Çıplak Gösteren Gözlük Gerçekten Yapıldı



Çıplak gösteren gözlük gerçek oldu

Bilim adamları, terahertz tarayıcılı özel bir sistem geliştirdi. Henüz cep telefonlarında ve kısa bir mesafede kullanılan sistem, duvarların arkasını görüntülüyor ve insanları çıplak gösteriyor

Çizgi roman tutkunlarının en çok merak ettiği süper güç, Superman’in duvarların arkasını görebilme özelliğiydi. Bilim adamları bu isteği gerçeğe dönüştürdü. 


 Çıplak gösteren gözlük gerçekten varmı yapıldımı? Gerekli koşullar sağlanırsa evet mümkün. Ancak videodaki gibi net ve renkli olarak değil..memurvadisi.com
Çıplak gösteren gözlük mümkün mü? Evet mümkün. Ancak videoki gibi net ve renkli olarak değil.
Yıllar önce 2000′li yılların başında Sony firmasının çıkartığı video kameralarda Gece Görüşü denen özellikler eklendi. O tarihte video kameralarda ilk kez denenmiş bir teknolojiydi. Bu kameralardaki gece görüş özelliği o kadar güçlüydüki karanlık ortamda tutulan kişinin iç çamaşırlarını gösterecek güçteydi. Kızıl özetisi ışınlar koyu renk giyisilerden gecerek insan tenine ulaşıyor ve bu sayede çıplak gösteriyordu. Bu durum farkedildiğinde piyasaya bir çok kamera sürülmüştü bile. Sony sonraki üretimlerinde gece görüş özelliğini 10 metre ile sınırlayarak bu sorunu aşmıştır.


Yıllar önce 2000′li yılların başında Sony firmasının çıkartığı video kameralara “Gece Görüşü” denen özellikler eklendi. O tarihte video kameralarda ilk kez denenmiş bir teknolojiydi. Bu kameralardaki gece görüş özelliği o kadar güçlüydü ki karanlık ortamda tutulan kişinin iç çamaşırlarını gösterebilecek güçteydi.
Karanlıkta görmeyi sağlayan kızıl özetisi ışınlar siyah renk giyisilerden geçerek insan tenine ulaşıyor ve açık renk iç çamaşırlarını hafif bir şekilde belli ediyordu. Bu durum sonradan fark edilmiş olacak ki sonraki üretilen kameralarda gece görüş özelliği 10 metre ile sınırlanmış ve bu sorun ortadan kalkmıştır.
* Çıplak gösteren gözlüğün dünya genelinde yasal olarak üretilmesi ve satılması mümkün değildir.
* X-Ray ışınıyla çalıştığını idda edenlere inanmayınız. X-Ray ışınlarına bir kaç dakika maruz kalmak bile son derece tehlikeli ve ölümcüldür.

* Çıplak gösteren gözlük diye Mp3 çalarlı güneş gözlükleri satılmaktadır.
* Çıplak gösteren gözlük alıp gerçekten gösterdiğini idda edenlere itibar etmeyiniz.
Şunu bilmekte fayda var. Tamamen kıyafetsiz ve net bir şekilde çıplak gösteren kamera, gözlük, vb. cihazların yapılması teknolojik olarak mümkün değildir. Bu tarz gözlük, kamera vb. cihaz satanlara itibar etmeyiniz.
Piyasada çıplak gösteren gözlük diye satılan çin malı bir güneş gözlüğü ve mp3 çalardan oluşan cihaz alttaki resim.
Bu da yurtdışında mp3 çalar ve güneş gözlüğü diye 12 dolara satılan internet sayfası.
Sponsorlar

ciplak gosteren gozluk sahte Çıplak Gösteren Gözlük Gerçekten Yapıldı

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları *Maçlar * Ödevler * Arama Motoru * Bebek Vadisi çıpla gösteren gözlük, çıpla kadın pozları foto, çiplak gösteren gözlük, çıplak gösteren gözlük gerçek mi, çiplak gösteren gözlük gerçekmi, çıplak gösteren gözlük var mı, cıplak gösteren gözlük varmı, çıplak gösteren gözlükler, çıplak göstern gözlük, ÇIPLAK GÖZLÜK, cıplak gözteren gözlük, cıplakgösterengözlük, iç gösteren gözlük, icini gosteren gozluk

