Samsung ES Serisi 3D LED TV



Marka: Samsung
Model: UE40ES7000
Ürün özellikleri:
Inch: 40 (101cm) Çözünürlük: 1,920 x 1,080 Clear Motion Rate: 800Hz CMR Dinamik Kontrast Oranı: Mega Micro Dimming: Micro Dimming Ses Çıkışı (RMS): 10W x 2 Samsung SMART TV: Var Çift Çekirdek: Var Web Tarayıcı: Var Akıllı Etkileşim: Var HD Kamera Entegrasyonu (tilt): Var Smart Evolution Ready: Var ConnectShare(TM) (USB2.0): Film Akıllı Telefonla Kontrol: Var

Wireless LAN Adaptör desteği: Yok Allshare (Powered by DLNA): Var AllShare Oynat: Var Samsung SMART view: Var Samsung 3D (Full HD 1080p): Var 3D Dönüştürücü(2D'den 3D'ye): Var 3D Ses: Var 3D Bluetooth Senk.: Var DTV Tuner: DVB-T/C/S2 HDMI: 3 HDMI 1.4 (3D Auto Setting/Return Channel): Var USB: 3 Wireless LAN Built-in: Var Bileşenler (Y/Pb/Pr): 1 Composite In (AV): "1 (Common Use for Component Y)" Dijital Ses Çıkışı (Opsiyonel): 1 PC Girişi: Var (HDMI ile) Scart: 1 RF In (Karasal/Kablo girişi): 1 RF In (Uydu girişi): 1 DVI Audio In (Mini Jack): 1 Audio Out (Mini Jack): Yok Ethernet (LAN): 1 Mobile High-Definition link (MHL): Var CI Slot: 1 Dizayn: Crystal TV, One Design İncelik: Ultra Slim Bezel: Super Narrow Işık efekti (Deco): Var Dönüş (Left/Right): Yok Set (Standsız) (mm): 914.4 x 545.7 x 29.7 Set (Standlı) (mm): 914.4 x 611.2 x 241.3 Paket (mm): TBD Set (Standsız) (kg): 9.5 Set (Standlı) (kg): 10.9 Paket (kg): 13.5 3D Gözlük: Kutu içinde (2 adet) 

SAMSUNG 40ES8000 LED Tv 102cm + 2 ADET 3D GÖZLÜK HEDİYE (2 Yıl Resmi İthalat Garantili)

Marka: Samsung
Model: UE40ES8000
Ürün özellikleri:
Ekran boyutu: 40" (102cm) ekran genişliği Çözünürlük: 1920x1080 çözünürlük Resim gösterim hizi: cmr 800hz Usb giriş: var (3 adet) Wi-fi: var (entegre) 3d tv: var Tasarim: one design 5 mm metal Usb-recording(pvr ready): var Ultra clear panel: var Smart tv: var Allshare: var Ekran türü: led tv Micro dimming ultimate: var Işlemci: dual core Smart interaction (akilli kullanim): var Akilli kumanda: var  

SAMSUNG 46ES6800 3D LED TV+2 GÖZLÜK HEDİYE 116cm (2 Yıl Resmi İthalat Garantili)

Marka: Samsung
Model: UE46ES6800
Ürün özellikleri:
Ekran boyutu: 46"(117cm)ekran genişliği Çözünürlük: 1920x1080 çözünürlük Kontrast: mega kontrast Resim gösterim hizi: cmr 400hz Hdmi: 3 Usb giriş: var(3 adet) Usb 2.0: jpeg, mp3, wma, aac, mpeg1, mpeg2, mpeg4, vc1, wmv9, h. 264, avi, mkv Komponent: var Kompozit: var Pcmcia kart yuvasi: var Kulaklik çikişi: var Audio out: var Internet tv: var Dvb-s2 tuner(hd uydu alicisi): var Hoparlör: 2 x 10 w Dolby® digital plus: var Uzaktan kumanda: var (metallic) Dlna: var Wi-fi: var (entegre) Scart girişi: var Ethernet: var Pc girişi: var 3d tv: var Dvb-c tuner: var Dvb-t2: var Dvi girişi: var Tasarim: one design 12 mm Usb-recording(pvr ready): var Ultra clear panel: var Web browser: var Smart tv: var Social tv: var 2d - 3d converter: var Dolby pulse: var Micro dimming: var Allshare: var Samsung apps: var Dts2: var Ekran türü: led tv Işlemci: dual core Skype: var Hbb tv: var  

