KPSS Ortaöğretim Lise Sınavı Ne Zaman Hangi Tarihte Yapılacak 2012-2013



2012 KPSS Ortaöğretim Lise sınavı için başvurular tüm hızıyla alınmaya devam ediyor. Sınava hazırlanan öğrenciler artık sınav zamanını beklemeye başladı. Ancak sınavın kesinleşmiş tarihi hakkında halen bilgi sahibi olmayan arkadaşlar olabilir düşüncesiyle sizlere bu bilgiyi aktarmak istiyoruz.


2012 KPSS Önlisans-Lise Düzeyi Sınav Takvimi

- 2012 KPSS Önlisans-Ortaöğretim Sınav Tarihi: Önlisans/Lise: 23.09.2012

- 2012 KPSS Önlisans-Ortaöğretim Başvuru Tarihi: 2012 Haziran ayı başında

- 2012 KPSS Önlisans-Ortaöğretim Başvuru Yerleri: ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri ve Ortaöğretim Kurumları

- 2012 KPSS Önlisans-Ortaöğretim Sınavına Kimler Girebilir: Önlisans ve Ortaöğretim mezunları ve mezun olabilecek durumdaki adaylar katılabilecektir.
Bkz. 2012 KPSS Ortaöğretim Lise sınav giriş yerleri, 2012 KPSS Ortaöğretim Lise sınav tarihi, 2012 KPSS Ortaöğretim Lise sınavı giriş belgesi, 2012 KP

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More