2012-2013 LYS Yerleştirme Sonuçları AÇIKLANDI mi



2012 LYS Yerleştirme Sonuçları AÇIKLANDI MI ; 2012 LYS Yerleştirme Sonuçları Ne zaman Açıklanacak, 2012 LYS Yerleştirme Sonuçları tıkla öğren, sonuc.osym.gov.tr, Ösym tarafından düzenlenen 2012 LYS Yerleştirme sonuçları adayların adreslerine gönderilmeyecek olup internet (http://sonuc.osym.gov.tr) üzerinden adaylara duyurulacaktır. Bu yıl Tahmini olarak ÖSYM’nin LYS Sonuçlarını 17 – 21 Ağustos 2012 tarihleri arasında
açıklamasını bekliyoruz. Hangi üniversiteyi kazandım, lys tercih sonuçları.   ÖSYM 2011 OSYS Yerleştirme sonuçlarını 19 Ağustos 2011 tarihinde açıklamıştı. sınava katılan ve tercih hakkı kazanan tüm arkadaşlarımıza bol şanslar dileriz. Umarız bayram öncesi sevindirici bilgi alabilirler.

LYS Yerleştirme Sonuçları 2012



Kesin kayıt yapmaya hak kazananların üniversite kayıtları ise 3 – 7 Eylül tarihleri arasında üniversite tarafından belirlenen bir günde yapılacaktır.Lakin bazı üniversiteler kesin kayıt öncesi ön kayıt yapmaktadırlar.Bu kayıtlar hakkında duyuru oldukça sitemize ekleyeceğiz.
Lys Yerleştirme Sonuçları 2012,Ösym yerleştirme Sonuçları ösys, LYS yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak LYS Tercih Sonuçları,Ösym tercih sonuçları 2012

2012 LYS Yerleştirme Sonuçları hakkında düşüncelerinizi bu başlık altında yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz.

Tags : 2012 lys sonuç yerleştirme, 2012 LYS Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak, 2012 ÖSYM LYS Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak, hangi üniversiteyi kazandım, lys tercih sonuçları 2012
Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * Yeni Vadi* SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI

11 yorum:

kazanmak istiyorum.çok istiyorum:)

adam gibi tercih klavuzu hazırlamadınız bu senede yerleşemezsem ailem nüfustan beni silecek sonum cuma namazı cami önünde ösym ye beddua ederek geçecek

ARKADASLAR BEN POLIS AKADEMISINDEYIM SUKURLER OLSUN INSALLAH SIZDE KAZANMANIN HAZZINI YASARSINIZ BENDE ABLAMIN TERCIH SONUCLARINI BEKLIYORUM SANA GELINCE SEDA SEN SADECE KENDINI DUSUNEN BENCILIN BIRISIN BU KAFAYLA GIDERSEN SEN COK YERLER KAZANIRSIN YAVRUM.....

Ne zaman aciklanacak su sonuclaaar ! Bugun aciklanmasi gerekmiyomuydu ki

Sınavlarınızda sizde yerin dibine girin
Benim kardeşim En son sınavda sınavın verdiği sitresten kaynaklı iç organlarında kanama ve karın bosluğunda 10 cm kitle olustu sınav sabahı ortaya cıkan bu rahatsızlık sınav salonunda devam etti o şkilde bile sınavını vermeye çalıştı ama dayanamadı sınavda bayılan kardeşimi polisler acile götürdü ve o anda acil ameliyata alındı şimdi canının derdine düştük sizler yeni projeler üretin yeni yeni sınavlar çıkarın gençleri mahvediyorsunuz

ya yeter artık bekle bekle nereye kadar.nere gelse gidecem ya.bir seneyi gözümde canlandırıyorumda şimdiden ümitsizliğe kapıldım.ah ösymeçbide yeni eğitim sistemi olusturmuşlar 5 yaşında çoçukları okula yollayacaklarçanneler okutmayın ya başlayın şimdiden evladınıza zengin bir koca bulmaya..öyle daha fazla şansları oluyor genç beyinlerin...

arkadslar ben yanlıs tercıh yaptım kafam karısıktı saglık yazmayı dusunemedım sosyolojıye buyuk ıhtımalle yerlesicem .yerlestırme sonuclarından sonra saglık la ılgılı yenıden tercıh yapabılırmıyım.sosyolojıye kayıt olmam gerekıyomu bılen varsa cok sevınırım

Keske sonuçlar hemen acıklansa yah stresten saçlarım dökülüyor hep doktorlara , aktarlara gidiyorum :((

bu kadar niye sorun ettiniz sanki sesinizi duyuyorlarda ay bir an önce açıklasınlar stresten öldüm sudur budur abartmanın anlamı yok kendinize gelin ! yok ondan bundan cıksın öle böle olursa aydilge bu sana tatlım sımarık ukala umarım bir yer gelmez sana

Sedacim, nefretle dolusun, kendini bir sey saniyorsun. Ama dikkatli ol, kotu dileklerin seni bulmasin. İnsanlar icin ne istersen iki kati seni bulsun. İyi ol, iyilik gor. Hayat bundan ibaret. Mevlana oku biraz. Bilmislik taslama bu dunyada. Elbet bir gun herkes hak ettigini gorecektir. Din ile halki aldatanlar da, halki somurenler de hak ettiklerini bulacaklardir. Sen sadece ani kurtarmaya calisirken ben gelecegim icin ugrasiyorum. Biryeri kazanamamis olmam sana ne gibi bir haz verir bilmiyorum ama iki tercihim var. Hacettepe ingilizce tip ve hacettepe tip. Umarim senin de gonlune gore olur her sey. Bartin valisine milli egitim mudurune de bu ile yaptigi yatirimlar icin tesekkurler.

Hic umut etmeyin 13 Agustos tarihinde aciklanir diye. Gecen sene 17 Agustos'ta aiklandi ve bu seneki aksakliklari dusunursek 19 Agustos tarihinde aciklanir diye tahmin ediyorum. Bir an evvel aciklansin istiyoruz, o da ayri bir sey. Adamlar hicbir sinavi dogru duzgun yapamadi, bari buna hile bulastirmasin diye de dua ediyoruz. Mubarek ramazan ayinda eger bir hile katarlarsa, evlatlarindan, yedi sulalelerinden ceksinler. Obur tarafa kalmasinlar. Emek verdik biz bu sinava. Gecemiz Gunduzumuz belli degildi. Bir de sevgili Ali Demir hala gurursuzlugun en buyuk ornegini sergileyerek o koltukta oturuyor ya, helal olsun ona da.m

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More