AÖL 2014-2015 Kayıtları Ne Zaman, AÖL yeni kayıtları için gerekli belgeler neler?



AÖL 2014-2015 Kayıtları Ne Zaman? (AÖF-AOF / Açıköğretim Yeni Kayıt Yenileme İşlemleri) AÖL yeni kayıtları için gerekli belgeler neler? AÖL Kayıt yenileme tarihi ne zaman?  Açık Liseye Yeni Kayıt Nasıl Yapılır? AÖL Yeni kayıt tarihi ne zaman? AÖL Kayıt yenileme tarihi ne zaman? Kimler AÖL'e kayıt yaptırabilirler? Açık Liseye Yeni Kayıt Nasıl Yapılır? Açık Öğretim Lisesine Kimler Kayıt Yaptırabilir? Açıköğretim Lisesi kayıtları ne zaman bitiyor, Açıköğretim Lisesi hayıt tarihleri, Açıköğretim Lisesi kayıtları başladı mı, 

Açıköğretim okullarının 2014-2015 eğitim öğretim yılı 1. dönem kayıtları alınmaya başladı. Kayıtlar, Milli Eğitim Bakanlığınca açıklanan okullarda ve merkezlerde yapılacak.

Açıköğretim ortaokuluna başvurular, 12 Eylül'de, açık öğretim lisesine başvurular ise 26 Eylül'de sona erecek. Başvurular, tüm halk eğitim merkezi ve mesleki eğitim merkezlerinde bulunan irtibat bürolarınca alınacak.

Açık Öğretim Lisesine 2014-2015 Eğitim Öğretim yılı 1.dönem yeni kayıt yaptıracak kişiler (öğrenciler) il ve ilçelerde bulunan Halk Eğitimi Merkezleri ile Mesleki Eğitim Merkezlerine başvurabilirler.

KİMLER KAYIT YAPTIRABİLİR?


1- Ortaokul, İlköğretim mezunları ile okulu tamamlayanlar, (Diploma, diploma Kayıp Belgesi veya Tamamlama Belgesi ile ),

2- Liselerin (Meslek Liseleri dahil) arasınıfından (tasdikname veya öğrenim durum belgesi alarak) ayrılanlar,

3- Ortaokulu/İlköğretimi bitirmiş düzeyde veya arasınıflara kayıt olabileceğini belirten Denklik Belgesine sahip olanlar.

KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER?


1- Öğrenim Belgesinin aslı (Diploma, Tasdikname, Öğrenim Belgesi, Diploma Kayıp, vb. biri)

2- Nüfus Cüzdanı fotokopisi (T.C Nolu) veya T.C numarası beyanı

3- 20 TL (Kayıt olacak kişinin T.C si ile para yatırılmalı) yatırıldığına dair dekont ( T.C Ziraat Bankası ve Halk Bankasının şubelerine Açık Öğretim Lisesi ve Mesleki Açık Öğretim Lisesi yeni kayıt işlemi için yatırılacaktır. Para yatırılmış ancak dekont kaybedilmiş veya alınamamışsa para yatırma işlemi sistemde görüleceğinden dekont ibraz edilmesede işlem yapılır.)

4- Son 6 ayda çekilmiş 1 adet vesikalık fotoğraf ( Fotoğrafın arkasına TC kimlik numarası yazılmalıdır).

5- 5 TL Kayıt yaptırma işlemini yapacak Halk Eğitimi Merkezi veya Mesleki Eğitim Müdürlüklerinin 

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More