Turabi Çamkıran Kimdir?



Acun Ilıcalı her sene uğur olarak Yetenek Sizsiniz programından bir kişiyi Survivor adasına götürüyor. 26 yaşında ve Mersin doğumlu Survivor Turabi Çamkıran’ın hikayesi Muay Thai hikayesi ile başlıyor. Türkiye’de yenildiği bir maç sonrası bu işi yerinde öğrenme azmi ile Tayland’a giden ve burada yerinde eğitim ile teknik ve fiziğini geliştirerek dövüşçüye dönüşen Turabi yaşamını da bu yolla kazanıyor.

Tayland ta gösteri amaçlı yapılan gerçek dövüşlere katıldığını kazandığı maçlar sonrasında ücret aldığını belirtti. Tabi bizlerde sizler gibi Turabi Çamkıran’ın bu maçlarına ait videoları var mı diye merak ettik ve yazımızda Turabi Çamkıran’a ait diğer videolarıda derledik. Birde Turabi’ye ait 2.ve3. videoların özellikle ilginizi çekeceğinize eminiz.

Survivor gönüllüler takımı ilk yarışmacısı Turabi Çamkıran 2014 Bu hafta yayınlanan yarışma programında ise Turabi Çamkıran performansını sergiledikten sonra Survivor 2014 te gönüllüler kadrosunda Turabi Çamkıranında olacağını açıkladı. %47 oy oranı ile Yetenek Sizsinizden elenen Turabi adaya gideceğinden dolayı çok mutlu olduğunu söyledi daha önce dövüş sporları ve vücut geliştirme sporlarıyla ilgilenen Turabi 26 yaşında ve Mersin doğumlu. Daha çok Muay Thai ile ilgilenen yarışmacı bu uzak doğu sporunu öğrenmek için anavatanı olan Tayland a gider ve burada eğitimini alır. Tayland ta gösteri maçlarına çıkıp hayatını burada kazanan Turabi bakalım sanatını Survivor adasında icra edebilecek  mi?

2 yorum:

Herkese slam ben Burak Kibris dan. Mersin de Muay Thai Tarkan hocayla esliginde calistigim zamanlarda onu tanima firsatim oldu. Turabi arkadasimizin AZMIN basarisi olduguna inaniyorum. Survivor Adasi yarismasindada destekcisiyim.

Herkese slam ben Burak Kibris dan. Mersin de Muay Thai Tarkan hocayla esliginde calistigim zamanlarda tanima firsatim oldu. Turabi arkadasimizin AZMIN basarisi olduguna inaniyorum. Survivor Adasi yarismasindada destekcisiyim.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More