html

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More