“KARNENİ GÖSTER, KİTABINI AL” KAMPANYASIYLA 1.000.000 ÖĞRENCİYE “SAİT FAİK’TEN ÇOCUKLARA HİKÂYELER” ADLI KİTAP HEDİYE




Türkiye İş Bankası, bugüne kadar gerçekleştirilmiş en büyük kitap kampanyalarından biri olan “Karneni Göster, Kitabını Al” kampanyası ile yaz tatiline giren 1 milyon ilköğretim öğrencisine karne hediyesi olarak kitap vermeye devam ediyor. Karnesi ile herhangi bir İş Bankası şubesine giden ilköğretim öğrencileri Türk edebiyatının usta yazarı Sait Faik’in öykülerinin yer aldığı “Sait Faik’ten Çocuklara Hikâyeler” kitabını alabilecek.

İş Bankası’nın bu yılki karne hediyesi ise Türk edebiyatının büyük ustası Sait Faik’in öykülerinden derlenen ve Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları tarafından hazırlanan “Sait Faik’ten Çocuklara Hikâyeler” isimli kitap olacak. İlköğretim öğrencileri kitaplarını 2011-2012 eğitim öğretim yılının sona erdiği 8 Haziran 2012 Cuma gününden itibaren herhangi bir İş Bankası şubesinden alabilecek.
Geçtiğimiz yıl olduğu gibi, bu yıl da belirli sayıda kitap görme engelli çocuklar için Braille alfabesiyle basıldı ve bu kitaplar görme engelli öğrencilere eğitim veren okulların kütüphanelerine ulaştırıldı.
Türkiye İş Bankası’nın 2007-2008 eğitim öğretim yılının sonunda başlattığı “Karneni Göster, Kitabını Al” kampanyası, bu eğitim öğretim dönemi ile beşinci yılını dolduruyor. Çocukların küçük yaşta kitap okuma alışkanlığı edinmesini, okuyan ve sorgulayan gençlerin yetişmesini amaçlayan İş Bankası Türkiye ve Kuzey Kıbrıs’taki tüm şubelerinde ve İşbank GmbH’ın Almanya’daki şubelerinde karnesini getiren 1 milyon ilköğretim öğrencisine kitap armağan edecek.
http://hadianne.com/?p=12513
Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More