SAMSUNG 55ES6300 3D LED TV+2 GÖZLÜK HEDİYE 140cm (2 Yıl Resmi İthalat Garantili)

EKRAN BOYUTU : 55'' (140cm) Ekran Genişliği
ÇÖZÜNÜRLÜK : 1920x1080 Çözünürlük
KONTRAST : Mega Kontrast
RESIM GÖSTERIM HIZI : CMR 400Hz
HDMI : 3
USB GIRIŞ : Var(3 Adet)
USB 2.0 : JPEG, MP3, WMA, AAC, MPEG1, MPEG2, MPEG4, VC1, WMV9, H. 264, AVI, MKV
KOMPONENT : Var
KOMPOZIT : Var
PCMCIA KART YUVASI : Var
KULAKLIK ÇIKIŞI : Var
AUDIO OUT : Var
INTERNET TV : Var
DVB-S2 TUNER(HD UYDU ALICISI) : Var
HOPARLÖR : 2 x 10 W
DOLBY® DIGITAL PLUS : Var
UZAKTAN KUMANDA : Var (Metallic)
GARANTI : 2 yıl
DLNA : Var
WI-FI : Var (Entegre)
SCART GIRIŞI : Var
ETHERNET : Var
PC GIRIŞI : Var
3D TV : Var
DVB-C TUNER : Var
DVB-T2 : Var
DVI GIRIŞI : Var
TASARIM : One Design 12 mm
USB-RECORDING(PVR READY) : Var
ULTRA CLEAR PANEL : Var
WEB BROWSER : Var
SMART TV : Var
SOCIAL TV : Var
2D - 3D CONVERTER : Var
DOLBY PULSE : Var
MICRO DIMMING : Var
ALLSHARE : Var
Samsung Apps : Var
DTS2 : Var
EKRAN TÜRÜ : Led TV
IŞLEMCI : Dual Core
SKYPE : Var

 

Samsung UE-55ES6570 LED Televizyon (2 Yıl Resmi İthalat Garantili)

EKRAN BOYUTU : 55'' (140cm) Ekran Genişliği
ÇÖZÜNÜRLÜK : 1920x1080 Çözünürlük
KONTRAST : Mega Kontrast
RESIM GÖSTERIM HIZI : CMR 400Hz
HDMI : 3
USB GIRIŞ : Var(3 Adet)
USB 2.0 : JPEG, MP3, WMA, AAC, MPEG1, MPEG2, MPEG4, VC1, WMV9, H. 264, AVI, MKV
KOMPONENT : Var
KOMPOZIT : Var
PCMCIA KART YUVASI : Var
KULAKLIK ÇIKIŞI : Var
AUDIO OUT : Var
INTERNET TV : Var
DVB-S2 TUNER(HD UYDU ALICISI) : Var
HOPARLÖR : 2 x 10 W
DOLBY® DIGITAL PLUS : Var
UZAKTAN KUMANDA : Var (Metallic)
GARANTI : 2 yıl
DLNA : Var
WI-FI : Var (Entegre)
SCART GIRIŞI : Var
ETHERNET : Var
PC GIRIŞI : Var
3D TV : Var
DVB-C TUNER : Var
DVB-T2 : Var
DVI GIRIŞI : Var
TASARIM : One Design 12 mm
USB-RECORDING(PVR READY) : Var
ULTRA CLEAR PANEL : Var
WEB BROWSER : Var
SMART TV : Var
SOCIAL TV : Var
2D - 3D CONVERTER : Var
DOLBY PULSE : Var
MICRO DIMMING : Var
ALLSHARE : Var
Samsung Apps : Var
DTS2 : Var
EKRAN TÜRÜ : Led TV
IŞLEMCI : Dual Core
SKYPE : Var

SAMSUNG 55ES6100 3D LED TV 140cm + 2 ADET 3D GÖZLÜK HEDİYE (2 Yıl Resmi İthalat Garantili)

