Lazer Epilasyon Hakkında Önemli Bilgiler



Size bu konuyla ilgili çok uzun mazisi olan biri olarak diyebilirim ki ;

1- Alexandrite veya Diode lazer yaptırın çünkü bunlar hakkında bir çok literatür okudum. Okuduklarım hastane araştırmalarıydı ve en etkili yöntemlerin bunların olduğu tespit edilmiştir. İngilizceniz yeterliyse
internette bununla ilgili tezler arayın.

2- Melanin hem cilde hemde kıla rengini veren maddenin adıdır. Melanin lazerin ısı enerjisini kıl köküne ulaştırır. Yani kıl ne kadar koyu ve kalın ise o derece iyi sonuç alabileceksiniz. Bu yüzden lazerin ince tüylerde ya tedavisi çok uzun sürecektir ya da hiç etkisi olmayacaktır.

3- Ten renginiz ne kadar açıksa yani melanin ne kadar az ise lazer kılları o kadar iyi görecektir. Çünkü lazer ışınları cildi ve kılları birbirine karıştırmayacaktır. Açık tenlerde bu yüzden yanık oluşma ihtimali daha düşüktür.

4- Seans aralıkları çok önemli yüzde ki kıllarda 4 hafta gibi. Vücutta ki kıllarda 6-8 hafta arası. Çünkü bu bahsettiğim haftalarda kıllar yeni çıkmaya başlıyor. O anı kaçırdınız mı lazer o kökleri yaksa ve o kıllar dökülse bile etkisi olmayacaktır.

Benim bacaklarda 1. ve 2. seans arası 10 hafta 2. ve 3. arası 12 hafta , 3. ve 4. arası. 14 hafta, 4. ve 5. arası 15 hafta olmuştur. Seans aralıkları uzatılır çünkü kılın uzama kabiliyeti gittikçe azalır.

Vücut bölgesinde her 4 haftaya lazer yapan birileri varsa emin olun ki para tuzağıdır…

5- Hormonal bozukluğunuz varsa boşuna ümitlenmeyin icon sad Lazer Epilasyon Hakkında Önemli Bilgiler

6- Hamilelikte veya daha sonrasında hormonal değişikten dolayı azar azar yeniden çıkabilir ama asla hepsi çıkmayacaktır. Buna da razı olun artık.

7- Yüze sakın jilet vurup ince tüyleri beslemeyin! Bir bitkiyi ne kadar yolarsan o kadar dağılır o toprakta. Çok göze batanları tek tek makasla kırpın.

8- Yanık oluşursa anında Aloe Veralı jel veya cilt yatıştırıcı bir krem sürün.

9- Vücut; her hücresiyle her zaman yenilenen-yenilenebilen birşeydir. Kılların zaman içerisinde çıkma ihtimali var. Aşırı hormonel bozukluğunuz yoksa asla ve asla hepsi çıkmayacaktır.

Bana gelince..

Koltukaltı son seansımı en son tam 2 sene önce yaptırmıştım. Bugün… sadece 3-5 kıl var. Zaman zaman jiletledim de ağda makinayla aldım da o minik kılları ama hiçbir şey olmadı… Asla çoğalmadı. Çok mutluyum. Merak edenler varsa Light Sheer Diode lazer yaptırmıştım…

Bacaklarım çok kıllıydı erkek kardeşimle yan yana tutunca bacaklarımızı gülüşüyorduk icon smile Lazer Epilasyon Hakkında Önemli Bilgiler Şimdi çok azaldı inceldiler incecikler ama çıkıyorlar. Tahminimce 8 seansta biterler ama bir kıl kökünden 3-4 kılın birden çıktığını düşünürsek normal bir seans sayısı! Diode lazer yaptırıyorum iki hafta önce 5 seansımı yaptırdım 50kJ ile çok yüksek bir dozaj biraz düşük olabilir aslında bazı yanıklarım oluyr… Asla 30kJ den düşük yaptırmayın bacaklarınızı Light Sheer Diode lazer ile!!!

Genital bölgeme gelince.. Her tarafını yaptırıyorum.. Ön arka alt üst icon smile Lazer Epilasyon Hakkında Önemli Bilgiler Çok memnunum nihayet kıl batmalarından kurtuldum çıkan tüyler yumuşacık. 3. Seansımı yaptırdım bir kaç gün önce. Kaç seans giderim tahminim yok gerçekten. Alexandrite ile yaptırıyorum bunu. İki lazer kıyas edebilmek adına..

Şunu diyebilirim ki alexandrite in tene temas etmemesi çok güzel bir olay… Dalga uzunluğu daha yüksek olan Diode in de jel ile kullanmasını tavsiye ederim çünki hem daha az yanık oluşuyor kıllar tene yapışmıyor hemde seans daha hızlı bitiyor..

Bu arada ufak tefek kabuklanmalar iz bırakmadığı sürece normaldir.

Yaptırmak isteyen veya yaptırıp da umudu tükenmiş olan arkadaşlara belirttiğim noktaları dikkate almalarını rica ederim. Kesinlikle ve kesinlikle kendinizi bu işin ehline bırakın. Size sorularınızı cevaplayamayan veya mantıksız gelen birine güvenmeyin ve en önemlisi araştırın. Araştırırken güvenilir kaynakları seçin. Mutlaka hijyenik ve doktor kontrolünde yaptırın. Elinde cihaz olan her merkez ve herkes bu konuda ehil değildir unutmayın.

Asla vazgeçmeyin, kadını kadın yapan bakımdır.



kaynak : http://www.kadinlarkulubu.com/portal/guzellikkozmetik/lazer-epilasyon-tecrubelerim-6948.html

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More