Hardline ProGainer Hakkında Herşey



Hardline Nutrition Progainer


PROGAINER son bilimsel araştırmalar ışığında, yağlanmadan kas kütlesi olarak kilo almak için formüle edilmiştir. Insülin hormonunu optimum düzeyde salgılanmasını sağlamaya yardımcı olmak için kısadan uzuna doğru bir glisemik endekse sahip karbonhidrat karışımı olan glukoz polimerleri, kristalize fruktoz ve dekstroz kullanılmıştır. Bu karışım uzun süreli enerji sağlayarak sporcuya daha ağır ve daha uzun süreli antrenman yapabilme imkanı sağlamaya yardımcı olur.


PROGAINER’da protein olarak sadece,  insanlar için en faydalı ve biolojik değeri en yüksek protein olan, ultrafiltre edilmiş whey proteini kullanılmıştır. Whey proteini, protein sentezini, büyümeyi ve kas yapılanmasını sağlayan, BCAA’lar ve glutamin  açısından zengin komple amino asit profiline sahip en etkili proteindir.
PROGAINER, kas gelişimi ve enerji için Creapure patentli Creatine ve vücutta amino asit havuzunun %60’ını oluşturan, kas dokularının tamirinde ve kasların katabolizmaya karşı korunmasında ve büyüme hormonunun salgılanmasına yardımcı olan Glutamin içerir. PROGAINER formülüne, yine büyüme hormonunun salgılanmasında, karbonhidratların sindirilmesinde, yağların ve proteinlerin metabolize edilmesinde, amino asitlerin parçalanmasında, kan dolaşımının artırılmasında, RNA ve DNA üretiminde ve hücrelerin bölünmesinde metabolizmaya büyük ölçüde yardımcı olan B vitaminleri eklenmiştir. Arjinin ve  glutamin gibi bir çok önemli amino asitin etkinliğini artırmak ve kolajen oluşumunu sağlamaya yardımcı olmak için C vitamini ilave edilmiştir. C vitamini aynı zamanda demirin emilimini önemli ölçüde  artırmaya. Ayrıca kalsiyum ve bunlara ek olarak, kas kasılmalarını engellemeye ve protein, kolajen, insülin oluşumuna yardımcı olmak için çinko içerir.

Analizi: 100 gr ürün içinde 170 gr içinde*
Enerji değeri 359 kcal 924 kcal
Protein 16.2 gr 44.07 gr
Karbonhidrat 70.4 gr 143.09 gr
Yağ 1.5 gr 19.48 gr
Vitamin C 35.3 mg 63.6 mg
Vitamin B1 0.82 mg 1.68 mg
Vitamin B2 0.94 mg 2.56 mg
Vitamin B3 10.6 mg 18 mg
Vitamin B6 1.17 mg 2.24 mg
Folik Asit 117 mcg 216 mcg
Vitamin B12 0.59 mcg 1.4 mcg
Kalsiyum353 mg 1200 mg
Demir2.94 mg 5 mg
Çinko4.41 mg 7.5 mg
Kreatin588 mg 1 gr
Glutamin588 mg 1 gr
* 500 ml tam yağlı süt ile hazırlanmış 1 porsiyon üründe
Hazırlanışı : 5 ölçek (= 170 gr = 1 porsiyon) Progainer'ı 500 ml suya veya süte ilave ediniz, çalkalayınız veya mikser kullanarak karıştırınız.
Kullanımı : Öğünlerden sonra ve antremandan hemen sonra olmak üzere günde 1-2 porsiyon alınır. Sadece kilo almak isteyenlerde gün içinde alınır.
Net Ağırlığı :  4.5 kg
S.K.T.Çikolata : 09/02/2014   S.K.T.Çilek :03/05/2014 S.K.T. Muz : 02/04/2014  S.K.T. Vanilya :27/04/2014

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI

21 yorum:

Bu ürün nasıl Kullanılır?

