Tr-power Carbomass Hakkında Herşey



Yoğun performans gerektiren sporlarla ilgilenenlerin yüksek enerjiye ihtiyaçları vardır.
TR-POWER CARBOMASS;kilo aldırıcı,hacim arttırıcı,aynı zamanda sıkı kas gelişimi için mükemmel bir sporcu gıdasıdır.
Çok yüksek dereceli kilo aldırıcı,sağlayıcı formüle sahip bu ürün,uzun süreli,şiddetli ve yoğun antrenmanlarda bile kas kütlenizi kaybetmeden hacim kazanmanız için gerekli olan enerjiyi mükemmel bir şekilde sağlar.

· Yeni geliştirilmiş zengin kombinasyonlu carbomass formülü.
· Düşük yağ oranı ile yağsız bir hacim için idealdir.
· Doğal kaynaklardan elde edilmiş mükemmel tat.
· Hızlı ve kalıcı sonuç için yüksek kalitede karbonhidrat kaynağıdır
· Glisemik indeksi yüksek kompleks karbonhidrat içeriği ile çok hızlı ve kolay kilo alınımı sağlar
TR POWER CARBOMASS; sıkı bir kas kütlesine hızlı bir şekilde sahip olmak isteyen tüp sporcular için özel olarak formüle edilmiştir.

CARBOMASS

Kilo alma
Yağlanmadan büyüme
Kas yapılanması
Enerji
Performans
Dayanıklılık
Protein sentezi

(Çilek - Muz - Kakao Aromalı)

Yeni geliştirilmiş zengin kombinasyonlu carbomass formülü.
Düşük yağ oranı
Doğal kaynaklardan elde edilmiş mükemmel tat.
Yüksek kalitede karbonhidrat kaynağıdır.

Kullanım Şekli: Her servisteki miktar 50 gram 1 porsiyon su ile hazırlanır.

100 Gramda
Kalori 1705kj (401 kcal)
Protein 10 gram
Karbonhidrat 88 gram
Yağ 1 gram

Ambalaj : 2500 Gram



Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI

18 yorum:

ben kullandım, hem zindelik veriyor,hem iştahı açıyor hem de kilo aldırıyor.15 gündür kullanıyorum hakkikaten farkediyor insan şimdiden 3 kilo aldım bile.ihtiyacı olan herkese tavsiye ederim

işe yarar 4500 kilo olanını kullanıyorum ben
günlük 200 gr

Kullanım ŞEkli:

Her servisteki miktar 50gr 1 porsiyon su Veya süt ile hazırlanır.

İçerik:

100 Gramda

* Kalori 1705kj (401 kcal)
* Protein 10 gram
* Karbonhidrat 88 gram
* Yağ 1 gram

Spor yapamdan işe yaramaz

İlk defa hayatımda kilo aldım bu ürün sayesinde :D kim ne derse desin ama spor yaparak tüketilmesi gerekiyor yoksa vücudunuz için zararlı. 1 ayda en az 7 kilo aldım... Kakao aromalısı zamanla mide bulandırıyor.Çiçek aromalısı da çok çilekli :D bir de muz aromalısını deniyelim bakalım :D :D

daha önceden de bu ürünün kakaolusunu almıştım ama süte karışırken topaklanıyordu . ikinci siparişimde muzlusunu aldım ve bunda hiç öyle bir problem olmadı direkt sütün içinde çözünebiliyor ve kilo almada çok etkili 2 ayda 10 kilo almamı sağladı ..

Arkadaşlar ürün çok güzel yemek araları olarak sütle beraber 40 gr içiyorum günde iki defa toplamda 80 veya 100 gr oluyor 65 kiloydum 80 kilo oldum tadıda güzel

Merhaba arkadaşlar, 3 ay once vucut sporuna basladim ve hocamin tavsiyesi ile bu urunu kullandim, bu sure zarfinda tam 10 kilo aldim ve kas olarak buyudum, hic yaglanmadim. Tabi sadece bu urunu almakla olay bitmior. Bunun yaninda duzenli beslenme, iyi antreman ve uyku cok onemli. Eger bu dediklerimi hic aksatmadan yapabilirseniz, 3 ay sonra farki goruceksiniz :) simdi tekrar siparis veriyorum. Kolay gelsin.

