Platonik Aşk Mesajları



bazı insan aşık olur yere göğe haykırır duygularını,rahattır, gider itiraf eder. Ancak kimi de bir türlü söylemeyemez. İçi içini kemirir, mum gibi erir. Sonucuna katlanır, aşkını içinde yaşar. Bu ya kendine güvensizliğinden olur ya da alacağı cevabı bildiğinden.Platonik aşklarçoğunlukla da artistlere karşı duyulur. Siz onu hayranlıkla severken onun ölünceye kadar bundan haberi olmaz smile Platonik Aşk Mesajları İşte bu
durumlardan birind olan meleklerimiz ve sayın misafirlerimiz için kısa platonik aşk sözleripaylaşmak istiyoruz. Sizi tam olarak ifade edecek bir söz aşağıda ki makalemizde mutlaka vardır.. smile Platonik Aşk Mesajları

platonik ask 116 Platonik Aşk Mesajları

Hani bir zaman özlemler kalbini sızlatır çok istersin çok özlersin ama gidemezsin ararsın ama bulamazsın. Bilki herkes unutulsada sen yüreklerde kalırsın.

Her gündüz ve gece kendimi kaybediyorum, ayak ucumda gitmekten başka çare olmadığı için

Seven çeker acısını sevmeyen ne bilsin. Bana aşktan söz etme sevmek kim sen kimsin !

Benim için seni görmek suya benzer,seni yaşamak ise nefes almaya. Susuz üzgün yaşarım ama nefes almadan ASLA…

Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım.

Ben Senin için her akşam besteler yazsamda adına şiirler okusamda senin haberin olmayacak biliyorum bunuda..

Bu tür durum içinde olan platonik aşk acısı çeken arkadaşlarımız için oluşturduğumuz platonik aşk sözleri arkadaşlarım.

Karşılık Beklemediğim umutlarımda hayallerde hep sevdiğim tek platonik aşkımsın seviyorum seni.

Platonik sevmek zordur..
Her hareketi üstünüze alınmak istersiniz,
Ama onlar başkasına aittir; kalbi de dahil.

Hani bir kelebek yakalarsın avucunun içinde, bakmak istersin yaşıyormu diye, baksan kaçacak, sımsıkı tutsan ölecek. İşte böyle bir şey seni SEVMEK…

Nasıl Sevdi Bu Kalp Seni Neden Sevdi Bu Kalp Seni? Sorularım Bende Saklı Sen Kimseden Habersiz Sadece Kalbimde Saklısın Bebeğim

Birini sevmişsindir geçen yıllarda, Açık bir yara gibidir hala, Hala çok özlersin onu ağlayamazsın

keşke hayatta keşke demeseydik keşke seni bu kalbim sevmeseydi keşke seninde kalbin başkasında olmasaydı Platonik aşkım

gece karanlığa gömülürken. senide beraberinde götürdü, karanlık dünyama ışık olmanı beklerken, bir yıldız misali avuçlarımdan kayıp gittin.. seni özleyeceğim

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More