Aslında hiçte basit bir soru değildir. Progainer ihtiyacınıza göre ve hedeflerinize göre kullanılmalı. Unutulmamalı ki bu ürün ek besin ürünüdür.

Ne zaman kullanılabilinir ?

Gün içinde
Antreman öncesi
Antrenmanda
Antrenman sonrası
Gece

Ancak bu bireyin ihtiyacına bağlıdır. Sporcu değilseniz kullanımı farklı olur, çeşitli spor dalları arsında farklılık gösterebilir.

Nasıl Kullanılmalı ?
Bir vücutcu iseniz, sadece progainer kullanacaksanız ve saat 16da spor yapacaksanız şu şekilde kullanabilirsiniz:

Spor yaptığınız günler;
Sabah uyandığınızda 2 ölçek progainer 300 ml su ile karıştırılarak içilir.
Spordan 30 dk. sonra 3 ölçek progainer 400 ml su ile karıştırılarak içilir.
Spor yapmadığınız günler sabah 2 akşam 3 ölçek kullanmanız tavsiye edilir.

Sporcu değilim nasıl kullanmalıyım ?
60 kiloluk bir birey ürünü şu şekilde kullanabilir;
Sabah 2 akşam 3 ölçek olmak üzere hergün kullanılmalı.

Progainer Hergün Kullanılmalı Mı ?
Evet, progainer ek besin ürünüdür ve ihtiyacınız varsa tabi ki hergün kullanılmalı. Spor yapmadığınız günlerde kullanmanız kesinlikle tavsiye edilir.

steroid ilaç kullanmadan amino ile birlikteyken bu ağustos-ekim günde 2 porsiyondan 3 ay kulllandım ( normal doz 5 porsiyon 1 ay) creatine-glutamine de bitmişti ve 2 stallone pre-post workout instone ile bayağı süper etkiili oldu bu progainer , spor hocam hatta zamanında steroid alan birkaç kişi "ne oldu sana böyle , sen böyle değildin , ilaç mı alıyorsun dediler valla ! ...ve şimdi bi kutu daha alıcaktım üstelik ************.com'dan 105 ytl (ben önceden hocadan 220 ytl'e fayiş fiyattan almıştım!) alıcaktım vazgeçtim çünkü fazla karbonhidrat "bulk" yapar ama şu an "lean" olmaya taktım onun için onun yerine gene hardline bipro 1.4 kg %93 whey pro %1 fat ve ************.com 99 ytl süper , onu aldım , şu şubat ayı karları geçsin tekrar başlıyacam süper olacak ! Tr'de Hardline 1 numara Amerika'da Weider,Now,Universal iyi öbür Muscletech,Twinlab reklam gibi geliyor çünkü öncelikle daha pahalılar da ondan!....

Ben kullandım.Çok kısa sürede etkisini gösterdi.Ama biraz fazla tatlı

allah allah bu ürünü ben de kullanıyom ama hiç sonuç alamadım gibi bir şey ben öğünlerden sonra alıyom yarım litre süte 170gr karıştırıyom. ama bana toz biraz tuhaf geliyo sütle karıştırdığımda altta yoğun miktarda çözülmemiş buyuk parçacıklar kalıyo onlarda dibe çöküyo..sizdede oluyomu.o parcacıklar ı ısırdığımda kesme şeker tatı var. kullanan biri kendi tozunda bu sorunlarla karşılaş mışmı biligilendirirse sevinirim..

gnc nin gainerlarından kullanıorum sölediin seylerle karsılastım onda ama sana tavsiyem 170 gr dan az kullanman 100 gr felan kullan bi defada sanırım olmayacaktrr

bi oturuşta 170 gr değil ama ! ; en fazla bi kerede 2 ölçek yani 50-60 gr...Yani o 170 gr 'ı gün boyunca 3 sefer alacan ; antreman 30 dk öncesi ve hemen sonrası diğer son ölçüde gün içersinde aç karnına olacak öbür türlü hem bardakta tam çözülmez toz hem de emilimi iyi olmaz yani günde 3-5 öğün yemeği bir öğünde yemek ne kadar iyi olur di mi ?!

