Eyvah Düşüyorum'da küfür şoku




Star TV’de yayınlanan ‘Eyvah Düşüyorum’ yarışmasında Mehmet Ali Erbil yarışmacıyla diyaloğu sırasında ağzından küfür kaçırdı.

Mehmet Ali Erbil ile Eyvah Düşüyorum Eğlence - Yarışma 4. Bölüm Bilgi, aksiyon, eğlence. Bu bölümün yarışmacıları, Kıvanç Ermiş ve Ahmet Duman...
Dünyanın dört bir yanında yayınlanan ve reyting rekorları kıran Eyvah Düşüyorum değişen ve zenginleşen formatı ile yeniden ekranlarda... Büyük ödülün 250.000 TL olduğu yarışmada ana yarışmacı, onu düşürmek isteyen 10 yarışmacıya karşı kıyasıya bir yarışın içine giriyor. Program Bilgileri Yayın Tarihi Cuma | 27 Haziran 2014 Genel Mehmet Ali Erbil, Eyvah Düşüyorum ile ayağınızı yerden kesiyor. Sunucu Mehmet Ali Erbil
  star canlıStar TV Canlı İzle

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More