Mustafa Sandal - Gülşen Tesir Altında Şarkısı ve Sözleri



mustafa sandal gülşen tesir altında şarkısı 2013, mustafa sandal gülşen tesir altın şarkısı ve sözleri, mustafa sandal tesir altında şarkısı, mustafa sandal tesir aldında, mustafa sandal feat gülşen tesir altında şarkısı, mustafa sandal gülşen tesir altında şarkı sözleri, tesir altında şarkıs sözleri



MUSTAFA SANDAL & GÜLŞEN ŞARKISI VE SÖZLERİ

Mustafa sandalın yeni şarkısı görücüye çıktı. Mustafa Sandal'ın Gülşen ile düet yaptığı Tesir Altında şarkısı görücüye çıkar çıkmaz hemen hit olmayı başardı.

Sanatçının yeni single ile çok ses getireceği belli oldu. Şarkının guncelhaber2014 söz ve müziğide Mustafa Sandalla  bu şarkıda düet yapan Gülşen'e ait. Düzenlemesini ise Ozan Çolakoğlu yapmış.
Mustafa Sandal feat. Gülşen Tesir Altında Sarkısı ve Sözleri

Tesir Altında Şarkı Sözleri
Güzel miydin, nasıldın, hep hayal meyal
Tek bildiğim senden sonrası boşluk
Biz de sevdik zamanında sevmesine misal
Bir kez oluyormuş böylesi sarhoşluk
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem


CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN.. Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem.
Güzel miydin, nasıldın, hep hayal meyal
Tek  bildiğim senden sonrası boşluk
Biz de sevdik zamanında sevmesine misal
Bir kez oluyormuş böylesi sarhoşluk
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem.

Tam vazgeçiyorken bir ses hep içimden
Dönecek diyorken hayalin tuttu elimden
Tam vazgeçiyorken bir ses hep içimden
Dönecek diyorken aşkın geçti önümden
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım  var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More