"Show TV'den beş yıldır alacaklıyım"



Bloomberg HT’de Kenan Erçetingöz ile 60 Dakika programına konuk olan Acun Ilıcalı, “Show TV’den 5 yıldır alacaklıyım. Alacağım 45 milyon liradan fazla ama çok da önemli değil” dedi


CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..
Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online

Kanaldan alacağım çıkan haberlerin aksine 45 milyon TL'den daha çok ama önemli değil. Bugüne kadar alacağım var diye bir kişiye telaffuz etmiş değilim. Belli bir tahsilatta söz konusu. Show TV'den büyük paralar da kazandım. Alacağım var diyip ortalığa düşmüşlüğüm yok. Benim dünyamda para hiçbir zaman başrolü oynamadı. Kazandığımın beş katı teklif aldığım da çok oldu ama hiçbir zaman yerimi değiştirmedim. Alacağım olabilir ama Show TV ile gelecekle ilgili belli şartlarda anlaşmam gerekiyor. Ben Show TV'den beş yıldır alacaklıyım. Kanalın bana bereketli geldiğini düşünüyorum, oradaki herkesle uyumlu çalışıyorum. O yüzden bu kadar alacağım birikti.

- Bu sene Survivor'a her şeyimizi verdik. 22 milyon TL haracadık, inanılmaz ödüller verdik, çekimlerde iki tae helikopter kamera kullandık, bir buçuk katı fazla ekiple çalıştık. Seyirci de takdir etti, çok seyretti. Kendi rekorumuzu kırdık. 13 reyting ortalamayla gittik. Nihat Alptuğ Altınkaya'nın favori olduğunu düşünüyordum ama Hasan da geriden çok iyi atak yaptı. Nihat ya da Hasan, ikisinden biri alır gibi geliyordu bana ama Nihat kazandı. Tabii Hasan'ın da hakkını yemeyelim, çok iyi mücadele etti, Survivor için her şeyi yaptı. Ama Nihat'ın da şöyle bir özelliği var, halka geçen bir elektriği var.

- Sezona Yetenek Sizsiniz Türkiye ile başlayacağız, O Ses Türkiye ile devam edeceğiz. Sonra sürpriz bir projem olacak. Çok uçuk bir şey yapmayı düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More