Oğuzhan Uğur Kimdir ? Hakkında Bilgiler




Oğuzhan Uğur Kimdir ? 2012


KEMİK YAPIM “Ağır Abi” nin senaristi ve yönetmeni olan Oğuzhan Uğur hakkında bilgiler vermeye çalışacağız.



Son günlerde Berna Biber ile beraber seslendirdiği “Terbiyesizim” ve yanı sıra Bora Öztoprak ile seslendirdiği “ Panpa” şarkısıyla izlenme rekoru kırması bekleniyor.



Üç arkadaşın hiçbir birikimleri olmadan vaatler üzerine çekmeye başladıkları, ancak daha sonra yalnız bırakılarak çekimleri bittikten sonra maddi imkansızlık yüzünden 2 yıl sonra çıkarabildikleri ''Ağır Abi'' filmi, 6 Mayıs'ta vizyona girecek.
Terbiyesizim Sözleri

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..







Kaç senedir hiç yok tadım
Dolmuyor yerin ah be kadın
Yüz sene geçse nolur yani
Yine özleyeceğim illaki
Bin sene geçse nolur yani
Seni özleyeceğim illa ki kikiki

Artık ondan hayır yok sana
Etrafında fazla dolaşma
Dolaşsan da nolacak yani
Zerre kadar sevmiyor seni
Dolaşsan da nolacak yani
Karakterli ol uza haydi..

Ama özledim biliyorum pek karaktersizim
Yine de özledim her yüzde onu arıyor gözlerim
Ya sevgilisi aşkı olmuşsa nişanlanmışsa ya evlenmişse
Banane özledim anlıyorum ben terbiyesizim
Kime ne özledim keşke son bir kez daha görseydim
Onca yıl geçmiş seni hatırlamaz
İçindeki özlem onu bağlamaz
Ama Çok Özledim..

Tek birikimi aşk acısı öpüyor onu başkası
Öpmeyip de ne yapacak yani konuşturma beni ablası
Öpmeyip de ne olacak yani konuşturma beni ablası
Ama çok özledim biliyorum pek karaktersizim
Kimene özledim her yüzde onu arıyor gözlerim
Onca yıl geçmiş seni hatırlamaz
İçindeki özlem onu bağlamaz.

Banane özledim anlıyorum ben terbiyesizim
Kimene özledim her yüzde onu arıyor gözlerim
Ya sevgilisi aşkı olmuşsa nişanlanmışsa ya evlenmişse
Banane özledim anlıyorum ben terbiyesizim
Kimene özledim keşke son bir kez daha görseydim
Onca yıl geçmiş seni hatırlamaz
İçindeki özlem onu bağlamaz.

www.oguzhanugur.net  www.oguzhanugur.com  www.oguzhanugur.org


oğuzhan uğur albümü - oğuzhan uğur albümü izle, oğuzhan uğur albümü videosunu seyret, oğuzhan uğur albümü videosunu indir. oğuzhan uğur albümü dinle - oğuzhan uğur albümü dinle izle, oğuzhan uğur albümü dinle videosunu seyret, oğuzhan uğur albümü dinle videosunu indir.


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları *Maçlar * Ödevler * Arama Motoru * Bebek Vadisi


Oğuzhan Uğur Terbiyesizim Facebook Paylaş Şarkı Sözü, Oğuzhan Uğur Terbiyesizim Facebook Paylaş Şarkı sözleri, Oğuzhan Uğur Terbiyesizim Facebook ... oğuzhan uğur terbiyesizim dinle oğuzhan uğur terbiyesizim. ... yükleniyor.... Tweetle. Akıllı Tv'yi Facebook'ta beğenin. MrCellat | 26 Nisan, 2012 oğuzhan uğur ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More