Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim İndir Dinle Şarkı Sözleri




Berna Biber ve Oğuzhan Uğur DüetiVokal Saadet Ada Güler, Söz Müzik Oğuzhan Uğur Gitar Tuğrul Bafra, Bas Gitar Gökhan Çakıcı, Davul Burçin Bıyık MasterMix Ferhat Fidan, Klip Yönetmeni Halil Taşdemir Yapımcı Serhat Turhan KEMİK YAPIM 2012
2shared oğuzhan uğur terbiyesizim indir, 2shared oğuzhan uğur terbiyesizim indir müzik, 2shared oğuzhan uğur terbiyesizim indir video, 2shared oğuzhan uğur


CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..
Oğuzhan Uğur Terbiyesizim Şarkı Sözü

Kaç senedir hiç yok tadım
Dolmuyor yerin ah be kadın
Kaç senedir hiç yok tadım
Dolmuyor yerin ah be kadın
Yüz sene geçse nolur yani
Yine özliycem illaki
Bin sene geçse nolur yani
Seni özliycem illa ki kikiki
Artık ondan hayır yok sana
Etrafında fazla dolaşma
Artık ondan hayır yok sana
Etrafında fazla dolaşma
Dolaşsan da nolacak yani
Zerre kadar sevmiyor seni
Dolaşsan da nolacak yani
Karakterli ol uza haydi didididi
Ama özledim biliyorum pek karaktersizim
Yine de özledim her yüzde onu arıyor gözlerim
Ya sevgilisi aşkı olmuşsa nişanlanmışsa ya evlenmişse
Banane özledim anlıyorum ben terbiyesizim
Kime ne özledim keşke son bir kez daha görseydim
Onca yıl geçmiş seni hatırlamaz
İçindeki özlem onu bağlamaz
Ama Çok Özledim  www.memurvadisi.com
Tek birikimi aşk acısı öpüyor onu başkası
Tek birikimi aşk acısı öpüyor onu başkası
Öpmeyip de ne yapacak yani konuşturma beni ablası
Öpmeyip de ne olacak yani söyletme beni ablası sısısı
Ama çok özledim biliyorum pek karaktersizim
Kimene özledim her yüzde onu arıyor gözlerim
Onca yıl geçmiş seni hatırlamaz
İçindeki özlem onu bağlamaz  www.memurvadisi.com
Banane özledim anlıyorum ben terbiyesizim
Kimene özledim her yüzde onu arıyor gözlerim
Ya sevgilisi aşkı olmuşsa nişanlanmışsa ya evlenmişse
Banane özledim anlıyorum ben terbiyesizim
Kimene özledim keşke son bir kez daha görseydim
Onca yıl geçmiş seni hatırlamaz
İçindeki özlem onu bağlamaz

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları *Maçlar * Ödevler * Arama Motoru * Bebek Vadisi

Tags: Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim ,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim  dinle,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim  mp3 dile,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim şarkı sözleri,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim full dinle,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim  donmadan mp3 dinle,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim  orjinal klip izle,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim  2012 video izle,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim  ttnet müzik dinle,Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim  indir Fragman izle, Türkçe Dublaj izle, Youtube izle, Tek parça izle, Video izle, Hd izle, Donmadan Bedava izle, Sinema Çekimi, mp3 Dinle, Müzik Dinle, Şarkısı Dinle, Klip izle, Donmadan dinle oğuzhan uğur klip indir oğuzhan uğur terbiyesizim klip indir oğuzhan uğur panpa klip download oğuzhan Terbiyesizim - Oğuzhan Uğur 2012 dinle, Terbiyesizim - Oğuzhan Uğur 2012 izle, Terbiyesizim - Oğuzhan Uğur 2012 indir, seyret, Kategorisiz. oğuzhan uğur terbiyesizim indir mp3 hotfile, oğuzhan uğur terbiyesizim indir mp3 hotfile müzik, oğuzhan uğur terbiyesizim indir mp3 hotfile video, oğuzhan uğur ... Esra erol oğuzhan uğur terbiyesizim videosunu seyret , Esra erol oğuzhan uğur terbiyesizim videosunu indir, Esra erol oğuzhan uğur terbiyesizim videosunu ... 11 May 2012 – Etiketler: İndir, Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim, Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim Dinle, Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim Esra Erol doğum günü özel ... Oğuzhan Uğur - Terbiyesizim videosunu online olarak indirmeden izliyorsunuz. - Video-izlesen.Com. ... Facebook Video İndir; Youtube Video İndir. Iletisim ... Oğuzhan Uğur Terbiyesizim Şarkı Sözü,Oğuzhan Uğur Terbiyesizim Şarkı Sözleri,Oğuzhan Uğur Terbiyesizim,Banane özledim anlıyorum ben terbiyesizim ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More