hem oyların genelinde hemde urunun kalitesinde buyuk fark var bu urunden kullanan öğrencilerim oldu ve iyi proğram iyi ant ile istenilen sonuçlar alındı bu urun tamamen yardımcı bir urun herseyi yardımcıdan beklemeyin birazda siz yardımcıya yardım edin


FİYAT VE PERFORMANS OLARAK İDEAL

arkadaslar bu yardımcıyı kullandım ama mega mass 4000 le karsılastırdıgımda fıyat avantajından baska hıcbır ıyı yonunu gormedım arkadasın soyledıgı seker tanelerı olayınıda soyle acıklıyayım seker en fazla karbonhıdrat ıceren gıdalardan bırıdır ve bunu da yerlı malı yurdun malı dıyerek sonlandırıyorum

Çoğunluk beğenmiş gibi gözüküyor.Ben de universal gainfast 3001 var ürün süper -üniversal anabolic growth complex falan bayağı işe yarıypr ama acayip derecede gaz yapıyor.pro gainerde böyle bi sorun var mı?ürünün kalitesinden bir sorunum yok.Ayrıca belirteyim midemdede bir sorun yok kullanan arkadaşlar ne diyorsunuz?

tüm firmaların urunlerını deneme ve satma ımkanım oldu.kendı kullanımım ve musterılerım bazında degerlendırme yapacak olursam hard lıne sıralamada fiyat avantajı olarak başı çekti.kalite olarak fazla şikayet almadım.gaın fast 3100 ıse unıversal markasının en eskı urunlerınden.ben bu urun yerıne bulabılen olursa hard fast onerırım.kalıtesız ımgesı vurduğum 2 marka var.birincisi multı power,ıkıncısıde perfect.

Ben 1 kiloluk paketinden yeni aldım. paketten ölçek çııkmıyor ama Üzerinde 170 gr =12 kaşık diye bir ibare var. 12 kaşık nasıl olur anlayamadım .......

Ayrıca shaker'a koyup süt ile çalkaladığımda o kadar çok köpürüyor ki içtikten sonra oturup kaşıkla köpükleri yemek zorunda kalıyorum. :/

12 yemek kaşığıdır muhtemelen.Köpürme bendede oluyor ama kaşıkla yiyecek kadar değil .Ben günde toplam 170gr kullanıyorum 2 ölçek gündüz 3 ölçek akşam yatmaya yakın.Sende ölçek olmadığı için kaşıkla örnek vermişler.

12 kaşık koyunca zaten shakeriın 4/3 ü doluyo nerdeyse süte gerek kalmıyo ki .

12 kaşığı bir anda koyarsan öyle olur 6 kaşık öglen ant öncesi 6 kaşıkta sonrası kullan 12 kaşık 170 gr oluyor günde 170 gr öneriyolar.

Bugün bu ürünü aldım sanırım yarın ya da öteki gün elime geçer, bu ürünün yanında

Twinlab Amino Fuel Liquid 948 ml
150+ Multipower Power Pack XXL 60gr

bu ürünleri de aldım şimdi ben tiyatrocuyum boyum 192 ve kilom 73, çok önemli bir sinema filminde ocak ayında çekmlerine başlanılacak oynayacağım.

Yukardaki ürünleri hardline progainer ile kullanırsam ayda kaç kilo alırım sizce?

eğer 5 civarı kilo alırsam ay başına para sorun diil 4 -5 kutu bu ürünlerden bitirmek istiyorum.

Teşekkürler.

arkadslar 4.5kg çikolatalı aldım. ve 1haftadır kullanmaktaym süt ve su ile. Yüzümde ufaktan sivilceler kabarıklar cıkmaya basladı. Bu normalmidr acaba yorumlarınızı bekliyorum teskkurler smdiden...

