HÜLYA'YI ŞAMAR OĞLANINA ÇEVİRDİLER



49’uncu Altın Portakal Film Festivali’nde Ulusal Jüri Başkanı olan Hülya Avşar’a geçtiğimiz yıl aynı görevi üstlenen Müjde Ar’dan destek geldi. Müjde Ar, yapılan eleştirileri yersiz bulduğunu söyledi. “Alt tarafı Altın Portakal, orada yarışan filmler de jüriler de Türk Sineması neyse o. Dolayısıyla bunu abartmaya gerek yok” diyen Ar, Avşar’ın jüri başkanı



CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..
Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online

olmasına yapılan eleştiriler hakkında da şöyle konuştu: Entelektüel çevre her konuda Hülya Avşar’ı eleştirmeyi, yerden yere vurmayı seviyor ve Hülya’ya büyük haksızlık yapıyorlar. Ben Hülya’nın oyunculuğunu çok beğeniyorum.

Levent Kırca’nın jüri üyeliğinden çekilmesi hakkında da yorum yapan Ar, “Kırca’nın ayrılmasını da anlamış değilim. Ben olsam ayrılmazdım. Hülya Avşar’ın başkanlığı altında bana jüri üyeliği teklif edilmiş olsa bunu kabul ederdim” dedi. Her oyuncunun iyi ve kötü filmleri olabileceğine dikkat çeken Ar, “Hülya Avşar, Türk sinemasına önemli filmler yapmış bir oyuncu. Benim de 80’in üzerinde filmim var, 15’ine baktığımda nefret ediyorum. Her oyuncunun iyi ve kötü filmleri vardır onun da iyi ve kötü filmleri var” dedi.

“Nuri bilge akrabalarını oynatıyor”
Müjde Ar, sanat filmi çeken yönetmenlerin neden Hülya Avşar’ı tercih etmediği hakkında da şunları söyledi: Hülya, bugüne kadar neden bir Nuri Bilge (Ceylan) filminde oynamadı? Diye de eleştirilemez çünkü Nuri Bilge, annesini babasını, karısını oynatan bir yönetmen. Nuri Bilge, Hülya’yı filminde oynatmış olsa Hülya, o filmlerin de üstesinden gelebilecek bir oyuncundur. Sanat filmlerinin kendi dinamiği vardır ve popüler oyuncuları tercih etmezler. Hülya Avşar’ın oyunculuğunu ve jüri başkanlığını tartışmak gereksiz. Geçen yıl ki tecrübelerimden biliyorum zorlanmayacaktır sonuçta onun da iki oyu var.

“Onur verici”

Jüri üyeliğinden ayrılan Kutluğ Ataman’ın yerine yönetmen Barış Pirhasan geldi. 6 – 12 Ekim 2012 tarihlerinde düzenlenecek olan 49. Uluslar arası Altın Portakal Film Festivali yönetimi tarafından teklif edilen ulusal uzun metraj film yarışması jüri üyeliğini kabul eden Barış Pirhasan, Altın Portakal jürisinde yer almanın kendisi için onur verici olduğunu söyledi

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More