EKRAN BOYUTU : 55'' (140cm) Ekran Genişliği 
ÇÖZÜNÜRLÜK : 1920x1080 Çözünürlük 
RESIM GÖSTERIM HIZI : CMR 200Hz 
HDMI : 3 
USB GIRIŞ : Var(3 Adet) 
GARANTI : 2 yıl 
WI-FI : Var (Entegre) 
3D TV : Var 
TASARIM : One Design 12 mm 
USB-RECORDING(PVR READY) : Var 
ULTRA CLEAR PANEL : Var 
SMART TV : Var 
ALLSHARE : Var 

 

 

 

 

 



Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI

27 yorum:

Arkadaşlar bu televizyonlardan hangisinde elle kontrol var?

benim bildiğim ES serisi televizyonlarda mevcut bu uygulama

Teknolojinin önünde durulmuyor

arkadaşlar hiç çekinmeyin, harika bir televizyon, sesle kontrol süper çalışıyor, elle kontrol harika, dün angry bird yükledik oğlumdan televizyonu alamıyoruz :) ayrıca smart touchpad kumandası harika. kesinlikle öneririm. Dahili hd uydu alıcısı süper. Ancak sitesinden kesinlikle yazılım güncellemesi yapın, firmvare bölümünden büyük boyutlu olan dosyayı indirin, flashdiskinize kopyalayın, o dosya flasdiskte iken çalıştırın ve flashdiske kendini açıyor, açılmış halini tv görüyor, indirdiğiniz halini değil. sonra o flash diski tvye takıp güncellemesini mutlaka yapın,

Arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve çok memnunum.Dahili receiver gayet sorunsuz çalışıyor.D smart almayı düşünüyordum artık vazgeçtim.Elle kontrol bana biraz garip gelmişti fakat şimdi çok hoşuma gitmeye başladı.Sesle kumanda da gayet tatmin edici.Ben aylardır tv araştırdım,LG 42LM660 ve samsung 40ES7000arasında kaldım ama sonunda doğru kararı verdiğimi düşünüyorum.Forumlrda yazılan ışık sızma problemini ben yaşamadım.Dün TRT hd den portekiz-ispanya maçını izledim,hızlı top geçişlerinde tv gayet başarılı.Herkese tavsiye ederim.

Samsung Electronics yeni akıllı TV'si ES8000'i İstanbul'da görücüye çıkardı. Ses ve el hareketleriyle yönetilebilen yeni LED TV, nisan ayında Türkiye'de de satışa çıkacak. Ortadoğu ve Kuzey Afrika Bölgesi'nden uluslararası konukların katıldığı dört gün sürecek Samsung Forum etkinliğinde akıllı TV dışında 9000 serisi ince dizüstü bilgisayardan, smart Tab2 ve akıllı beyaz eşyalara, fotoğraf makinelerinden elektrikli ev aletlerine kadar birçok cihaz için geliştirilen teknolojiler de sergileniyor.

BÖLGEDE YÜZDE 44 BÜYÜDÜ
Samsung Electronics Ortadoğu ve Kuzey Afrika Başkanı Kyung Tae Bae, "Tüketiciler günümüzde hiç olmadığı kadar dinamik bir yaşam tarzı sürüyor. Biz de buna paralel olarak yeni ürünleri, araştırma ve geliştirmeye yönelik sürdürdüğümüz yatırımlar ile Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgelerinde yürüttüğümüz kurumsal ve sosyal sorumluluk projelerimizi tüketicilerin hizmetine sunuyoruz. Hedefimiz bu gereksinimlere karşılık vermek" dedi. Şirket geçen yıl sadece Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgesinde yüzde 44 oranında büyüme kaydetti. Tae Bae, "Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgesi ile genel olarak dünyada büyüme stratejimizi, B2B'e ve bütüncül çözüm sağlayıcısı olmaya odaklanmak olarak belirledik" dedi.

Alıntıdır...

Bu yönde gerçekten sağlam adımlar atmaya gayret eden öncü bir firma oldu Samsung.

