OĞUZHAN KOÇ YENİ ALBÜMÜ 2013 ŞARKILARI VE ŞARKI SÖZLERİ



Ben Hala Rüyada Oğuzhan koç albümü 2013, Oğuzhan koç albümü 2013, Oğuzhan koç dinle 2013, Oğuzhan koç ben hala rüyada dinle 2013, Oğuzhan koç ayy şarkısı, Oğuzhan koç ayy albümü, Oğuzhan koç yeni şarkısı ben hala rüyada, oğuzhan koç yüzük şarkısı dinle, oğuzhan koç ay şarkısı dinle,
Çok Güzel Hareketler Bunlar'ın ve 3 Adam programının yakışıklısı Oğuzhan Koç ilk albümünü çıkardı. Genç kızların hayran olduğu yakışıklı oyuncu Oğuzhan Koç ilk albümü Ben Hala Rüyada ile tüm müzik marketlerde
yerini aldı.
Daha öncede Çok Güzel Hareketler Bunlar tiyatro ekibinde yazdığı ve söylediği şarkılar ile dikkatleri üzerine çeken genç oyuncu, Gülben Ergen ve Ferhat Göçer'e de şarkı veren Oğuzhan Koç kendi yeni albümü Ben Hala Rüyada adını verdiği yeni 2013 albümünü 2 Aralık'ta sevenleri ile buluşturdu.
Sizlere bu yazımızda Oğuzhan Koç yeni Ben Hala Rüyada albüm şarkılarını ve sözlerini, Ayy şarkısı sözlerini paylaşacağız.


Albüm ile ilgili düşüncelerinizi YORUM bölümünden yazabilirsiniz...


Oğuzhan Koç - Ben Hala Rüyada Albümü 2013

Esen Müzik
Aranjör: Alper Erinç


Oğuzhan Koç - Ben Hala Rüyada Albüm Şarkıları 

Ayy,
Bu Yol Uzar,
Gitsem Diyorum,
Her Aşk Bir gün Biter,
Bitmedi Elem,
Neşeli Ayrılık Şarkısı,
Al Ahını,
Yanımda Olsan
Yüzük


Oğuzhan Koç Dinle 2013


                                                    
                                         


Oğuzhan Koç - Ayy Şarkı Sözleri - Oğuzhan Koç Ben Hala Rüyada Şarkı Sözleri

Ayy benim olduğun zaman,
Dedim her şeyim tamam
Elimi tutmuştun sonra,
İnceden usuldan
Ayy beni öptüğün zaman,
Bütün bir dünya yalan
Yüzümü güldüren sendin,
Geceyi gün edendin
Yıllar geçmiş üstümüzden,
Geç kaldık işte sırf bu yüzden
Güzel günler mazide kalmış,
Ben hala rüyada,
Aşkımızın üstü tozlanmış,
Örtsek bir çarşafla
Ayy bana baktığın zaman,
Bakıp daldığın zaman,
Hayat durdu ve kaldık öyle,
Yalan mı sen de söyle
Ayy benim aşktan gördüğüm,
Elinde eriyip söndüğüm
Bu nasıl bir kördüğüm,
Yıllar geçmiş üstümüzden
Geç kaldık işte sırf bu yüzden



..:: CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN ::..
Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle aşk dizisi oyuncuları,aşk dizisi konusu,aşk dizisi kimler oynayacak,aşk dizisinin konusu son aşk,son aşk dizisi hangi kanalda,son aşk dizisi hangi kanalda başlayacak,hazal kayanın yeni dizisi hangi kanalda olacak,aşk dizisi kanalı hangisi dizi,Justin tv izle sitemizde canlı maç izle imkanı sunmaktayız. Lig tv izle hariç justintv sayesinde canlı maç izleme keyfi yaşayın magazin,aşk dizisi,hazal kaya son dizisi,hazal kaya yeni dizisi,hazal kaya aşk dizisi,aşk dizisi oyuncuları,aşk ne zaman başlıyor,hazal kaya,hazal kaya hangi dizide oynayacak,hazal kaya yeni dizisinin ismi,hazal kaya yeni sezonda hangi dizide olacak,hazal kayanın yeni dizisi ne zaman başlayacak,

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More