Öğretmenler 2012 İl İçi Atama Sonuçları



Öğretmenler İl içi yer değiştirme sonuçları 2012 Yılı isteğe bağlı yer değiştirme sonuçları her ilin Milli Eğitim Müdürlüğü’nün resmi web sitesinde 1-2 Ağustos tarihlerinden itibaren açıklanmaya başladı. Birçok il MEM’de il içi sonuçları listesi açıklanmış durumda. Aşağıda il Milli Eğitim Müdürlükleri sitesinde il içi yer değiştirme sonuçlarınıza bakabilirsiniz..
İl içi yer değiştirme sonuçları 2012 , il içi tayin sonuçları ne zaman açıklanacak 2012

2012 Yılı isteğe bağlı yer değiştirme sonuçları her ilin Milli Eğitim Müdürlüğü’nün resmi web sitesinde 1-2 Ağustos tarihlerinden itibaren açıklanacak. Atama sonuçlarına görev yaptığınız il milli eğitim müdürlüğünün aşağıda bağlantıları verilen resmi web sitesinden ulaşabilirsiniz.. il içi atama tayin sonuçları açıklandığında aşağıdaki Milli Eğitim Müdürlükleri bağlantılarından ulaşabileceksiniz. İl içi yer değiştirme sonuçları listesi her ilin Milli Eğitim Müdürlüğü sayfasında yer alacak.
2012 İl içi Yer Değiştirme Sonuçları
Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Amasya İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Artvin İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Bartin İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Bayburt İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Bilecik İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Bingöl İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Bitlis İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Bolu İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Burdur İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Çanakkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Düzce İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Edirne İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Elaziğ İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Erzincan İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü  
Giresun İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Gümüşhane İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Hakkari İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Iğdır İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Mersin İl Milli Eğitim Müdürlüğü
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Karabük İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Kars İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Kırıkkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Kırklareli İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Kırşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Kilis İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Kocaeli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Mardin İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Nevşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Ordu İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Sakarya İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Siirt İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Sinop İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Sivas İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Şanlı Urfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Şırnak İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Tekirdag İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Tokat İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Trabzon İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
Tunceli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Usak İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Yalova İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Yozgat İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürlüğü 
2012 İl İçi yer değiştirme Atama Sonuçları , il içi sonuçları mebbis 2012 , il içi tayin sonuçları


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More