Daha bugün media markta denedim tv yi. 55" 8000 serisi. 5600TL falandı etiketi. . Bildiğiz mouse cursorunu elle kontrol ediyorsun. Aynı azamanda sesli kontrol de var. Üzeride tam dolu bir browser var. Ayrıca ilginc uygulamalar var mesela fitness. Kamera ile fitnes hareketlerinde kontrol ediyor cihaz. Kasasınıda beğendim ama yeni nesil lg55" 9 serisini kasası daha harika. Fiyatı da o civarda.

yeni aldım bende bimeksten..öncelikle bimeks malatya çalışanlarına teşekkür ederim yardımları için. web browser özelliği var...Her türlü site görüntülenebiliyor ancak videoları ben çalıştıramadım.. kablosuz klavye ve fare ile çok rahat kullanım sağlayabilirsiniz. Videolar için smartvde youtube dailymotion vimeo gibi eklentiler mevcut oradan çok rahat izlenebilir... Wga çıkışının olmaması dışında ben de memnuniyetsizlik yaratan bir durum yok...

süper elle kumanda ve dahili reciver 3d çevirme özelliği daha ne olsun

Geçen hafta pazar günü aldım muhteşem bir ürün, Televizyonda aklınıza gelebilecek her özellik mevcut; Hd uydu alıcı süper kanal geçişleri çok hızlı, Wep browser ile tüm siteler orjinal hali ile açılıyor, kablosuz klavye mause bağlayabiliyorsunuz ki kesinlikle tavsiye ederim smart özelliğini kullanmak daha zevkli oluyor.3D ise tartışılmaz 2 Adet aktif gözlük kutudan çıkıyor 3D Diyorsanız Samsung' dan şaşmayın derim.

hocam es serisinin 7000 ve 8000 serilerinde bu özellik var

MÜKEMMEL ALACAKLAR HİÇ AMA HİÇ DÜŞÜNMESİNLER KESİNLİKLE KULLANAN BİRİ OLARAK SÖYLÜYORUM

Tartışmaya Bahis olan konu SAMSUNG ise gerisi teferruattır. Atasözü gibi bir cümle ile giriş yaptım çünkü; 2006' dan beri samsung tüm ürünlerini kullanmaya başladım. evimde ne eskidi ise değiştirirken samsung u tercih ettim. Tabiki bunun bir sebebi var. KALİTE, SAĞLAMLIK, ÖNCÜ. Benim için bu 3 lü bulunmaz hint kumaşı gibidir ve bunların hepsinin bir arada olduğu tek markada SAMSUNG dur. Bazı yorumları okuyorum cahilce tiplemeler ile alicengiz yapmaya çalışmış arkadaşlarımız. Samsung allayıp pullayıp boyalacak bir marka olsa idi Sony gibi günümüz teknolojisinin önünde duramaz sahip olduğu nitelikleri bir bir yitirmek zorunda kalırdı. Kullandığım telefondan Buzdolabına Tv den Çamaşır makinasına kadar herşeyim SAMSUNG. Bir arkadaşım ise servisin kötülüğünden bahsetmiş. Peki neden kötü olduğunu ve eksikliğinden neden hiç bahsetmemiş. Çamur atıp izini bırakmak kadar kolay bir iş yoktur bizim ülkemizde. :) Uzun lafın kısası ben yaklaşık 4 aylık bir araştırmadan sonra 55ES8000HX modelini evimdeki yeni yerine yerleştirdim. 5,350 TL gibi bir rakama bulmamda sürekli gezip araştırmamın bana bir hediyesi oldu sanırım. 3D deneyiminden hiç bahsetmek bile istemiyorum. LG, Panasonic,Sony,Philips şöyle bir kenara dursun 3D samsungun işi yapmışlar gerçekten. Tabiki bir tanede şikayetim var fakat bu her markada olan bir durum. Ekran siyah iken arkada oluşan bulut parçaları. Bunun haricinde kesinlikle bir şikayetim yok servisi çok başarılı ürün Mükemmel. Evolution kit tartışılmaz. TÜM KULLANICILARA VE YORUMCULARA SAYGILAR.

46D8000 kullaniyorum led tv ler hakkında yapılan yorumlara bir çoğuna katılsam da o kadar da kötü bir şey yok ortada .
plazma kullanan biri olarak kesinlikle plazma tv lerde Hd blue ray nin vermiş olduğu o dehset kaliteyi yaşayamadım daha mat bir goruntuye sahipler Ne ayar yapsam yok .
benim tv de sadece karanlıkta bile rahatsız etmeyen bir ışık sorunu var .

