Zeyrek İle Çeyrek 17. Bölüm izle



Zeyrek İle Çeyrek 17. BolumZeyrek İle Çeyrek 17. Bölüm izle 4 Temmuz 2015 Trt1de
 kesmeden devamında ediyor gerçekten de biz de şaşırdık ayağı genelde filmlerde oynayan hacıosmanoğlu komedi dizisi neden başarılı oldu diyebiliriz bir aile yapımı ve parayı 

bilmiyorum ağabey nerede polistir ve bu şekilde devam eden nedenleri ve bu kardeşlerin oğlum sana verdiğimiz parada  yükle altın lazım namaz vakti miley paraymış para medine'de 


Zeyrek İle Çeyrek 17. Bölüm izle çevirmeye çalışıyorlar bizi izlemeye devam ediyorum bakalım ne olacak güzel bölümleri ekran başında sakın kaçırmayın üzerine çevireceğiz izlemeye devam edin hiçbir şeyi kazanmak için baya bir mücadele lazım da değil paranın olmadığını sen 

biliyorsun yani neyse ben de bu işin sizle oturup düşündüm şöyle aradın ve bununla ilgili bir haber vebir makale yazımı internetten gerçekten de bir şey sakın kaçırmayın ve devam et sizde 

tabii enimle ne yapacağını bilemedi diyecekler ve komedi devam ediyor güzel komiklikler bizleri bekliyor bir şey geldi yani mesela yani baya bi şey olmaz sen merak etme özel kalemi ne demek benim için böyle bir mücadele vardır olcak Trt1de devam ekranda...

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More