18 yorum:

bende isterim yaa nasil olacak peki sahte değil dimi ne olur ne olmaz okadar para verilecek boşa düşmeyek fiyatı ne kadar acaba şipariş nerden veriliyor ah bir bilsek

ya tamam aldın diyelim yolda gidiyosun gözlüğüde takmıssın yolda giden kızlara manken gibi kadınlara bakıyosun ohhhh ne güzel hayat birden karsına annen cıktı veyatta kız kardesin nasıl hissediceksin kendini cok salakca ,bunuda bos ver piskopat birinin cıktıgı kıza bakıyosun cocuk senden şüpheleniyo ve gözlüğü alıp bakmak istiyo bakınca iş işten gecmeden toz olman lazım yoksa çok kötü seyler olabilir dikkat et:)yusuf dostum

ya ! arkadaşlar böyle bir gözlük varsa bile böyle alen açığa vede bu fiatlara satılması mümkün değil. mutlaka üçkağıt işidir. değilse herkeste olurdu bu gözlüklarden bence. kanun var nizam var. müsade edilemez sanırım. değilse bu ortamda sokağa çıkmak mümkün olmazdı

olurki böle bi gözlük var sayalım takmışsıın gözlüğü geziyorsun onun orasına diyerinin burasına bakıorsun o bakışlarla gözün dönüyor bakdığın kişilerin arasından bacın,anan,ninen,teyzen,yengen veya kardeşının nişanlısı veya karısı gözünün önüne geliyor düşünsene ozaman ne duruma düşecen utanmıyacanmı peki o durumdan bunuda geçdik hadi……söle diyelim sen bakıorsun elin namusuna peki senın anan bacın sokağa çıkmayacakmı sokağa sen bakarsan diyer tarfdan senın anana bacına bakarlar onun için böle seyer olsa bile talep edmeğin almayın üreticinin elinde kalsınki piyasaya sürülmesin böle ahlak dışı ürünler satılmasın arkadaşlar duyarlı olalım okadar abazaysan keraneye git söndür ateşini:)))))))))

bu gözlük sadece kadın cinsinimi çıplak gösterecek. erkeklere baktığında seninkinin iki katı malafatları görünce ne olacak. akıllı ol. moralini bozma, hayallerinde kalsın.

yukardaki arkadaşlara hak veriyorum doğru sölüyolar. böle bi gözlük yok TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ dür. sakın var diyenlere aldanıp ta almaya kalkmayın yazık olur internet alemi bu tip dolandırıcılarla dolu eskiden yankesiciler vardı şimdi ise hackerlar var kuruyolar yalandan bi site kandırıyolar insanları. benim bi tanıdığımın başına geldi dolandırdılar onu ve kayıplara karıştılar. hem atalarımız bi söz söylemiş: İĞNEYİ KENDİNE ÇUVALDIZI BAŞKASINA BATIR diye. senin anana bacına böle bi gözlükle bakmaları hoşuna gitmeyecekse emin olki onların da hoşuna gitmez…

arkadaslar denemeyın paranız gıder ben de meraktan sipariş verdim ve gelen postacı allahtan arkadastıda para getmeden kurtuldum icine erkek geciktirici koymuslar yoladılar arkadas saasınde yırtım sakın ınanmayın acin bakın teslım kagıdına ımza atmayın cunku gelen urunu kabul etmıs olursunuz once bakın ıcıne ne var yok geri eksik frum doldurup postalayın

arkadaslar bende bu gözlüğü merak edıp sıparıs verdım hep oyalıyorlar bende sızlerın yorumunu okudum haklısınız gecte olsa hatamı farkettım param gıttı fakat ben o gozlükleri satıyorum dıyen benım sipars verdgm hackerlara sozum var sıtelerını cokertıp analarından dogduguna pısman edecem destek olmak ısteyen varsa beklerım