46es8000 led im var.....çok dikkatimi vermezsem sorun yok ama özellikle geceleri izlerken sag üst dip köşede 1 cm2 alanda ışık hüzmesi ve 1-2 saniyelik simsiyah ekran geçişlerinde belli yerlerdeki bulutlanma adı verilen görüntü kirliliği dikkatli bakınca canımı sıkıyor.. tv yi alalı 3 hafta oldu ve bu zaman zarfı içinde iade etmelimiyim-edebilirmiyim-talepte bulunsam servis nasıl karşılar diye kara kara düşünüyorum..tamir ile düzeleceğini hiç sanmıyorum genel bir problemmiş hiç araştırmadan alınca bulutlanma-ışık hüzmesi aşırı bariz olmasada ileriki yılları düşününce canımı sıktı...ürünü evkurdan elden 24 ay taksitli aldım ilk taksidi haftaya ödicem...siz olsanız ne yapardınız ? iade isteğimi nasıl karşılarlar ?

Yaklaşık 1 ay önce 55es8000 aldım, ışık sızması ve bulutlanma problemi yüzünden iade ettim. Yenisi geldi, ışık sızması nedeni ile onuda iade ettim. 3 üncü televizyonum Sony 55hx850 oldu, ancak hangi ayarı yaptıysam es8000 in görüntü kalitesini ve konforunu yakalayamadım. Ayrıca hx850 de ekran camında çizikler ve lekeler vardı bu da bahanesi oldu onuda iade ederek tekrar es8000 sipariş ettim.

hx850 de ışık sızması yoktu, biraz bulutlanma vardı.

Demek istediğim niyetin değiştirmek ise, hiç maceraya atılma tv ni kullan. Para iadesi istersen onuda sen bilirsin.

Şahsi görüşüm es8000-es7000 ler rakiplerinden üstünler ve kusurları kabul edilebilir seviyede. saygılar.

40es8000 e çamur atıyosun bence kuzenımde var senın dedıgın gıbı bır sıkıntı yok ama bende monıtor niyetine alıacam az insin onu beklıyorum goruntuye gelınce şuana kadar çıkmış hıcbır televızyonda bu netlık yok normal goruntulerı netleştırme ozelıgı sayesınde ıkı televızyonu yanyana koyun çok belırgın bır netlık var ha bence gıdıp kendı gozlerınızle avmlerden bakın derım sende belkı sorunlu çıkmış olabilir ama goruntu kalıtesınden hıc odun Vermemiş bır televızyon es 8000 serısı

Arkadaşım mesajını okuyunca sinirim bozuldu, sen ne pis niyetli bir insanmışsın öyle...adam resim çEkmiş, mağdurum demiş...sen çamur atıyorsun demişsin, yazıklar olsun

ES8000'in çerçevesinde kullanılan metal yada metal görünümlü çıtaların köşelerdeki birleşme yerlerine dikkat ettinizmi. Bana çok kötü bir işçilik gibi geldi. İşçilik kötü değilse bile böyle tasarlanmaması gerekirdi. Samsung beni şaşırttı.

Haklısın yakut arkadaş bende 46D8000 var ES8000'in çıta köşeleri çok biçimsiz olmuş göze hiç hoş gözükmüyor D8000 de böyle değil. DeMekki işçilik düşmüş.

Arkadaşlar,
Bu TV'yi aldım. ES8000 55 inch. Yakında bende de bu tür problemler var mı diye size bilgilendirirm. Size doluca resimler eklerim.

TV'yi oldukça inceledim, karşılaştırdım. Led TV'lerin başını çekiyor. Yeni çıkan LG Ledlerle kıyasladım... LG bana göre verdiği resimle, Samsung Es8000'inin yanına bile yaklaşamıyor.

3D passive Gözlük LG'nin bana göre başarılı değil, FULL hd zaten sunamıyor, 576p'ye indirgiyor. es8000 3D Shutter gözülükle gayet hoş görüntüler elde ettiğini gördüm.

Merak edenlere duyurulur.

