2012 POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZLERİ BAŞVURU SONUÇLARI



Emniyet Genel Müdürlüğü Eğitim Dairesi Başkanlığı, Polis Meslek Eğitim Merkezleri (POMEM )’ne müracaat eden 12. dönem dört yıllık fakülte mezunu polis adaylarının değerlendirme, seçme ve okul planlamalarını açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü, kadrosunu, üniversite mezunu polis adaylarıyla güçlendiriyor. POMEM müdürlüklerine, öğrenci müracaatları 3 Eylül’de başlamıştı. 12. dönem polis meslek eğitimlerine en az 4 yıllık yüksek öğretim kurumlarından veya denkliği kabul edilen yurt dışındaki üniversitelerden lisans mezunu 2 bin 700 erkek, 130 bayan, toplam 2 bin 830 aday asıl, 849 aday yedek olarak alınacak.
POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZLERİ BAŞVURU SONUÇLARI İÇİN LÜTFEN TIKLAYIN
Eğitim Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, 12. dönem polis meslek eğitiminin 5 Kasım’da başlayacağı belirtildi. Polis meslek eğitimi için sınavları asil olarak kazanan adayların planlamalarının yapıldığı belirtilen açıklamada, “Yedek sıradan başarılı olan adayların planlamaları, ihtiyaç halinde 7 Kasım 2012 tarihinden itibaren açıklanacaktır. Yedek sıradan başarılı olan adayların ‘www.egm.gov.tr/egitim’ adresi ile ‘www.egitim.pol.tr’ adresinden yapılacak olan duyuruları takip etmeleri gerekmektedir.
Okul planlaması yapılan adaylar, dosyalarını teslim almak üzere 19 Ekim-2 Kasım 2012 tarihleri arasında müracaat ettikleri il emniyet müdürlükleri eğitim şube müdürlüklerine müracaat edecekler. Adaylar, 5 Kasım günü saat 08.00′de planlandıkları POMEM müdürlüğünde hazır bulunacaklardır. Planlaması yapılan erkek adaylardan askerlik görevini ifa edenlerin terhis işlemlerinin başlatılması için isim listeleri Milli Savunma Bakanlığı’na bildirilecektir. Söz konusu kişilerin bu durumu takip etmeleri gerekmektedir.” denildi.
MÜRACAAT İÇİN SON GÜN 2 KASIM SALI GÜNÜ
Açıklamada, sınavı kazanmalarına rağmen 2 Kasım 2012 Salı günü saat 16.00′ya kadar İl Emniyet Müdürlüğü Eğitim Şube Müdürlüğü’ne özlük dosyasını almak için müracaat etmeyenlerin, öğrenci adaylık haklarının sonlandırılacağı kaydedildi. Planlaması yapılanlardan, haklarından feragat edenlerin, feragat dilekçelerini zaman geçirmeden müracaat ettikleri il emniyet müdürlüğü vasıtası ile eğitim dairesi başkanlığına göndermeleri gerektiği dile getirildi…

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More