Aynı amac için hazırlanmış başka bir markanın tozunu kullanmıştım. Gayet iyiydi. Bunuda deneyip göreceğiz. Tadı fena değil fakat çok köpürüyor :) genede şimdilik güzel

Mass profesyoneller içinde yeni başlayanlar içinde 4x4 lük takviye diyebilirim. Kilo aldırbilir yanındada amino asit kullanırsanız extra olarak protein tozu almanıza gerek yok. amino asit ve karbon hidrat ile parça kas gelişimini desteleyebilirsiniz. Yeni sipariş verdim bu markadan memnunum

iki kutu birden aldım. Günde 3 öğün kullanıyorum. Daha önceleri ekmek yemiyordum. Şimdi devamlı yiyesim geliyor. Doygunluk hisetmiyorum ancak yediğim yemek çok gelince bulantı hissederek duruyorum. Bakalım kaç ayda kaç kilo alıcağız.

Bir şey sorucam bu ürünü aldığımızda sadece kilomu alıyoruz yoksa kemiklerimizde gelişiyormu? çünkü ben kilo aldığımda sadece göbek oluyor kollarım ve sırt bölgem hala çok zayıf kalıyor sizce bu ürünü almalımıyım dengeli kilo alırmıyım?

bu ürünü istedim ama sanırım düzenli kullanmadığım için pek faydasını göremedim diye düşünüyorum.fakat arkadaşlarım kullandı ve memnun kaldılar.ben de tekrardan almak ve düzenli kullanmayı düşünüyorum.

Bir hafta önce aldım ürünü.Muz aromalı olanın tadı gerçekten harika.Sporla beraber kullanılması gerekiyor.Yoksa bünyeye zarar verir.Spor yaparken çok terletiyor ama gerçekten iştah açıyor.Kullandıklarımın en iyisi bu.Bakalım ileride sonucu göreceğiz.Alacaklara tavsiyem spor yaparak kullanmalarıdır.

Ben bu üründen daha önce iki kutu kullanmıştım.İkisinde de 4er kiloluk bir kilo artışı elde etmiştim.Şimdi üçüncü kutuyu aldım.Herhangi bir yan etki görmedim şu ana kadar.

siparişi dün verdim Ã?ugün eLime ulaştı. önceLikLe hepsiÃ?urada.com a teşekkürLer. daha önce 2500mg aminosunu kullanmıştım gayet Ã?aşarıLı Ã?i üründü, ona güvenerek aLdım Ã?akaLım nasıL oLacak. tadı fena deiL ama shacker aLmanız gerek Ã?ardakta tam erimesi zor oLuyor.

ürün aşağı üste iki ay yetti , sadece antreman günleri günde 2 porsiyon olarak kullandım , salt 3 kilo alabildim . ama ürün bittikten sonra antremanlarda elan çabuk yorulmaya başladım . anladım kim gerçekten de işe yarıyor . antremanlardaki performansı kayda değer ölçüde etkiliyor . fiyat olarak da bunca iyi .

açıkcası bu markayı seçmemdeki işaret önemli amaç türk malı olması.2 kutu aldım.fiyat olarak başka ürünlerden azıcık ucuz.hepsinde ortalama kilosu 50-60 tl arasına geliyor.bu ürün salonla say ile beraber henüz iyi sonuçlar alınabilir.tavsiye ederim...

ben bu ürünü henüz önce arkadaşımın tavsiyesi üzerine kullandım şimdi tekrar aldım. ve bu ürün sayesinde 2,5 - üç ayda 10 kilo aldım. başlangıçta bu tür ürünlere karşı ön yargım vardı tadının viran olduğu konusunda yalnız bunu içtiğinizde muzlu, çilekli vaya kakaolu süt içmekten farkının olmadığını göreceksiniz.

kuvvet ve kas geliştirmek için çok özel yeni formüllü tr-power carbomas kullanıldığında sizlerde inanamayacaksınız.klasik kilo aldırıcılardan eşsiz özelliğe sahip olan carbomas antrenmenlarda icap duyduğunuz enerjiyi size temiz sağlayabilecek mükemmel carbohidrat kombinasyonudur.
yağsız kas gelişimini hedefler enerji açığınızı kapayıp yüksek kapasiteli antrenmanlar yapmanızı sağlar.
gilisemik indeksi yüksek kompleks karbonhidrat içeriği ile çok hızlı kolay ve kalıcı kilo alınımını sağlar.
muzlu, çilekli ve kakaolu tadları ile sizi alıştırma öncesi motive yazar
antrenman sonrasında rahatlatıcaktır.inanamayacağınız 1 enerji ortaya çıkaracaktır.
ambalaj çeşitleri:1500,2500,4500

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More