"O kız onun dengi değil"



İbrahim Tatlıses oğlu İdo'nun Ebru Şancı ile yakınlaştığı haberleri hakkında şöyle konuştu; "O kız onun dengi değil."

Tatlıses oğlu İdo'nun Ebru Şancı ile yakınlaşması haberleri hakkında Ayşe&Alişan programında şunları söyledi; "Ben oğluma Kuran'a inanır gibi inanıyorum. Oğlumla konuştum. Kızla bir araya bile gelmemişler. Ben kızmadım ama kızarım. Çünkü dengimiz değil. Kadın da İdo'nun dengi değil, İdo da kadının. Denk düşmesi lazım yani."

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..

Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More