Adını Feriha Koydum 65. bölüm Final Bölümü izle



Adını Feriha Koydum 65. bölüm TÜYOLARI sanal dünyada teker teker dökülüyor bizde bunları araştırıp bularak sizlere sunuyoruz. tüyolara yazımızın devamından ulaşabilirsiniz..
Bu yıl ikinci sezonunu yaşayan, bir kapıcı kızının zengin delikanlıyla aşkını konu alan Adını Feriha Koydum dizisi, sezon sonunda ekranlara veda edecek. Mesut Yar’a konuk olan dizinin başrol Oyuncusu Hazal Kaya, Adını Feriha Koydum‘un haziran ayında 65. bölümde sona ereceğini açıkladı.
Hikayenin 65 bölüm olarak tasarlandığını ve uzatmaya gitmeyeceklerini söyleyen Oyuncu, “Bu projede yer almaktan son derece mutluyum” dedi. Yapımcılığını Med Yapım’ın üstlendiği dizi ‘Zehra Anne’yi oynayan Vahide Gördüm ve Deniz Uğur’un meme kanserine yakalanmasıyla büyük talihsizlikler yaşamıştı.

Emir’in partisi, Feriha’nın Ece’nin varlığını öğrenmesiyle boyut değiştirir. Herkes için küçük sürprizlerle dolu olan parti, maskelerin düşmesiyle bir yüzleşme gecesine dönüşür. Emir’in kendisine Ece’den bahsetmemesini içine sindiremeyen Feriha, Emir’den beklediği tepkiyi göremez. Ece, Emir ve Feriha arasındaki gel gitlerle dolu gerilimi yükseltir. Öte yandan, Hande ve Levent’in ‘aşk oyunu’ herkes için şaşırtıcı olur. Neye uğradığını şaşıran Koray’ın öfkesi dinmek bilmezken Emir ve Feriha da bu sürpriz beraberliğin sebeplerini sorgular.
 CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..



Ece’nin varlığı ile Emir’in gece kulübünde geçirdiği saatler Feriha için daha da çekilmez bir hale gelirken gecenin karanlığı büyük bir tehlikeyi de beraberinde getirecektir.


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları *Maçlar * Ödevler * Arama Motoru * Bebek Vadisi

adını feriha koydum bitiyor mu; adını feriha koydum nasıl bitecek; adini .... evet arkadaşlar bu dizi gerçekten 65. bölümde bitecek ve filimde ben Adını feriha koydum dizisi ekibinin Emir ve Feriha'nın düğün sahnesi haberleri ... mi,feriha dizisi evlilikle mi bitecek,adını feriha koydum finali ne zaman ve nasıl olacak, ... Adını Feriha Koydum 65. bölüm final bölümü tüyoları özeti nasıl olacak ...   Adını Feriha Koydum 61. Bölüm Fragmanı (2. Fragmanı Yayınlandı)     Adını Feriha Koydum 61. Bölüm Fragmanı (2. Fragmanı Yayınlandı)     Adını Feriha Koydum Dizisinin Final Tarihi Açıklandı     Adını Feriha Koydum 60. Bölüm Fragmanı (2. Fragmanı Yayınlandı)     Adını Feriha Koydum 60. Bölüm Fragmanı (11 Mayıs Cuma)     Adını Feriha Koydum 59. Bölüm Fragmanı (3. Fragmanı Yayınlandı)     Adını Feriha Koydum 59. Bölüm 3. Fragmanı Yayınlandı     Adını Feriha Koydum 59. Bölüm Fragmanı (2. Fragmanı Yayınlandı)     Adını Feriha Koydum 60. Bölüm Fragmanı (3. Fragmanı Yayınlandı)     Adını Feriha Koydum 59. Bölüm Fragmanı (4 Mayıs Cuma) Adını Feriha Koydum 65. Bölüm dün akşam yayınlandı. Adını Feriha Koydum 64. Bölüm izleyenlerin yüreğini ağzına getirdi. Adını Feriha Koydum 63. Bölümde Halil Feriha'nın peşinde. Adını Feriha Koydum 62. Bölümde Emir Halil'in peşinde. Adını Feriha Koydum 42. Bölüm Halil hastaneden kaçar. Adını Feriha Koydum 42. Bölüm Feriha şok olur

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More