Dilek Budak – Hay Ben Onun Dinle



Düşünüyorum düşünüyorum bu ablamızı nereden çıkaracağım diye. 1 saat düşündükten sonra buldum tabi. Bu ablamız yani Dilek Budak 2000 lerde piyasaya çıkmıştı. Aşka Yürek Gerek diye bir şarkıyla. Saygı değer Bulgar sanatçı Azis’in şarkısını perçinleyerek düzenleyerek piyasaya sunmuştu. Sonra çok tuttu. O seneden
beri haber alınamıyordu kendisinden taa ki şu güne kadar. Yeni albümü çıkmış Dilek Budak‘ın. Hemde müthiş enterasan çıkış parçası ile. Müzik güzel ama tınısı falan. Sözler tam bir tribün’den doğmuş gibi. Saat’de geç oldu zaten fazla durmayalım :)
Dilek Budak – Hay Ben Onun şarkısı sözleri
Zor Gidene Yol Haktır Elbet Bilene Sor
Bak Halimize Bu Ayrılık Kendine Sor
Zor Gidene Yol Haktır Elbet Bilene Sor
Bak Halimize Bu Ayrılık Kendine Sor
Soruyorum Özlüyorum Ağlıyorum
Kalp Yaranamıyor Gönül için Karalar Bağlıyorum
Laftan Anlamıyor Bile Bile Kör Kuyulara Atlıyorum
Mutlu Olmuyor Çok Sıkı Sıkı Sıktı Patlıyorum
Gülüp Geçiyor Acısı Sancısız Aşklar Biter Sanma
İsyansız Nefretsiz Acı Diner Sanma blogesinti.com
Çok Sevip Terk Edildiysen Sende Ben Gibi
Gider Gitmez Arkasında Küfür Et Rahatla
Hay Ben Onun Lay Lay Lay La La La La La
Hay Ben Onun Lay Lay Lay La La La La La
Hay Ben Onun Lay Lay Lay La La La La La
Dilek Budak – Hay Ben Onun şarkısı dinle ;


CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..

Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle


0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More