Hande Yener Seksendört Rüya şarkısı dinle izle




Hande Yener Ve Grup Seksendört 2012 Rüya Adlı Single Çalışmasıyla Sizlerle.Albümde Toplam 2 Eser Yer Almaktadır.Rüya Ve Öfkem Var Şarkıları Müzik Listelerini Altüs Edecek Gibi Şarkıları Sitemizden Online Olarak İndirmeden Dinleyebilirsiniz.Hande Yener ve Seksendört düet şeklinde hoş bir albüm piyasaya çıkardılar. 2 gün önce çıkan albümde birbirinden güzel şarkılar yer alıyor. Onlardan bir tanesi de eskilerden Ünlü
grubunun seslendirdiği Rüya şarkısı. Hande Yener ve Seksendört ‘ ün Rüya düeti de mükemmel olmuş. İşte Hande Yener & Seksendört – Rüya şarkısı ;
Hande Yener Seksendört – Rüya şarkı sözleri ;
Seksendört:
Seni barda görmüştüm yanına oturdum
Vücuduna bakarken birden yok oldum.
Hande Yener:
Dün gece severken bu sabah çok korktum
Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu.
Seksendört – Hande Yener:
Çok yorulmuştum uyuyakaldım
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah
Seksendört:
Dün gece severken bu sabah çok korktum
Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu
www.sendeyim.com
Seksendört – Hande Yener:
Peşine düştüm manyak gibi
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun,
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım,
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah,
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah…
Hande Yener Seksendört Rüya şarkısı dinle


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr

Etiketler: Hande Yener Seksendört Rüya Hande Yener Seksendört Rüya boxca Hande Yener Seksendört Rüya mp3 dinle Hande Yener Seksendört Rüya şarkı sözleri Hande Yener Seksendört Rüya şarkısı dinle Hande Yener Seksendört Rüya şarkısını dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More