bu bir araştırma konusu ,sipariş verseniz bile gelmeyecek para felanda ödeme yok.sadece milletin nabzını ölçüyorlar.bizde sapık cok atlıyo millet tabi.inanın bana insanları çıplak görmek bütün cinsel yaşamınızı zedeler ,sanıyomusunuz ki 90 60 90 tüm kadınlar bir saglık çalısanı olarak ister istemez bu görüntülere maruz kalıyoruz inanın psikolajimiz bozuluyo insanın aklına kötü bişey gelmesini bırak ,kendi saglıgınız bozuluyor.kısacası hersey sizin hayal gücünüzde olması daha saglıklı herseyi en saglıklı haliyle biliyorsunuz tv de gördügünüz 90 60 90 lıklarla hayal kurun siz en saglıklısı :))

HERKEZ BİR DURSUN LÜTFEN..arkadaşlar bakın merak ettim heweslendim kapıda ödeme war diye siteden tel numaramı werdim ertesi gün aradılar böyle bir spariş istermisiniz diye bende olur dedim 225 tl istedim kayıt cihazı dahil okledim.sonra aradan 4,5 gün sonra yine aradılar adres istediler bende salak gibi werdim ödemeyi kapıda yaparım eger dediğiniz gibiyse neden olmasın dedim we postaneye gelmiş bende postaneye gidip koli içersine koymuşlar sahtekarlar koli içersinde 5tl gözlük we mp3 müzik çalar koymuşlar bende koşa koşa postaneye gidip iade etmek isterken iadesi yok demezmi hemen onların cep numarasına aradım tl hattını kapatmışlar we her hafta hat değiştiyolarmış yakalarındayım arkadaşlar ben dolandırıldım kimse kanmasın benden söylemesi bunu yazmamın sebebi watandaşlık görevim..

Beyler sakın almayın bunlar dümenci alıp imzaladığınız zaman ürünü kabül etmiş oluyosunuz ve istanbul civarı olanlara yok diyolar nerde hangi kırsal bölge varsa ordakilere itiliyo enayiler hadi gelsinler ben alcam göriyim gözlüğü gercek olsun 5000 ytl vercem ama bi şartla önce satan firmanın anası veya bacısını bu gözlüğü bana getirip teslim etmesini istiyom ozaman alırım denemesini yaparak yoksa enayiler kolinin içine seks hapları koyup gönderiyo yermiyiz lan biz biz türk oğlu türküz enayiler

yaaa akıl var mantık var öyle bir gözlük çıksa zaten onu yapan adam fabrikasını kurur bütün dünyanın markası olur paraya para demez arkadaşlar öyle bir gözlük olsa bile satılmaz neden çünkü bunu internetten sipariş veriyorsun küçük çocuklar da var onlar da sipariş vermeye kalkar ayrıca bunu yapan adamı devlet göz altına alır bu resmen p0rno çekmek gibi birşey yani aklınızı böyle şeylere yormayin

Bende bir ilandan gördüm ve tabii ki tedbirli yapım olduğundan inanmadım, inansam da sapık olmadığımdan alacak da değilim zaten.Sadece bazıları dikkatimi çekti siparişi vermişler kazıklandıklarını anlayınca “VATANDAŞLIK GÖREVİ” diye buraya yalan inanmayın diye yorum yazmışlar. Eğer o şahısların “VATANDAŞLIK GÖREVİ” umurlarında ise niye sipariş verdiler gerçek “VATANDAŞLIK GÖREVİ” SİPARİŞ VERMEDEN DİREKT İHBAR ETMEKLE OLMAZ MI? Bide utanmadan ALLAH razı olsun deyip durmuş rızası umrunda olsa siparişi vermezdi! Diyelim ki gerçek çıktı o zaman o “VATANDAŞLIK GÖREVİ” diyenlerin aklına bu görevleri gelecek miydi yoksa sapıklık mı yapacaklardı? Buna inananların kazıklanmayı hak ettiklerini düşünüyorum. Buna para vereceğinize yardım kuruluşlarına para verin benim durumum iyi olmamasına rağmen çok para verdim.Hem bu sahtekarların bu siteye de girip lehte yorum yazdıklarını görüyorum sakın ola inanmayın. Sormak istiyorum acaba bunların ALLAH ı yok mu? Utanç verici bi durum aklı başında insan sayısı ne kadar da az! İnsan en gizli bir günahı işlerken bile Yaradanı düşünür de utanır, aman insanlar bilirse ne olur diye düşünmeden önce. İnsan her defasında aman aynı şey benim başıma gelseydi hoşuma gitmezdi diye düşünüpte vazgeçenler zayıf düşünüyorlar ne yani! aynı şey senin ananın bacının başına gelmicekse bu günahı işlemekte hürmüsün!!!! birazcık akıl edin yahuuu!!!!

