Konyalı Messi Ahmet Çelik Kimdir? Hayatı, Fotoğrafları



Konya'da üniversite öğrencisi Ahmet Çelik (25), Barcelonalı futbolcu Lionel Messi'ye benzerliğiyle görenleri hayrete düşürüyor.
Selçuk Üniversitesi (SÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde okuyan Çelik, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2005 yılında Chelsea-Barcelona maçında Messi'yi gören arkadaşlarının, kendisinin Arjantinli futbolcuya çok benzediğini fark ettiklerini söyledi.

Bu da Konyalı Messi
O günden sonra ünlü futbolcuyu yakından takip etmeye başladığını ifade eden Çelik, yaşı ilerledikçe Messi'ye benzerliğinin daha da arttığını, boy ve kilosunun da ünlü futbolcuyla aynı olduğunu belirtti.

Çevresindekilerden Messi'ye benzerliği nedeniyle yoğun ilgi gördüğünü; bir çok kişinin Messi zannederek tanışmak için yanına geldiğini anlatan Çelik, şunları kaydetti:

"İnsanlar, beni gördüklerinde Messi zannedip el sallıyor. Hatta fotoğraf çektirip, kağıda, eline veya koluna imza atmamı isteyenler dahi oluyor. Ancak gerçek Messi olmadığımı, Türk olduğumu öğrendiklerinde şaşkınlıklarını gizleyemiyorlar. Messi'nin en büyük hayranlarından biriyim, ancak futbolla aram Messi kadar iyi değil. En büyük hayalim futbolcu olmaktı. Bazı nedenlerden dolayı olamadım ama Messi'ye benzemek çok güzel bir şey. Arkadaşlarım beni 'Messi' diye çağırıyor, soranlara 'Messi' diye tanıtıyor."

-"Messi 4 gol atar"-

Çelik, en büyük hayalinin Messi ile tanışmak olduğunu dile getirerek, "Barcelonayı takip ediyorum. Şampiyonlar Ligi'nde biraz kötüler. Bayern Münih'e karşı 4-0'lık bir yenilgi aldılar. İnanıyorum ki; rövanşta bu durum düzelecek, Barcelona maçı alacak. Şampiyonlar Ligi maçında Messi'nin, Bayern Münih'e 4 gol atmasını bekliyorum" diye konuştu.

Kaynak; http://haber.stargazete.com/yasam/bu-da-konyali-messi/haber-749642

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More