Önemli Not: Dışarıda, prim kapmak uğruna, ipsiz sapsız Adamlar etraflıca dolup taştılar, nesnel olmayıp, size sadece, çalıştığı firmanın tv'lerini satmaya çalışanlarla dolu. Yazık oluyor...

Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan arkadaşım. TelEvizyonla ilgili paylaşımlarını bekleriz.

Walla diğer söylediklerine tabi ki katılıyorum, birçok özellik açısından televizyon güzel, LG ler beni de çok tatmin etmedi o yüzden gidip SAMSUNG almıştım, fakat önemli olan sorunsuz olanını bulabilmek...

1 aylık uğraş sonucunda Televizyonu sonunda iade ettim...

Bir cesaretle aslında tekrar aynı modelle değiştirecektim fakat, müşteri hizmetleri bölümündeki arkadaş bana yardımcı olmak istemesine rağmen

Televizyon bölümündekilerin bu konudaki ilk cevabı ya açtığımız kutudaki televizyon bozuk çıkarsa o zaman napıcaz ?

Adamların ilk söylediği bu inanabiliyormusunuz ?

Napıcaksın tabi ki başka kutu açacaksın onu iade edeceksin. Onlar bile olayın farkında

Bende durum böyle olunca dedim yardımlarınız için sağolun benim paramı iade edin diyerek ayrıldım.

Samsung yetkililerinin aksine, Vatan Bilgisayara yinede teşekkür etmem lazım beni mağdur etmediği için.

tskler Arkadaşım. Senin adına üzüldüm ama paranı aldığına da sevindim.

Aklıma gelmişken, bu beyaz bulutlanmalar, sende olan, resimde görülen, oda ışığı olmayan bir ortdam çekildi değil mi? Yani diğer değişle, şayet karanlık bir ortamda, mesela korku filmi seyredersek, karanlık sahnelerde bu bulutlanmalar görünüyor?
Gündüzleri problemeniz var mıydı?

Not: Elbette, beni fazlaca rahatsız eden bir durum oluşursa, hakımı ararım, ama en azından 5-6 tane, farklı ortamlarda, farklı modlarlarda, farklı filmlerde dikkatklce inceleme fırsatım oldu, hiç birinde sorun göremedim.

Belki de size gelen TV fazlaca sorunlu çıktı, geçmiş olsun.

Sizin işiniz de zor şimdi, bundan sonra ne alabilirisniz? Bluray de gördüğüm başarı oğlanüstüydü, diğer hiç bir TV'de göremedim... LG2lerin en iyi serileri de nafile kıyasladığınızda.

Resimleri burada prof. bir cihazla çekeceğim, daha net ve belirgin detayları görebilmek adına, sanırsam haftaya kadar toparlarım. 1-2 güne Servis gelip TV'yi kuracaktır.

Inşallah bir sorun çıkmaz...

Yanlız dikkatimi çeken, her TV'nin kendine göre has sorunları varmış, neye el atsak, ilk etapta sorunları dikkati çekiliyor... haklı olarak...

Şimdi de yeni çıkan Oledlerde mavi ışığın sadece 7.000 saat ömrü varmış diye okudum, anladığım kadarıyla. uzun ömürlü olamıyormuş OLED'ler... LED'ler açık ara avantajlı imiş. Oled fiyatları 20.000'den başlayıp 64.000 TL'ye kadar uzanacak.
Anlaşılan biz LED'lerle daha 2-3 yık rahat kullanırız, sonra ne gösterir, bakıp bekleyeceğiz.

Evet bulutlanmalar karanlık ortamda belli oluyor, tam ekran film esnasında çok farkedilmiyor, Gündüz nerdeyse hiç belli olmuyordu.

Yalnız birde 4 köşeden de ışık sızması olayı var. O benim ilk gönderdiğim resimde belli olmamasına rağmen, daha sonra eklediğim bir resim var. 3D bir film izlerken çekmiştim resmi. O anı görüncede ölümsüzleştireyim dedim.

Televizyonu 10 15 gün kullandıktan sonra daha belirgin bir şekilde belli olmaya başladı sanki... Bazı arkadaşlar bir kaç gün geçti azaldı diyor, bendeyse sorun daha da büyümüştü. Televizyon çalıştıkça, panel ısındıkça sorunlar dahada belirginleşmeye başlıyor gibi, alakası varmı o kadar teknik detayı bilemiyorum tabi... gözlemlerim bu şekilde sadece

16:9 filmde odanın çokta karanlık olmasına gerek yok bazen hafif aydınlık bir ortamda da belirginleşebiliyor. Resim ayarlarından FİLM modunda dahada belirginleşiyor özellikle...

