Siyah renkli yumurtlayan tavuk



İnternette araştırma yapan Barbaros Canlı, siyah yumurtanın Japonya’da ve yıllar önce bir kere Manisa’da ortaya çıktığını öğrendi. Siyah yumurtayı bugüne kadar hiç görmediğini ve duymadığını belirten Barbaros Canlı, şöyle konuştu: “Siyah yumurtayı ilk defa dün buldum, şaşırdım kaldım,
hayatımda ilk defa siyah yumurta gördüm. Hemen internette araştırdım, Japonya’da görülmüş ve Manisa’da da bir kere rastlanmış. Japonya’da bir hikâyesi var. Siyah yumurtanın 7 yıl insanın ömrünü uzattığına dair inançları var ve insanlar akın akın o bölgeye gidiyor. Siyah yumurta insan ömrünü uzatıyor mu bilmiyorum. Şu an için bulabildiklerim bunlar. Tavuğum bu sabah 1 daha yumurtlamış ama onu görmemiştim yanlışlıkla ezdim.”

Siyah renkli yumurtlayan tavuk
Bahçesinde birçok tavuk çeşidi olduğunu söyleyen Canlı, sözlerini şöyle sürdürdü: “Pekin ördekleri yeşilbaş ördekler, keklik, tavus kuşu, İran tavukları, halkalı sülün ve yeşil sülün, australop, light, susek dev brahma, denizli horozu gibi değişik türde kaliteli iyi cins ırkları burada yakalamaya çalışıyorum. Daha bir aylık bir çalışma, bu bahçeyi komple onlara ayıracağım.”
Barbaros Canlı, siyah yumurtanın yetkililer tarafından araştırılmasını istediğini belirtti. Siyah yumurtayı gören vatandaşlar durum karşısında şaşkınlıklarını gizleyemedi.

Kaynak : http://www.habersok.com/siyah-renkli-yumurtlayan-tavuk/#ixzz2TY17Qlde

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More