Acun'dan Survivor itirafı!



Survivor'dan elenen gazeteci Nazenin Tokuşoğlu elenir elenmez mesleğe döndü ve Acun Ilıcalı'yla röportaj yaptı.


Her hafta severek izlenilen yarışma programı Survivor'a katılan gazeteci Nazenin Tokuloşğlu 5.haftanın sonunda halk oylamasıyla elenmişti. Survivor Nazenin elenir elenmez Acun Ilıcalı'yla bir röportaj yaptı. Habertük'e konuşan Ilıcalı yarışma ve kendi yaşamı hakkında bilinmeyenleri anlattı.
 
İşte Survivor'dan El Kaide'ye kadar pek çok konuda konuşan Acun Ilıcalı'nın röportajından bazı kısımlar:
  Acun'dan Survivor itirafı!
ACUN SURVIVOR'A KATILSA NE OLUR?
 
Sen katılsan ne yapardın acaba?
 
Finali görme şansım sıfır. Seyirci bendeki konsantrasyon eksikliğini yakalayarak nefesimi bir ya da ikinci SMS'te keserdi. Balık tutamam, hayatımda hiç yemek yapmadım. Anneme anneler günümde bir çay yapmıştım o kadar. Tek yapabildiğim, her ortamda uyuyabilmek. İyi uyuyorum diye oy atmazlardı herhalde. Sevileceğimi düşünüyorum ama paketlerler beni hemen.
 
SURVIVOR'UN EN FLAŞ İSMİ KİMDİ?
 
Son 5 yılın en flaş ismi?
 
Merve... Muhteşem bir performansla gerilerden gelip Survivor'ı kazandı, gelmiş geçmiş en başarılı yarışmacı.
 
Peki seçerken hissettin mi?
 
Hayır. "Haydi Merve de iyi kız, çağıralım" dedim. Kız kazandı...
 
Kavga, reyting demek mi?
 
Geçen sene sıfıra yakın tartışmalı Survivor yaşamıştık. Nihatlı Pascallı dönem çok hararetliydi, bu sene Gönüllüler'de fırtına dinmiyor. Yarın ne olacağını inan bilmiyorum. Bu durum reytingi hep tavanda tutuyor.
 
"PLAYSTATION OYNARKEN ALDIĞIMIZ KARARLAR KAYDA DEĞERDİR"
 
Milyon dolarlık iş yapıyorsun ama pek ciddiye almıyorsun sanki...
 
Bizim ekibi görenin neler yaptığımızı anlamasına imkân yok. Hayatım rahatlık üzerine kurulu. 2002'de Acun Firarda'ya başladığımda şort ve terlikle kendime kurduğum dünyam hâlâ şort terlikle devam ediyor. Kıyafet zorunluluğu, zaman kavramı hiç olmaz bizim ekipte. Sadece beyinlerini işe vermelerini istedim. Play Station oynarken aldığımız kararlar kayda değerdir. Kurallar yoktur bizde. Kurumsal bir şirket değiliz. Arkadaşların çalıştığı bir şirket burası. Cennet gibi bir adada arkadaşlarıyla iş yaparak vakit geçiren insanlarız.
 
"Yüzün niye şiş" diye soruyorlar?
 
Uykudan kalkmışımdır. 3 saat şiş inmez. Sık uyurum. Nasıl acıkınca yemek yersin ben de uykum gelince hemen uyurum. Her yerde uyuyabilirim.
 
EL KAİDE HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYOR?
 
El Kaide'nin ölüm listesindeymişsin...
 
3-4 yıl önce biri aradı ofisi. "Acun Ilıcalı'yı öldürmek için para verdiler" dedi. İsmini de bırakmış. O gün de Asayiş müdürüyle yemekteyiz. İsmini hemen araştırttı. Arkadaş cinayetten yatıp çıkmış. Koruma verdiler. Polis iki gün içinde yakaladı. Maddi sıkıntılardan böyle bir yol denemiş. El Kaide olayı da popüler insanların başına gelebilecek bir olay. Çok kaderci bir insanım. Hepimiz öleceğiz. Ahirete inandığım için Allah'ın verdiği canı ondan başkası alamaz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More