Bendeki sol alt köşe feciydi ama her ortamda her türlü belli olmaya başlamıştı.

Benim televizyonu alan ilk arkadaşımda daha önce izlememize rağmen bende öyle bir sorun olduğunu farketmemiştim. Daha sonra bende televizyon aldıktan sonra ona gittim. Bakar bakmaz ondada problem olduğunu gördüm. O hala farkında bile değil :))) Göz alışıyor bir süre sonra. hatanın nerde olduğunu görüyorsunuz.

Bende ümidi oled lere bağlamıştım eğer söylediğin gibiyse hiç mantıklı değil gerçekten.

Bluray filmlerde özellikle gerçekten diğer TV lere göre çok başarılı bir performansı var aslında televizyonun, özellikle 3D filmlerdeki performansı ben LG den daha çok beğendim.

Hatta Hızlı ve Öfkeli 5 in Bluray i vardı elimde 2D yi 3D yi çevirerek izledik o bile güzeldi.

Ölü Pikselsiz, bulutlanmasız, ışık sızması olmayan, temiz bir panel bulsam yine gidip almayı düşünebilirim.

Samsung SSG-4100GB 3D Gözlük





Orjinal kutusunda gönderilir, içerisinde 1 adet pil ile birlikte teslim edilir, Cr2025 pil ile çalışır. 70 saat pil ömrü vardır.





Samsung D ve E Serisi 3D TV modelleri 3D gözlüklerle Bluetooth ile haberleşmektedir. Bu gözlüğü alırken lütfen 3D TV nizin 2011 veya 2012 model olmasına dikkat ediniz. Aşağıdaki listede TV modeliniz bulunup bulunmadığını kontrol ediniz.



3D TV Gözlüklerinin nasıl çalıştığını öğrenmek ve Ayrıntılı bilgi için TIKLAYINIZ.



Örnek: UE40D6000



40 ekran boyutunu, 6000 kontrast değerini, D ise seri numarasını gösterir...



Samsung SSG-4100GB 3D Gözlük ile Uyumlu 3D TV Modelleri

Tüm 2012 E ve ES modelleri ile,

LED TV: For all 2011 ve 2012 Samsung D,E ve ES Serisi 3D TV
Plasma TV: For all 2011 ve 2012 Samsung D,E ve ES Serisi 3D TV

Aşağıdaki 2011 modelleri ile uyumludur.

LED TV



UE-55D9000,

UE-46D9000,

UE-40D9000



UE-32D8700,

UE-32D8000,

UE-40D8700,

UE-40D8000,

UE-46D8700,

UE-46D8000,

UE-55D8700,

UE-55D8000,

UE-65D8700,

UE-55D8000,

UE32D8700,

UE32D8000,

UE40D8700,

UE40D8000,

UE46D8700,

UE46D8000,

UE55D8700,

UE55D8000,

UE65D8700,

UE55D8000



UE-32D7700,

UE-32D7000,

UE-40D7700,

UE-40D7000,

UE-46D7700,

UE-46D7000,

UE-55D7700,

UE-55D7000,

UE-65D7700,

UE-55D7000,

UE32D7700,

UE32D7000,

UE40D7700,

UE40D7000,

UE46D7700,

UE46D7000,

UE55D7700,

UE55D7000,

UE65D7700,

UE55D7000



UE-32D6700,

UE-32D6000,

UE-40D6700,

UE-40D6000,

UE-46D6700,

UE-46D6000,

UE-55D6700,

UE-55D6000,

UE-65D6700,

UE-55D6000



UE-32D5000,

UE-40D5000,

UE-46D5000,

UE-55D5000,

UE-55D5000





PLAZMA TV



PS51D550C1W,

PS51D490A1W,

PS43D490A1W

ES8000 serisinde D-Smart modülü çalışıyor mu?

Arkadaşlar ben de yeni HX850 aldım. Bulutlanma problemi bende de var, haberiniz olsun.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More