Sonunda Pagerank Güncellemesi Geldi :)



Sonunda Pagerank Güncellemesi Geldi :)Uzun süredir bende bir çok blog yazarı gibi bu güncellemeyi bekliyordum. Hatta biraz fazla bekledim gibi geldi.:) Bugün gün içinde rastgele gezerken takip ediyor olduğum webmaster forumunda pagerank güncellemesinin başladığını ve bir kaç sitenin güncelleme aldığı söylentiler arasındaydı tabi ben bu arada dışarıdayım mobil olarak takip ediyorum, durdum bir çay ocağına gittim tavşan kanı bir çay söyledim çayım geldi bir sigara yaktım yanına ve pagerankı sorgulamak üzere telefonuma yöneldim.


Herhangi bir pagerank sorgulama sitesine girdim aynı zamanda çayımı yudumluyorum sigaramı içiyorum bunun yanı sıra bende heyecan hat safhada :D, aslında 3 veya 4 olmasını bekliyordum umudum o yöndeydi, girdim blogumun ismini ve sorgula butonuna nazikçe bastım. Sayfa yenilendi, yenilendi avea sağ olsun o kadar harika bir internet var ki merkezde neredeyse siteyi sorgulamakta zorlandım.

Sonunda mutlu son sorgulama bitti ve bir baktım ki blogum PR3 olmuş. Beklediğim değerdi ama acaba dedim kendi kendime bir hatamı var birden fazla site de sorgulamak istedim yavaş yavaşta olsa 2-3 sitede sorguladım hepsinde aynı sonuç çıktı, çok mutlu oldum çok sevindim diyebilirim aylardır bu güncellemeyi bekliyordum.:)

Artık Free İmle Blog PR3, hayırlı ve uğurlu olsun, benim bu güncellemeyi aldığım gibi alamayan arkadaşlara da en kısa sürede bu güncellemeyi almalarını dilerim ve bana blogum hakkındaki konular yardımını esirgemeyen arkadaşlarıma bir teşekkürü borç bilirim, sağlıcakla kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More