Ben Bilmem Eşim Bilir İzle Seyret



Ben Bilmem Eşim Bilir
30 mart pazar Ben Bilmem Eşim Bilir 30.03.2014 İzle Seyret

Bölüm:
Program: yarışma
Kanal: kanal d
Yayın Tarihi: 30.03.2014

Yayın Günü: pazar
Yayın Saati: 15:00

Ben Bilmem Eşim Bilir 30 mart 2014 pazar günü: Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir’in bu bölümünde; Ferda – Ümüt Akın, Nurcan Gür – Turan Emniyet, Derya – Selçuk Yakar ve Fadime – Hakan Morkoç çiftleri yarışacak. İlk oyununda “Uzun Atlama” oyunu oynanacak. İkinci oyunda bayanlar 5 metre geriden,  gözleri kapalı şekilde kalede duran iki kişiye, 90 saniye içerisinde en fazla golü atmak için yarışacaklar. Üçüncü oyunda ise beyler ellerinde çay tepsisi ile engelli parkurda 3 turu en hızlı şekilde tamamlamak için uğraşacaklar. Final öncesi son oyunda bayanlar pinpon toplarını masada sektirerek bardakların içine sokmak için çaba sarf edecekler. Final etabında ise “Delikli Masa” oyunu oynanacak ve kazanan çift son model otomobilin sahibi olacak.

ETİKET: Ben Bilmem Eşim Bilir bölüm fragmanı,30 mart Ben Bilmem Eşim Bilir izle,30.03.2014 Ben Bilmem Eşim Bilir izle,Ben Bilmem Eşim Bilir son bölüm izle,Ben Bilmem Eşim Bilir yeni bölüm izle

..:: CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN ::..
Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle aşk dizisi oyuncuları,aşk dizisi konusu,aşk dizisi kimler oynayacak,aşk dizisinin konusu son aşk,son aşk dizisi hangi kanalda,son aşk dizisi hangi kanalda başlayacak,hazal kayanın yeni dizisi hangi kanalda olacak,aşk dizisi kanalı hangisi dizi,Justin tv izle sitemizde canlı maç izle imkanı sunmaktayız. Lig tv izle hariç justintv sayesinde canlı maç izleme keyfi yaşayın magazin,aşk dizisi,hazal kaya son dizisi,hazal kaya yeni dizisi,hazal kaya aşk dizisi,aşk dizisi oyuncuları,aşk ne zaman başlıyor,hazal kaya,hazal kaya hangi dizide oynayacak,hazal kaya yeni dizisinin ismi,hazal kaya yeni sezonda hangi dizide olacak,hazal kayanın yeni dizisi ne zaman başlayacak,

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More