İnanın, kafam allak bullak oldu. Beş yüzden fazla insan, savcılığa baş vurmuş. bunlar nasıl insan? insanlarla hayvanları, bir birinden ayıran, ahlaki değerleridir. bu değerleri bilmeyenlere, diyecek laf bulamıyorum.

savcının karşıısna gittikleri zaman, savcının içinden geçmedimi acaba, “ulan, bu gözlük gerçek olsaydı, bu karşımda duran hayvan, benim, karımı, kızımı, kızkardeşimi, hatta şu yan masada duran sekreterimi, anadan doğma görecekti.

Polise gidenlerde olmuş. Polis bunlara demedimi acaba, “ulan şerefsiz, bu gözlük gerçek olsaydı, sen şimdi benim, karımı, kızımı, kızkardeşimi çıplak görmüş olacakmıydın?” şikayeti alan, kadın polisse, eh artık.

savcılığa gidenlerin sayısının beş yüzden fazla olması, korkunç bir olay. dolandırıldım diye, bu kadar kişi yasal yollara baş vurduğuna göre, böyle bir gözlüğü edinmek isteyen kişi sayısı, inanılmaz boyutlardadır.

arkadaşlar bende nefisime yenik düşüp bir sipariş verdim ama şimdi vazgeçtim almaktan onu ne yapmam gerek tel.bilgilerimi ve açık adresimi verdim nasıl olacak bu durum ne yapacagım bide benm adıma baska biri imza atma yetkisi yoktur degilmi gönderdikleri her neyse işte ama şuandan itibaren nasıl iptal yapacagımı bilmiyorum açık adresemi geliyo ptt yemi geliyo anlamadım açık adrese gelirse yerime imza atacak olan var ama yerime imza atma olayı olmaz herhalde dimi arkadaşlar..cevaplarınızı bekliyorumm…

ben kandırıldım 240 tl param gitti bunlar bir şebekedir milleti kandırıyorlar. öyle bir gözlük deyil dünyada imal bile edilmemiş mümkün deyil çünkü.ben başta internet reklamlarında görünce hoşuma gitti açıkçası sipariş verdim haykıllar hemen aradılar beni adres falan istediler. kapalı bir kutuyla daha çok ptt kargosuna gönderiliyor bu tür şeyler. 2 gün geçtikten sonra beni pttden aradılar gittim bana sizin adınıza kargo gelmiş dediler. ben merak ettim ve bir yandan şüpheliydim alayımmı almıyımmı tereddütüne girmiştim. memur bana dediki hayde alıyonmu yıksa geri iade edeyimmi diye bana söledi bende şeytana uydum imzalayıp parayı verdikten sonra pttden çıkıp hemen aceleyle kutuyu açtım kağıtta el yazısıyla bana küfür edilmişti. dersimi aldım 1 musibet 1000 nasihattan iyidir diyorlar bundan sonra öyle birşeye kalkışmıyacam.bana ders oldu.

Demek sadece satanlar şerefsiz… Vay arkadaş :))

Peki Öyle Ama Ortalık'da dolandırıcı çok.
Kimseye Pek fazla güvenmeyin.
Aman kapı'da kontrol edip alın.
Alıcaksanız sağlam alın.
Almayacaksanız hiç almayın derim.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More