Kardeş Payı Dizisinden Emrah Eda'ya evlenme teklif ediyor



Star TV'nin Kardeş Payı dizisinde Emrah, Eda'ya deniz kenarında evlilik teklifi yaptı. Emrah gelmiş-geçmiş en ilginç ve duygusal evlilik tekliflerinden birini yaptı. Emrah’ın Eda için hazırladığı evlilik teklifi akıllara zarar. Metin’in bile aklını başından aldığı evlilik teklifinde kuşların kalp şeklini alması, kuşların emrahın resmi haline gelmesi ve emrahın etkileyici sözleriyle muhteşem bir evlilik teklifi. ve daha sonrasında Metin
ile Emrah’ın mortal kombat kavgası izle
Emrah'ın evlilik sahnesi replikleri:
star canlıStar TV Canlı İzle
Emrah: Normalde bu banklar kedinin-köpeğin üzerine işediği, milletin ayakkabılarıyla üzerinde bira içtiği, bilardo oynadığı, şarapçıların kafayı bulup kerkindiği tahta parçaları olarak bilirdim. Ulan burası benim ben olacağım kara parçasıymış ya la...

Eda: Hiçbir şey anlamadım.

Emrah: Diyorum ki, seviyorum Eda, seviyorum. Seviyooooruuummmmmm.... Bunca kuşu satın al, besle, eğit, koreografi çalıştır, imanım gevredi. Ama senin için değer.

Eda: Hangi kuşlar?

Emrah: Normalde bunlar göçmen kuş Eda. Sırf bu numarayı yapabilmek için yerleşik hayata ikna ettim. Bağcılar'da bir çatı katı tuttum, pet-shop'ta işe soktum. Şimdi o pet-shop'ta birbirlerini satıyorlar, biliyor musun ya...

Metin: Eda mı diyo la o?

Emrah: Evet.

Eda: Metin ne yapıyorsun?

Metin: Hazırlık yapıyorum anasını satim, yakında kurtlarımızı dökeceğiz. Belli ki düğün var. Gözümden yaş getirecek arkadaş, koparmaya gelmiş.

Emrah: Aslında bu numarayı kangallarla yapacaktım Eda. Ama onlar kalp yapmak yerine, kurt boğmayı tercih ettiler. Durun dahası da var. Numara iki.

Metin: Bu senin suratın lan.

Emrah: Senin suratını mı yapaydım ya kirvem! Kızın suratını yapsam, ya redderse... Elimde patlayacak kuşlar. Bu her türlü evladiyelik yatırım.

Eda: Emrah ne yapıyorsun?

Metin: Hakket ne yapıyon Emrah sen, ha? Çoğalttın lan beni, sabahtan beri uğraştım, çalıştım, çabaladım, bir geldin, pir geldin yine puşt. Sen nerden geldin lan?

Emrah: Aşık Veysel'in Pir Sultan Abdal'ın doğduğu, yiğidin harman olduğu yerden. Toprağın yiğit, yiğidi toprak kokan yerden. Denizin, kumun, güneşin ahankle dans ettiği değil; taşın, ayazın, toprağın tezekle halay çektiği yerden. Cumhuriyet'in temellerinin atıldığı yerden. Bakınız Sivas Kongresi...

Metin: Görüyorsunuz di mi adam hayatımda gördüğüm en yaratıcı girişi yaptı. Şerefsiz.

Emrah: Bu sefer gelişme ve sonuç da var. Çalışıp geldim. Edacığım çok ağır bir hastalığa yakalanmışım. Ciğerlerimin filmini çektiler. Filim ağır dram oldu. Mahsun çekti. En az 4 milyon gişesi var. Bak. Kalbimin derinliklerinde sen varmışsın. Kalbim Eda diye atıyormuş. Bilimsel verilerle geldim. Heyet raporu var elimde. Bu yüzden aklımdan çıkmıyormuş sen. Eda yetmezliği varmış bende. Eğer uygun Eda bulunmazsa, hayata elveda diyecekmişim.

Metin: Sen bela eksikliği var. Ama uygun bela buldum kardeşim. Ne diyorsun lan sen orr....

Emrah: Hala neyini anlamadınız. Seviyorum diyorum seviyorum. Herkes duysun ulan. Seviyorummmmmmm....

Arabadan çıkan adam: Bana lan bana ne!..

Emrah: Bozma lan beni hatalı dallama. Seviyorum diyorum burada yengene.

Metin: Ben o duyguyu biliyorum ya. Köpek gibi de mi lan?

Emrah: Yok be... Özdemir Asaf kafiyeleri gibi, Nazım'ın memleket sevgisi gibi, Cemal Süreya'nın Zuhal'e mektupları gibi. Seviyorum kız seni, kimseyi sevmediğim gibi. Ben seni sevdiğimi tüm dünyalara bildirdim kız. İstanbul'da dolaşan seçim otobüsleri gibi bağıra bağıra millete söyledim, daha ne yapayim?

Metin: Kız ilgilenmiyor lan, yürü git. Dilenci gibi yapıştın.

Emrah: İlgilenmiyor musun Eda? Ben inatla tekrar dene tuşuna basarken, sen inatla yok say tuşuna mı basıyorsun. Ütopyalar güzeldir be Eda. Ben bir kadın sevdim ki, evim artık gül kokar.

Eda: Ama biz zaten denedik daha önce.

Metin: Kızı duydun. Denedik daha önce diyor. Daha neyi üsteliyon sen. Adam olan laftan anlar. Kız genç girişimcilerin de önünü açmak istiyor, yol vermek istiyor. Biraz saygı duy ve kaygı duy.

Eda: Metin ne diyorsun?..

Emrah: Eda sen beni ehlileştirdin, dinginleştirdin ve daha bir sürü şey. Bir ömür boyu seni mutlu etme görevini bana vermesini diliyorum Allah'tan.

Metin: Ah canım, orada sıra var. Ben birim.

Emrah: Ne olur yani başımın tacı, kızımın güzelliğini aldığı çocuğumun annesi sen olsan.

Metin: Bir düşünmem lazım ya. Aaa.. Ne diyom lan ben? Ben bile etkilendim. Hayalimin evlilik teklifini yaptı orrr...

Eda: Emrah

Emrah: Eda... Niyet ettim eyledim Allah rızası için seninle bir düğün eda etmeye... Sivas'a seni gelin götürürsem gelecek seçimlerde kesin belediye başkanıyım. Emrah bu tiple bunu başardıysa, bu çocuğun başaramayacağı şey yok, tuttuğunu koparır derler. Heykelimi dikerler Sivas Cumhuriyet Meydanı'na. Gel kanını İstanbul'un vampirlerine değil, Sivas'ın şifalı sülüklerine emdirmeye benimle var mısın?

Eda: Aaaaaaaa... Yüzük mü aldın?

Metin: Ablası neyki kız kardeşi öyle olsun. Bu Peter Jackson da yüzük üçlemesini Türk kızları için yapmış. Yüzüğü gördüğünüz zaman hemen Gollum'a dönüşüyorsunuz şiradeniz bozuluyor.

Emrah: Dur hemen cevap verme Eda. Bekle bir fon müziği yapim. Bu ruhi melek kimdir, kimin soyundan / Salınıp gidiyor dere boyundan / Sivas ellerinin hangi köyünden

Metin: Yeter ulan ibne.

Emrah: Senin yaratana kurban olurum, ölürüm / Ceylanım sevdiğim

Eda: Düşünmem lazım, gidim ben.

Emrah: Çok da düşünme Eda. Allah korusun kafayı yersin.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More