Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sözleşmeli Personel Alım İlanı



ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ'NDEN 657 SAYILI DEVLET MEMURLARI KANUNUNUN 4/B MADDESİ UYARINCA SÖZLEŞMaİ PERSONEL ALINACAKTIR
Üniversitemiz ve Üniversitemize bağlı Sağlık Uygulama Merkezi' | maddesinin (B) fıkrası uyarınca 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayıl \ Personel Çalıştırılmasına ilişkin Esaslar'ın "Sınav Şartı" başlıklı Ek î esas alınmak suretiyle, personel alınacaktır.

A) ALINACAK POZİSYONLAR

Sıra Pozisyonu Öğrenim Durumu Alınacak Personel Bütçe Birimi ve Görev
No Sayısı Yapacağı Birim
1 HEMŞİRE Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
2 HEMŞİRE Lise Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
3 HEMŞİRE Lise Mezunu 3 Merkezi Bütçe /Üniversite
4 FİZYOTERAPİST Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
S BÜRO PERSONELİ Yüksek Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
6 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
7 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
8 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
9 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
10 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
11 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
12 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
13 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
14 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
15 BÜRO PERSONELİ Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
16 BÜRO PERSONELİ önlisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
17 BÜRO PERSONELİ ûnlisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
18 DESTEK PERSONELİ En az Lise Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
19 DESTEK PERSONELİ En az Lise Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
20 DESTEK PERSONELİ En az Lise Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
21 TEKNİKER Lisans Mezunu 2 Merkezi Bütçe /Üniversite
22 TEKNİKER On Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
23 TEKNİKER Ön Lisans Mezunu 1 Merkezi Bütçe /Üniversite
B) GENEL ŞARTLAR
1- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak, 2- Adayların bu sözleşmeli pozisyonları tercih edebilmeleri için, 07 Temmuz 2012 tarihlerinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı (2012-KPSS Lisans) veya 28 Kasım 2010 tarihinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavına (2010-KPSS Ortaöğretim Önlisans) girmiş olmaları gerekir. Yerleştirme işlemlerinde, ortaöğretim mezunları için KPSSP94, önlisans mezunları için KPSSP9c ve lisans mezunları için KPSSP3 puanı kullanılacaktır. 3- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak, 4- Başvuracak adayların; 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizme sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönem içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinder itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bı maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin müracaatı değerlendirmeye alınmayacaktır. 5- Adaylar yalnızca 1 (bir) pozisyona başvuru yapabilir,
1- HEMŞİRE POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI ,
1- Yükseköğretim Kurumlarının Hemşirelik veya Sağlık Memurluğu programlarından Lisans mezunu olmak.
2- HEMŞİRE POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Hemşirelik veya Sağlık Memurluğu programlarından Lisans mezunu olmak.
2- En az 4 (dört) yıl iş tecrübesi olup; bunun üc yılını hastanelerin acil servislerine geçirmiş olmak.
3- HEMŞİRE POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Ortaöğretim kurumlarının Hemşirelik veya Sağlık Memurluğu alanlarından mezun olmak.
2- Yoğun bakım veya diyaliz sertifikası sahibi olmak veya acil hemşireliği alanında tecrübesi olmak ve alanında 5 (beş) yi tecrübeye sahip olmak,
4- FİZYOTERAPİST POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Lisans düzeyinde eğitim veren ilgili bölümlerinden mezun olmak
5- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Enstitülerin Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği Yüksek Lisans Mezunu olmak.
2- En az 2 (iki) yıl iş tecrübesi olmak ve üniversitelerde çalışmış olmak.
3- M.E.B. onaylı diksiyon sertifikası ve okul öncesi öğretmenliği sertifikası sahibi olmak.
6- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının İşletme Fakültesi işletme Bölümünden mezun olmak.
2- En az 6 (altı) yıl üniversitelerde çalışmış olmak ve bunun en az 4 (dört) yılını yazı işlerinde geçirmiş olmak.
3- İSO 9001.2008 KYS Temel ve İc Tetkik Eğitimi Sertifikasına sahip olmak.
7- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
4- Yükseköğretim Kurumlarının Fen Fakültesi Biyokimya Bölümünden mezun olmak.
8- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI .
1- Yükseköğretim Kurumlarının ilahiyat Fakültesi mezun olmak
2- Üniversitelerin idari ve Mali işler Daire Başkanlıklarında en az 1 (bir) yıl çalışmış olmak.
9- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının İktisat Fakültesi Maliye Bölümünden mezun olmak
2- En az 3 (üç) yıl üniversite hastanelerinin mutemetlik servislerinde çalışmış olmak.
3- Personel ve Maaş Modülü SARUS Hastane bilgi yönetimi sistemi uygulamaları uzmanlık sertifikası sahibi olmak.
10- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi Öğretmenliği Bölümünden mezun olmak
2- Okul öncesi eğitim öğretmenliği eğitim sertifikası sahibi olmak.
3- En az 1 (bir) yıl iş tecrübesi olmak.
11- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği Bölümünden mezun olmak
2- En az 1 (bir) yıl iş tecrübesi olmak
3- Okul öncesi eğitim öğretmenliği eğitim sertifikası sahibi olmak.
12- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümünden mezun olmak. 2- En az 2 (iki) yıl iş tecrübesine sahip olmak.
13- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bölümünden mezun olmak.
14- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1-Yükseköğretim Kurumlarının Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümünden mezun olmak.
15- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümünden mezun olmak.
2- 2 yıl iş tecrübesine sahip olmak.
3- Okul öncesi öğretmenliği sertifikası sahibi olmak.
16- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Halkla İlişkiler Önlisans Programından mezun olmak.
2- 8 (sekiz) yıllık iş deneyimine sahip olmak ve bunun en az 3 (üc) yılını üniversitelerde geçirmek.
17- BÜRO PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
3- Yükseköğretim Kurumlarının Radyo ve Televizyonculuk önlisans Programından mezun olmak.
4- En az 4 (dört) yıl alanıyla ilgili çalışmış olmak.
18- DESTEK PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- En az Ortaöğretim mezun olmak
2- En az 8 (sekiz) yıl iş tecrübesi olmak.
3- M.E.B. Eczane teknisyenliği sertifikasına sahip olmak
19- DESTEK PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- En az Ortaöğretim mezun olmak.
2- E Sınıfı ehliyete sahip olmak
3- Jeneratör Sertifikası Sahibi olmak.
4- En az 2 (iki) yıl iş tecrübesi olmak ve Hastanelerin Satın Alma servislerinde çalıştığını belgelendirmek,
20- DESTEK PERSONELİ POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- En az Ortaöğretim mezun olmak.
2- En az 5 (beş) yıl iş tecrübesine sahip olmak.
21-TEKNİKER POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumlarının Bilgisayar Mühendisliği veya Bilgisayar öğretmenliği Bölümünden mezun olmak
2- Üniversitelerin Bilgi işlem Daire Başkanlıklarında en az 6 (altı) ay çalışmış olmak.
3- Java, PHP ve PIC programlama dillerinde uzman olmak ve bunu belgelendirmek
4- Akıllı kart sistemleri, kart baskı sistemleri ve E-Cüzdan konularında deneyimli olmak e bunu belgelendirmek.
22- TEKNİKER POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumları Meslek Yüksekokullarının inşaat Önlisans programından mezun olmak
2- En az 8 (sekiz) yıl iş tecrübesine sahip olmak.
3- En az 1 (bir) yıl Yükseköğretim Kurumlarında çalışmış olmak.
23- TEKNİKER POZİSYONU BAŞVURU ŞARTLARI
1- Yükseköğretim Kurumları Meslek Yüksekokullarının Makine Resim Konstrüksiyon Önlisans programından mezun olmak
2- En az 1 (bir) yıl iş tecrübesi olmak. 3- M.E.B. onaylı Eweb tasarımcısı sertifikasına sahip olmak.
C)HEMŞİRE, FİZYOTERAPİST, BÜRO PERSONELİ, DESTEK PERSONELİ VE TEKNİKER SINAV
Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına ilişkin Esasların Ek 2'nci maddesinin (b) bendi gereğince "Yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle ilgili kurum ve kuruluşlar tarafından yapılacak yerleştirme," denildiğinden, sınav yapılmaksızın puan sırasına göre alım yapılacaktır.
D) BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER
1- Başvuru Formu
2- Nüfus cüzdanı örneği
3- öğrenim Belgesi (Aslı veya onaylı fotokopisi)
4- 2010 KPSS veya 2012 KPSS Lisans (B) grubu sınav sonuç belgesiyle birlikte Başvuru yapılacak pozisyonda istenilen belgeler.
E) BAŞVURU YÖNTEMİ
1- Giriş koşullarını taşıyan adaylar; ilan tarihinden itibaren 15 gün süreyle, www.comu.edu.tr adresinden temin edecekleri başvuru formu ve istenen belgeler ile birlikte şahsen Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire \ Başkanlığı'na başvuracaklardır
2- Eksik belge ile süresinde başvuru yapılmayan ve posta yoluyla yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.
F) SONUÇ
Sonuçlar www.comu.edu.tr adresinde ilan edilecek, göreve başlamaya hak kazanan adaylara ayrıca tebligat yapılacaktır.

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * Veda Dizisi * Yeni Vadi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI

1 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More