çoğu insanlarda yan etki yapabiliyor normaldir korkulcak birşey yok

BEN GECE 4 TEN AŞAĞI YATMIYORUM GÜNDÜZDE 2 DEN ÖNCE UYANMIYORUM ÖĞRENCİLİK İŞTE BİLİRSİNİZ.DÜZENLİ Bİ YEMEK HAYATIM YOK FAKAT BEN BU ÜRÜNÜ ALDIM SPORA BAŞLADIĞIM İLK GÜNDEN İTİBAREN KULLANMAYA BAŞLADIM YAKLAŞIK 14 GÜNDÜR KULLANIYORUM İLK BAŞLADIĞIMDA KİLOM 64 DÜ ŞUAN 67.7 OLDU. BÜYÜK KOVALARDAN ALMIŞTIM 4.5KG OLANDAN YARISIDA DURUYOR. FAKAT ŞÖYLE BİŞEY SÖYLEYİM SPOR SALONUNDA Bİ ARKADAŞ SÖLEDİ ONDA İYİ VÜCUT VAR TON BALIĞI YE DEMİŞTİ BENDE O GÜNDEN BERİ YİYORUM HERGÜN BİRDE MUZ A ABANIYORUM.SONUÇ OLARAK BU ŞEKİLDE 14 GÜNDE 3.700 GRAM KİLO ARTIŞI OLDU BAKALIM KOVA TAMAMIYLA BİTTİĞİNDE NE KADAR OLACAK.YANLIZ ÇOK TATLI,ÇOK GAZ YAPIYOR İÇERKEN BAZEN LANET OLSUN DİYORUM... NOT: YEMEKLE ARASI OLMAYANLAR ALMASIN HİÇBİR SONUÇ ALAMAZ.BİRDE SPOR ŞART...

arkadaşlar sporda yeni biri değilim ama bu forum işlerinde yeniyim. açıkçası vucudu çok yoruyor. örnek vereyim haftada 4 kere salonda çalışan biriyim. düzenli olarak protein tozu kulanıyorum. protein kilo aldırmaz biliyorsunuz yeni oluşan kasların beslenmesine yardımcı olur onları dinç tutar. bende spordan sonra karbonhidrat ve kırmızı et veya beyaz et tüketimi yapıyorum. böylelikle yediklerimle kilo alıyorum kısaca ben zaten kası besliyorum. geriye kendimi beslemek kalıyor. tabi bu kilo birden değil zamanla oluyor. hızlı olan şeyin yıkımı ve zararı çabuk olur. kilo alacaksan bekleyeceksin

Hardline Nutrition markası tam 7 yıl önce kurulan bir markadır. Markanın göze batan ürünleri aşağıda listelenmiştir:

Hardline Progainer
Hardline %100 whey
Hardline CLA One
Hardline Carnifit

Peki ürünler ithal ürünler mi yoksa Türkiye’de mi üretiliyor ?

Hardline ürünlerin Carnifit hariç tamamı yurtdışında üretilir. Hardline Carnifit ürünü Türkiye’de üretilmektedir, ancak ürünün içeriğinde bulunan hammaddelerden l-carnitine ve taurine yurtdışından ithal edilip Türkiye’de sporcu içeceklerinde Türkiye lideri bir firma tarafından üretilmektedir.
Progainer Türk Malı Mı ?

Progainer dahil diğer tüm ürünlerin hammaddesi yurtdışından ithal edilip Türkiye’de paketlenip piyasaya sürülmekte.

Kısacası ürünlerin içeriği yurtdışında üretilir. Ambalajları Türkiye’de hazırlanmaktadır.
Hardline Markası Güvenilir Mi ?

Hardline Nutrition firması Kavı Gıda tarafından kurulan bir markadır. Firmanın Tarım Bakanlığınca üretim izni verilmiştir.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More