Karneler Ne Zaman Alınacak 2012



2011-2012 Eğitim Öğretim yılı okullar 8 haziran 2012 cuma günü kapanacak ve yaz tatili başlayacak. Öğrenci kardeşlerimiz için yoğun geçen bir eğitim yılı daha sona erecek ve karneler alınacak, bir üst sınıfa geçilecek. 2012 karneler ne zaman alınacak, Okullar Ne Zaman Kapanacak 2011-2012. İlköğretim ve Ortaöğretim okullarda liselerde karneler 8 haziran 2012 cuma günü dağıtılacak. Karneler ne zaman verilecek, karnelerin dağıtılma tarihi hangi gün…


2011 – 2012 Eğitim Öğretim yılı 8 Haziran 2012 Cuma günü eğitim öğretim yılı sona erecek ve öğrenciler yorucu bir senenin ardından yaklaşık 3 aylık bir yaz tatiline girecek.

Buna mütakibende karneler en geç 8 haziran 2012 tarihinde ögrencilere verilecek... 

Lise Takdir ve Teşekkür puanı nasıl Hesaplanır 

İlköğretim Takdir ve Teşekkür puanı nasıl Hesaplanır


e okul sisteminden karne notlarınıza artık internetin olduğu her ortamdan ulaşabilirsiniz. Bu bilgilere ulaşmak için neler gerekli peki: İlk önce Milli Eğitim Bakanlığı’nın sağladığı e okul ilköğretim veli bilgilendirme sitesine giriyoruz. Daha sonra Resimdeki işaretli alanları doğru bir şekilde doldurunuz.







e okul karne notu öğrenme anlatımı,
1-Numaralı bölgeye Güvenlik Kodunu yazın.
2-Numaralı bölgeye öğrencinin TC. Kimlik numarasını giriniz.
3-Numaralı bölgeye de öğrencinin Okul Numarasını giriniz.
e okul Karne Notu Öğrenme Sitesi İçin Buraya Tıklayınız.
 
E-okul veli Bilgilerndirme ve Karne sistemine ulaşmak için Tıklayınız.Ekranda görünen karekterleri doğrulayarak Tc kimlik numaranız ile sisteme giriş yapabilirsiniz.
 

E-okul sisteminde velinin öğrenci bilgilerini,ders notlarını veya karne sonuçlarını görebilmesi için düzenlenen bir sistemdir.İlk öğretim Veli Bilgilendirme sistemi(VBS) için Tıklayınız.VBS giriş sayfasında aşırı yoğunluktan dolayı sorunlar yaşabilirsiniz.
 


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları *Maçlar * Ödevler * Arama Motoru * Bebek Vadisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More