yeni tanıştığınız kızdan cep telefonu numarası isteme yöntemleri



- kusura bakma, rahatsiz ediyorum. telefonumun sarji bitti. senin telefonundan annemi arayabilir miyim?
diyip kizin telefonunu alacaksin. sonra kendini arayacaksin. o sirada telefonun calacak. cebinden telefonu cikaracaksin. aramayi kapatacaksin. kizin telefonunu geri vereceksin.
- "numarani aldim. seni ararim."



günümüz gençliğinin ne kadar pısırık olduğunu gösterir kıza ya bu arada ben senin numaranı almak seni daha yakından tanımak isterim dersin o da eğer razıysa verir numarasını ne diye oyun yapıyorsun ki ay dur telefonumu kaybettim de bir arkadaşımdan telefonunu istedim de. bırakın bu ayakları diret söyleyin ve inanın daha etkili oluyor. bu kadar kendine güven bu kadar medeni cesaretin olduğu bir kişi muhakkak ta karizmatik görünüyor.

öyle beş bin çeşit atraksiyona gerek yoktur;

favorim budur, telefon hatun kişiye verilir,

"numaranı yazsana"

bu da olur,

"beni bi çaldır da numaranı kaydedeyim"

ya da

"numaranı söyle, çaldırayım seni"

yani atla deve değildir, isteyen hatun verir

ya şimdi bakınca kadınlar kulübüyle falan taşak geçiliyor ya sıklıkla; bi dönün kendinize sorun arkadaş oradaki insanlara laf ederken. bu ne lan? sözlük değil lavuk yetiştirme yuvası resmen. "kızdan" diye yazmış bi de küçük aklı yetmemiş de. siz kadınlardan telefon numarası falan istemeyin arkadaş. ha telefon numarasını kendi verirse alın ama gen havuzunu da iyice boka saplamayın evlenip çocuk yapmaya kalkıp falan.

hadi gidin yatın şimdi yarın erken kalkar istersiniz telefon numaralarını.



-ya numaranı yollasana, rehberim silinmiş de

+iyi de ben hiç numaramı vermedim ki sana

-hehehe şaka orada zaten, hadi hadi yap bi babalık da ver numaranı

sonuç: kızın yakın çevresi tarafından "ha şu mal çocuk" olarak bilinmek.



kendini ifadeden yoksun bireylerin, ezber adımlarla iletişim kurma çabasına katkıda bulunmak adına geliştirilen usuller.

tanımı bile daha zorken, sor arkadaşım şu telefon numarasını ! sorduğun halde vermiyorsa zaten sende bir sıkıntı vardır.sende yoksa aranızdaki iletişimde bir sıkıntı vardır.bir telefon numarasını sormak için dahi çeşitli stratejiler geliştiriyorsan vermesin sana zaten karşı taraf telefon numarasını.ciddi sorunlar var sende çünkü.

1 yorum:

ben istanbuldan funda istanbuldan yakışıklı beylerle mesajlasmak istiyorum
İstanbul dısı ve evlı beyler sakın yazmasın sapık seylerde yazmayın 05453676612

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More